Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот morfei1 » Вто 09 апр 2013 2:35


Аз смених бензиностанцията и сложих добавка. Ефекта е по-добър първи-студен старт от преди, но все пак не е това, което трябва да е :confused . Резервоара не беше празен, но го дофулирах с нафта от друга бензиностаниция. Въпреки всичко пали по-лесно отколкото преди, което ме кара да мисля, че не е проблема в гумичките, поне за сега :rolleyes .




Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот aliyatin.com » Сря 10 апр 2013 20:31


Аз моите ги сменях поради-;нафта в маслото;!Но не съм имал никакъв проблем с паленето-преди и след смяната на О-пръстени и дифтунки :screwy


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Сря 10 апр 2013 21:15


Това намерих за тези о-пръстени->http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=103348&st=0,малко по-надолу в тази тема става въпрос за увеличаване на стартовото гориво в първи канал на адаптацията на двигателя,някой да каже нещо по въпроса,дали ще има ефект в/у паленето?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Съб 20 апр 2013 16:50


В понеделник вече със сигурност ще сменям опръстените на дюзите,днес след серия експерименти с колегата okti се разбра,че помпата в резервоара прави нужното налягане и нафтата без проблеми стига до тандем помпата,тандем помпата си работи ,защото колата върви зверски във всички обороти,остават опръстените място откъдето да се губи налягането на нафтата при запалване,интересното е че променяхме и синхронизацията в диапазона от +0,6 до -5,5,подчертано колата пали по-лесно колкото се върви към минус,промени имаше само в порциите подавано гориво,показанията на дюзите бяха перфектни в целия диапазон,разхода на място си остана 0,6 по борд пак в целия диапазон,в понеделник или вторник ще пиша за резултатите от смяната на опръстените.
Благодаря на колегата okti за отделеното време и труд :beer


Потребителски аватар
ketev
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 10:04
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: Смолян

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот ketev » Нед 21 апр 2013 16:38


Бях ти писал да пробваш като откачиш температурният датчик да видиш дали ще запали поне тогава ще разбереш дали е маховик :th_up


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Вто 23 апр 2013 20:19


:confused Днес взех колата след смяна на опръстените на дюзите,резултата е,че няма резултат,опръстените вече са нови,вала е добре,няма признаци на износване,лагерите му са добре,но паленето си е същото,майстора казва,че на синхр. 0 е палела много трудно,в момента е на -2,2 и си пали същото както преди смяната на опръстените,понякога от раз,понякога с въртене,понякога от първия път не пали, като при второто въртене е кибрит...много ми е интересно защо при неизносен вал и лагери,дюзи регулирани по учебник с перфектни показания(няма повече от 0,15-0,2 в плюс или минус) има тези проблеми с паленето на синхр 0 примерно,а и изобщо...иначе след като запали мърка като коте и много върви.
Колега ketev утре ще пробвам и с откачен температурен датчик,то май само това остана...а и маховика :biggrin

Последна промяна от FELIPE на Вто 23 апр 2013 20:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ketev
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 10:04
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: Смолян

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот ketev » Вто 23 апр 2013 20:36


Ако пали с откачен температурен датчик това е показател че проблема е в маховика :th_up


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот 110afn » Вто 23 апр 2013 20:39


Добре де, някой би ли обяснил с какво влошава паленето маховика. Аз на Кадди смених ужасен маховик, направо не се траеше в колата като чакам на светофар и никога не е имало проблем с паленето.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Вто 23 апр 2013 20:59


Аз пък не разбирам каква е връзката м/у темп.датчик и маховика,честно...


Потребителски аватар
ketev
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 10:04
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: Смолян

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот ketev » Вто 23 апр 2013 21:28


когато откачиш датчика ще подгрява заради маховика мени центровката опитай и ми кажи ще чакам с нетърпение после ще мислим :th_up


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Сря 24 апр 2013 19:11


Тези двигатели разбиват ли шпонка на колелото долу на коляновия вал и изобщо имат ли някакви подобни проблеми свързани с меняща се центровка,как иначе да си обясня това ту да пали, ту не, не знам,иначе за маховика,навсякъде твърдят, че не може да мени центровката от там,дали е добра идея да сменя ангренажния ремък и да видя как е долу колелото,бих се радвал на всякакви мнения.
Изобщо каква може да е причината за трудното палене на 0 синхронизация,температурния датчик има ли нещо общо с това и изобщо с паленето при това топло време?


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот kgdim » Чет 25 апр 2013 11:48


Varbanov написа:
Най-добре да провериш масите на двигателя. Развиваш, шкуриш, пръскаш и стягаш.


А това провери ли го? :gruebel


Потребителски аватар
ketev
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 10:04
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: Смолян

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот ketev » Чет 25 апр 2013 13:40


Днес поразпитах да не би да се ебава датчика на коляновия вал от там също може да не пали но ако е преебан пак изобщо няма да запали,иначе за маховика май при нашите мотори не го бърка :th_up


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот okti_1 » Чет 25 апр 2013 18:57


ketev написа:Днес поразпитах да не би да се ебава датчика на коляновия вал от там също може да не пали но ако е преебан пак изобщо няма да запали,иначе за маховика май при нашите мотори не го бърка :th_up

Колата смени 3бр.данчици на коляновия вал и колега Ketev би ли уточнил кой са вашите двигатели?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот morfei1 » Пет 26 апр 2013 2:40


Продължавам да си мисля, че е от качеството на нафтата. При мен с новата нафта и след 16 дневен престой, без въобще да е палена, давано на контакт или каквото и да е, колата запали с поглед. Ще видим как ще са следващите няколко студени паления :rolleyes



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта