


Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
filipov написа:Дали 50л. нафта при минус 18 няма да замръзнат за 24 часа?
В книжката към колата ми пише да не се добавят към горивото никакви добавки или бензин - не е добре за двигателя. Към скапаната нафта която продават като се добави и скапан бензин какво ли ще достига до двигателя???
Колега, къде точно го пише това? Ще погледна и моята, но мисля, че това важи само за добавки в маслото, не и в горивото...аз поне слагам Кастрол ТДА, а в САЩ слагах PowerService - PS. Доволен съм от скъпата нафта на ОМВ.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тъй като обичам да проверявам повечето неща, които чета тук там, та поради тази, и само тази причина, заредих на връщане от Русе ОМВ Алпин Дизел, голямата работа демек, печелившата комбинация. До преди това карах с абсолютния аутсайдер - "смотаната" нафта на Еко Елда. Безспорно е, че имаше студове тези дни, а докато бях във Варна даже и доста "приятно" духаше. Та с въпросната гадна нафта не съм имал каквито и да е проблеми. Автомобилът се държеше съвсем нормално, без проблеми със захранването на двигателя с гориво.
След като сипах въпросното невероятно алпийско дизелово гориво, резултатът беше .... същият - никакви невероятни подобрения, много вървене, икономия на гориво, али бали или други последици, които би следвало да се получат от невероятно чистата консистенция на нафтата и безпроблемното й преминаване през горивопроводите.
Вярно, тестовете, които аз съм правил, не са във фризер, а в моя автомобил, и не са при - 23 градуса, а при - 8, но факта си е факт. А, и също така, в резервоара винаги е имало поне 15 литра. И през времето, в което бях с нафта от Еко Елда, автомобилът стоеше навън през нощта, а сега с ОМВ Алпин дизела стои в гараж, ако това има изобщо каквото и да е значение.
След като сипах въпросното невероятно алпийско дизелово гориво, резултатът беше .... същият - никакви невероятни подобрения, много вървене, икономия на гориво, али бали или други последици, които би следвало да се получат от невероятно чистата консистенция на нафтата и безпроблемното й преминаване през горивопроводите.
Вярно, тестовете, които аз съм правил, не са във фризер, а в моя автомобил, и не са при - 23 градуса, а при - 8, но факта си е факт. А, и също така, в резервоара винаги е имало поне 15 литра. И през времето, в което бях с нафта от Еко Елда, автомобилът стоеше навън през нощта, а сега с ОМВ Алпин дизела стои в гараж, ако това има изобщо каквото и да е значение.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Бе мамка му и нафта и тестове и чудо...
Тая сутрин аха да ми падне акумулатора (пише BMW на него, голем като на трактор кютук, с него си дойде колицата) от въртене... Нафта сипах на омв, ама от нормалната... Има половин резервоар, демек 20-25 кила, не би трябвало да е от него.. Баси ще полудея вече. Горивен филтър смених преди 1 седмица
Ще заредя на връщане тоя алпинския да го видя що за дизел е, дали ще запали утре..
Преди сипвах и по 1-2 кила бенз, ама като се замисля не бяха и такива студове.. А ако паднат температурите под -20? Не е невъзможно принципно...
Та значи.. бенз не е добре за двигателя да турам.
Добавките и те е*ани, пишело в книжките че не трябва да се слагат.
А кво, с маршрутката ли да ходя на работа?
П.П. Като въртя съм дръпнал "смукача" (или там квото е, е*а ли го), натиснал съм съединителя докато въртя и съм изключил от скорост..
Още някое заклинание ли да правя?
Тая сутрин аха да ми падне акумулатора (пише BMW на него, голем като на трактор кютук, с него си дойде колицата) от въртене... Нафта сипах на омв, ама от нормалната... Има половин резервоар, демек 20-25 кила, не би трябвало да е от него.. Баси ще полудея вече. Горивен филтър смених преди 1 седмица

Ще заредя на връщане тоя алпинския да го видя що за дизел е, дали ще запали утре..
Преди сипвах и по 1-2 кила бенз, ама като се замисля не бяха и такива студове.. А ако паднат температурите под -20? Не е невъзможно принципно...
Та значи.. бенз не е добре за двигателя да турам.
