и в началото ми беше трудно да и свикна след 1.8
.Въпроса е да случиш на кола аз доста търсих пак Пасат б4 дизел но нямаше нито един с работещ климатик или има все нещо друго което не е наред
Успех с избора.
и в началото ми беше трудно да и свикна след 1.8
.Въпроса е да случиш на кола аз доста търсих пак Пасат б4 дизел но нямаше нито един с работещ климатик или има все нещо друго което не е наред
Успех с избора.I4o_naskov написа:Колега аз карах 3 години Пасат б4 1.8 моно на газ и бензин и както казваш и на мен ми писна да зареждам две горива всеки път да гори различно особено зимата стигаше 14/100 газ.Та миналата година продадох въпросния пасат и си взех Сеат толедо 1997 година 1.9 тди 90 коня.Много съм доволен засега, подръжката му не е скъпа колата е много по лека и гори малко, в момента ми дава 6/100 градско нафта, извън града ако не я настъпвам гори 4.5/100,моята е с доста дълги скоростии в началото ми беше трудно да и свикна след 1.8
.Въпроса е да случиш на кола аз доста търсих пак Пасат б4 дизел но нямаше нито един с работещ климатик или има все нещо друго което не е наред
.Така че сам прецени,лично аз Опел не бих си купил
Успех с избора.


red.devilll написа:по твоята логика сеат ибиза 2002 година пак ли е голф2 като частите им са съвместими.Ако е така купи ми една ибиза от този модел,пък аз ще ти дам една двойка

The initial version of the SEAT Toledo (Typ 1L) was launched as a five-door liftback sedan, and its sales career lasted from 1991 to 1998. This generation of the Toledo was the first SEAT automobile developed entirely under Volkswagen Group ownership, and it was built on the Golf Mk2 Volkswagen Group A2 platform with a 550 litre boot expandable to 1360 litres when folding rear seats, superior in shape and size to the Volkswagen Jetta/Vento's combined with the advantage of a tailgate.
Сигурно 80% от частите са идентични с тези на Мк2 серията, освен ламарините, естествено...red.devilll написа:по твоята логика сеат ибиза 2002 година пак ли е голф2 като частите им са съвместими.Ако е така купи ми една ибиза от този модел,пък аз ще ти дам една двойка
agent_kowalski написа:Предпочитам голф 2 84та с 1.3 двигател през ибиза 2002ра.по-голяма пародия на кола от този клас не се сещам така по наще пътища.
Иначе толедото 96та си е добро.Седалките са по-удобни,хидравлика си има ,добре седи на пътя.Хубава количка е.Аз по-скоро бих го оприличил на голф 3,не на голф2 .Не е лошо хубава количка е.Не е като тия сеати по-новите ,които са пълни кочини.
,но като го махна това не е кола ,а мотор с каросерияstefan4o написа:red.devilll написа:по твоята логика сеат ибиза 2002 година пак ли е голф2 като частите им са съвместими.Ако е така купи ми една ибиза от този модел,пък аз ще ти дам една двойка
Не намесвай логиката. Тук говорим за факти. Инсталирай си една ЕТКА и разгледай малко вместо да дрънкаш глупости и да се заяждаш. В интернет има достатъчно информация по въпроса не смятам да те образовам точно пък теб.The initial version of the SEAT Toledo (Typ 1L) was launched as a five-door liftback sedan, and its sales career lasted from 1991 to 1998. This generation of the Toledo was the first SEAT automobile developed entirely under Volkswagen Group ownership, and it was built on the Golf Mk2 Volkswagen Group A2 platform with a 550 litre boot expandable to 1360 litres when folding rear seats, superior in shape and size to the Volkswagen Jetta/Vento's combined with the advantage of a tailgate.
Достатъчно добре ли го виждаш? Или да ти го преведа на италиански, знам, че си наясно с езикаСигурно 80% от частите са идентични с тези на Мк2 серията, освен ламарините, естествено...
wtf? Само да вметна сравнявам с най-масовия голф2 с 1.6 двигател какъвто имам и аз.Та продължавам.Звука на това нещо е като на задавен трактор.Всичко по таблото се лющи и се трошат копчета и дръжки на поразия.Лака на това нещо пада повече от на 12 години пос-тария голф.Возията е уникално дървена..уникално.Седалките са уникално ръмбави и малки.Отзад човек по-висок от 185 не може да пътува.В голфа хора 195 пътуват спокойно.И какво ми предлага ибизата...а да климатик..добре на 60 коня ще карам с климатик.Имам хидравлика..това добре на голфа нямам.Ммм абс имам това добре нали,аз лично предпочитам коли без абс,но все пак си е предимство не отричам.И в крайна сметка какво получавам нищо..а да ако искам газ трябва да се бъркам за ГИ заради пластасовите колектори.ГИ за кола 60 коня?
В смисъл тя си умряла на бензин още все тая с какво ще се кара,ама като гърми и става весело.Не е да кажеш нещо дето да те е яд да го спънеш с обикновенна газова да му умре вървежа като то си го няма.И какво имам до тук..еми нищо.Кажи ми пак да си купя по-нова кола и да си махна стария голф..Същото е с фабиа и с поло положението.Мога да ти обясня защо си заслужава примерно клио същите години също 1.4 защото имах частта да карам такова едното три месеца през миналата година и мога да сравня red.devilll написа:Колега като имаш инсталирана етка провери частите на Ибизата и 2-ката и ще видиш,че са еднаква.Не съм казал че толедото не е на шаси на голф 2 ,но няма как да сравниш двата автомобила.И двойката и ибизата са на едно шаси ,но никога не бих взел двойка пред ибиза.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта