Тестове на българска нафта от колегите от офроуд форума

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
filipov
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот filipov » Пон 05 яну 2009 11:27


stenly_m - освен разлика във време на замръзване каква друга има? Дали ще е 1л. или 50л. ??? Дали ще е в бутилка или резервоар - Освен ако резервоара не е затопляем ???




Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пон 05 яну 2009 14:08


еми да...това имам предвид...че 5 литра нафта не замръзват така както 1,5 л или по-малко...ти го каза "ВРЕМЕТО НЕОБХОДИМО ДА ЗАМРЪЗНЕ" то това е основното...:)


Потребителски аватар
filipov
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот filipov » Вто 06 яну 2009 8:30


Дали 50л. нафта при минус 18 няма да замръзнат за 24 часа?
В книжката към колата ми пише да не се добавят към горивото никакви добавки или бензин - не е добре за двигателя. Към скапаната нафта която продават като се добави и скапан бензин какво ли ще достига до двигателя???


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Вто 06 яну 2009 9:21


тука влязохме в някви тъпи спорове...теста би бил по реален ако се направеха тестовете с по 5 литра не с по 0,5...


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 06 яну 2009 10:16


filipov написа:Дали 50л. нафта при минус 18 няма да замръзнат за 24 часа?
В книжката към колата ми пише да не се добавят към горивото никакви добавки или бензин - не е добре за двигателя. Към скапаната нафта която продават като се добави и скапан бензин какво ли ще достига до двигателя???

Колега, къде точно го пише това? Ще погледна и моята, но мисля, че това важи само за добавки в маслото, не и в горивото...аз поне слагам Кастрол ТДА, а в САЩ слагах PowerService - PS. Доволен съм от скъпата нафта на ОМВ.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 06 яну 2009 11:19


Тъй като обичам да проверявам повечето неща, които чета тук там, та поради тази, и само тази причина, заредих на връщане от Русе ОМВ Алпин Дизел, голямата работа демек, печелившата комбинация. До преди това карах с абсолютния аутсайдер - "смотаната" нафта на Еко Елда. Безспорно е, че имаше студове тези дни, а докато бях във Варна даже и доста "приятно" духаше. Та с въпросната гадна нафта не съм имал каквито и да е проблеми. Автомобилът се държеше съвсем нормално, без проблеми със захранването на двигателя с гориво.
След като сипах въпросното невероятно алпийско дизелово гориво, резултатът беше .... същият - никакви невероятни подобрения, много вървене, икономия на гориво, али бали или други последици, които би следвало да се получат от невероятно чистата консистенция на нафтата и безпроблемното й преминаване през горивопроводите.
Вярно, тестовете, които аз съм правил, не са във фризер, а в моя автомобил, и не са при - 23 градуса, а при - 8, но факта си е факт. А, и също така, в резервоара винаги е имало поне 15 литра. И през времето, в което бях с нафта от Еко Елда, автомобилът стоеше навън през нощта, а сега с ОМВ Алпин дизела стои в гараж, ако това има изобщо каквото и да е значение.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Вто 06 яну 2009 12:37


Бе мамка му и нафта и тестове и чудо...
Тая сутрин аха да ми падне акумулатора (пише BMW на него, голем като на трактор кютук, с него си дойде колицата) от въртене... Нафта сипах на омв, ама от нормалната... Има половин резервоар, демек 20-25 кила, не би трябвало да е от него.. Баси ще полудея вече. Горивен филтър смених преди 1 седмица :x
Ще заредя на връщане тоя алпинския да го видя що за дизел е, дали ще запали утре..
Преди сипвах и по 1-2 кила бенз, ама като се замисля не бяха и такива студове.. А ако паднат температурите под -20? Не е невъзможно принципно...
Та значи.. бенз не е добре за двигателя да турам.
Добавките и те е*ани, пишело в книжките че не трябва да се слагат.
А кво, с маршрутката ли да ходя на работа?

П.П. Като въртя съм дръпнал "смукача" (или там квото е, е*а ли го), натиснал съм съединителя докато въртя и съм изключил от скорост..
Още някое заклинание ли да правя?


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Вто 06 яну 2009 13:02


"Смукача" ли? Има ли нещо такова дето ръчно се дърпа....аз доколкото знам смукача е автоматичен, поне на ТДИ 1З няма нищо което да се пипа за по лесен студен старт!


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Вто 06 яну 2009 13:04


и аз съм с обикновения дизел на ОМВ половин резервоар ми е останал и си паля като пич...


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Мнениеот stoqnov_s » Вто 06 яну 2009 13:13


ISRalien написа:Бе мамка му и нафта и тестове и чудо...
Тая сутрин аха да ми падне акумулатора (пише BMW на него, голем като на трактор кютук, с него си дойде колицата) от въртене... Нафта сипах на омв, ама от нормалната... Има половин резервоар, демек 20-25 кила, не би трябвало да е от него.. Баси ще полудея вече. Горивен филтър смених преди 1 седмица :x
Ще заредя на връщане тоя алпинския да го видя що за дизел е, дали ще запали утре..
Преди сипвах и по 1-2 кила бенз, ама като се замисля не бяха и такива студове.. А ако паднат температурите под -20? Не е невъзможно принципно...
Та значи.. бенз не е добре за двигателя да турам.
Добавките и те е*ани, пишело в книжките че не трябва да се слагат.
А кво, с маршрутката ли да ходя на работа?

П.П. Като въртя съм дръпнал "смукача" (или там квото е, е*а ли го), натиснал съм съединителя докато въртя и съм изключил от скорост..
Още някое заклинание ли да правя?


Аз пускам мотора по следният начин. Завъртам на стартер няколко оборота без да дърпам обогатител, само да поразбие маслото. След това, натискам педала на гаста и вартя (без обогатител) след като запали го дарпам.


Потребителски аватар
tonkata82
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonkata82 » Вто 06 яну 2009 14:25


и аз съм с обикновения дизел на ОМВ и си паля като пич


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Вто 06 яну 2009 14:56


stoqnov_s написа:Аз пускам мотора по следният начин. Завъртам на стартер няколко оборота без да дърпам обогатител, само да поразбие маслото. След това, натискам педала на гаста и вартя (без обогатител) след като запали го дарпам.

Не се ли задавя така? Колко натискаш педала?
Jetman написа:"Смукача" ли? Има ли нещо такова дето ръчно се дърпа....аз доколкото знам смукача е автоматичен, поне на ТДИ 1З няма нищо което да се пипа за по лесен студен старт!

Сигурно защото си с различен двг, аз съм AAZ, демек само турбина, без директно впръскване.. Може и за това да е.. Иначе колегата по-горе ме поправи, че не е смукач, а обогатител..


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Мнениеот stoqnov_s » Вто 06 яну 2009 15:02


ISRalien написа:
stoqnov_s написа:Аз пускам мотора по следният начин. Завъртам на стартер няколко оборота без да дърпам обогатител, само да поразбие маслото. След това, натискам педала на гаста и вартя (без обогатител) след като запали го дарпам.

Не се ли задавя така? Колко натискаш педала?
Jetman написа:"Смукача" ли? Има ли нещо такова дето ръчно се дърпа....аз доколкото знам смукача е автоматичен, поне на ТДИ 1З няма нищо което да се пипа за по лесен студен старт!

Сигурно защото си с различен двг, аз съм AAZ, демек само турбина, без директно впръскване.. Може и за това да е.. Иначе колегата по-горе ме поправи, че не е смукач, а обогатител..


Мой познат има AAZ- мотор, но няма такижа рботи да не пали, подгрява един пат докато цкне релето и си пали нормално!


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Fen » Вто 06 яну 2009 15:24


ISRalien написа:Сигурно защото си с различен двг, аз съм AAZ, демек само турбина, без директно впръскване.. Може и за това да е.. Иначе колегата по-горе ме поправи, че не е смукач, а обогатител..


Значи колега и моят двг. е предкамерен и пали от четвърт оборот. Преди да запаля дърпам обогатителя до дупка. Виж си подгревните свещи.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Вто 06 яну 2009 15:58


ISRalien написа:Бе мамка му и нафта и тестове и чудо...
Тая сутрин аха да ми падне акумулатора (пише BMW на него, голем като на трактор кютук, с него си дойде колицата) от въртене... Нафта сипах на омв, ама от нормалната... Има половин резервоар, демек 20-25 кила, не би трябвало да е от него.. Баси ще полудея вече. Горивен филтър смених преди 1 седмица

ЩО не си провериш подгревната система(свещи, релета за свещи и т.н.). Сутринта двойката запали без ядове, а е на 340 000 километра с Монбат, на който това му е четвърта зима и никога не е дозареждан.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 40 госта