
Днес взех колата след смяна на опръстените на дюзите,резултата е,че няма резултат,опръстените вече са нови,вала е добре,няма признаци на износване,лагерите му са добре,но паленето си е същото,майстора казва,че на синхр. 0 е палела много трудно,в момента е на -2,2 и си пали същото както преди смяната на опръстените,понякога от раз,понякога с въртене,понякога от първия път не пали, като при второто въртене е кибрит...много ми е интересно защо при неизносен вал и лагери,дюзи регулирани по учебник с перфектни показания(няма повече от 0,15-0,2 в плюс или минус) има тези проблеми с паленето на синхр 0 примерно,а и изобщо...иначе след като запали мърка като коте и много върви.
Колега ketev утре ще пробвам и с откачен температурен датчик,то май само това остана...а и маховика