Добавките и те е*ани, пишело в книжките че не трябва да се слагат.
А кво, с маршрутката ли да ходя на работа?
П.П. Като въртя съм дръпнал "смукача" (или там квото е, е*а ли го), натиснал съм съединителя докато въртя и съм изключил от скорост..
Още някое заклинание ли да правя?
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
ISRalien написа:Бе мамка му и нафта и тестове и чудо...
Тая сутрин аха да ми падне акумулатора (пише BMW на него, голем като на трактор кютук, с него си дойде колицата) от въртене... Нафта сипах на омв, ама от нормалната... Има половин резервоар, демек 20-25 кила, не би трябвало да е от него.. Баси ще полудея вече. Горивен филтър смених преди 1 седмица![]()
Ще заредя на връщане тоя алпинския да го видя що за дизел е, дали ще запали утре..
Преди сипвах и по 1-2 кила бенз, ама като се замисля не бяха и такива студове.. А ако паднат температурите под -20? Не е невъзможно принципно...
Та значи.. бенз не е добре за двигателя да турам.
Добавките и те е*ани, пишело в книжките че не трябва да се слагат.
А кво, с маршрутката ли да ходя на работа?
П.П. Като въртя съм дръпнал "смукача" (или там квото е, е*а ли го), натиснал съм съединителя докато въртя и съм изключил от скорост..
Още някое заклинание ли да правя?
Аз пускам мотора по следният начин. Завъртам на стартер няколко оборота без да дърпам обогатител, само да поразбие маслото. След това, натискам педала на гаста и вартя (без обогатител) след като запали го дарпам.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
stoqnov_s написа:Аз пускам мотора по следният начин. Завъртам на стартер няколко оборота без да дърпам обогатител, само да поразбие маслото. След това, натискам педала на гаста и вартя (без обогатител) след като запали го дарпам.
Не се ли задавя така? Колко натискаш педала?
Jetman написа:"Смукача" ли? Има ли нещо такова дето ръчно се дърпа....аз доколкото знам смукача е автоматичен, поне на ТДИ 1З няма нищо което да се пипа за по лесен студен старт!
Сигурно защото си с различен двг, аз съм AAZ, демек само турбина, без директно впръскване.. Може и за това да е.. Иначе колегата по-горе ме поправи, че не е смукач, а обогатител..
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
ISRalien написа:stoqnov_s написа:Аз пускам мотора по следният начин. Завъртам на стартер няколко оборота без да дърпам обогатител, само да поразбие маслото. След това, натискам педала на гаста и вартя (без обогатител) след като запали го дарпам.
Не се ли задавя така? Колко натискаш педала?Jetman написа:"Смукача" ли? Има ли нещо такова дето ръчно се дърпа....аз доколкото знам смукача е автоматичен, поне на ТДИ 1З няма нищо което да се пипа за по лесен студен старт!
Сигурно защото си с различен двг, аз съм AAZ, демек само турбина, без директно впръскване.. Може и за това да е.. Иначе колегата по-горе ме поправи, че не е смукач, а обогатител..
Мой познат има AAZ- мотор, но няма такижа рботи да не пали, подгрява един пат докато цкне релето и си пали нормално!
ISRalien написа:Сигурно защото си с различен двг, аз съм AAZ, демек само турбина, без директно впръскване.. Може и за това да е.. Иначе колегата по-горе ме поправи, че не е смукач, а обогатител..
Значи колега и моят двг. е предкамерен и пали от четвърт оборот. Преди да запаля дърпам обогатителя до дупка. Виж си подгревните свещи.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
ISRalien написа:Бе мамка му и нафта и тестове и чудо...
Тая сутрин аха да ми падне акумулатора (пише BMW на него, голем като на трактор кютук, с него си дойде колицата) от въртене... Нафта сипах на омв, ама от нормалната... Има половин резервоар, демек 20-25 кила, не би трябвало да е от него.. Баси ще полудея вече. Горивен филтър смених преди 1 седмица
ЩО не си провериш подгревната система(свещи, релета за свещи и т.н.). Сутринта двойката запали без ядове, а е на 340 000 километра с Монбат, на който това му е четвърта зима и никога не е дозареждан.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 40 госта