
Относно зацапването на променливата геометрия
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
ами аз ЕГР не признавам. Още повече че видах лично какво беше направил смукателя - пепел ама не от рози
Затова, ако не ми бърка в джоба - вън!Аз ли да пазя екологията, с моя 1.9 двигател ...а американците ще ми карат хамъри и други 6 литрови двигатели и ще ми се перкат... Та аз лично НЕ бих го включил ЕГР - само насила... на моя за сигурност не съм с пластина, а съм му изтръгнал цялата тръба към изпускателя - нека цапа ако може


Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Ще покарам малко така и ще затапя вакуума.
А иначе си прав нека Българските политиците и Американците да пестят и пазят екологията, техната м.....а.
Това са най големите Разхитители на планетата
А иначе си прав нека Българските политиците и Американците да пестят и пазят екологията, техната м.....а.
Това са най големите Разхитители на планетата

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Аз карах горе-долу десетина дни със ограничен софтуерно EGR ,без да е затапван,вчера го включих софтуeрно пак ,за проба,не знам при вас как е,но при мен колата чувствително работи и върви по-добре с работещ EGR,имам чувство,че и разхода ми се повиши с ограничения EGR,та моя си го оставям работещ, въпреки,че не ми пука за екологията
.
Последна промяна от FELIPE на Чет 20 сеп 2012 18:09, променено общо 1 път.
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
FELIPE написа:Аз карах горе-долу десетина дни със ограничен софтуерно EGR ,без да е затапван,вчера го включих софтуeрно пак ,за проба,не знам при вас как е,но при мен колата чувствително работи и върви по-добре с работещ EGR,имам чувство,че и разхода ми се повиши,та моя си го оставям работещ, въпреки,че не ми пука за екологията.
При мен пък е точно обратното ,ускорява една идея по-добре ,но възможно е и всичко да е внушения и да е се тая ,ама пък поне не ми цапа колектора и т.н
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
но при мен колата чувствително работи и върви по-добре с работещ EGR
вярвам, че може да работи по тихо..или по мазно
някак си не ми се вярва... или поне не виждам какво е обяснението. Защото ЕГР по идея си е "байпас на ГНАС обратно при Вас" 
оффтопик: а някъде бях прочел , че ЕГР "взимал" от изхода смес от недоизгоряло гориво и въздух и връщайки го обратно за изгаряне давал значителна икономия

-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Няма как да даде значителна икономия, но и не качва разхода. Когато ускоряваш е затворен и не играе. На празен ход се изключва след известно време. Помага особено зимата и тогава намалява разхода, защото примерно при спускане вкарва обратно топъл въздух в мотора, лошото е, че много цапа особено при стар мотор, маслените пари като се смесят с изгорели газове и .... задънва яко тръбите на колектора.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
лошото е, че много цапа особено при стар мотор, маслените пари като се смесят с изгорели газове и .... задънва яко тръбите на колектора.
ми то както цапа, вземе че САМ ТОЙ се зацапва и тогава да видим кой кой е... най добрия ЕГР е затапения

- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
2 години след като купих колата, свалях турбина за чистене за пръв(и последен) път - колектора не беше особено зацапан с работещ ЕГР. После го ограничих и карах няколко месеца, но след това си го пуснах, предвид че не ми цапа видимо. Разлика във вървене и работа не бих казал че се долавяше. Хубаво е ЕГР-а да работи ако ви мерят газовете при ГТП 

Re: Относно зацапването на променливата геометрия
След като я покарах установих, че спирачките ми нямат вече проблем. Защото преди това на 4 натискане на спирачките по инерция и сервото втвърдяваше, сега това го няма. Тоест вакума е супер на ниски обороти. И който го е изключил така тоя вакуум си е правил опит да ме пребие !
Обаче стана проблем с варвенето на колата- забива и ако върна малко газта около 2000 об. и пак подам- литва.
Като разгледах вакуумите установих, че между Н75 и Н18- (клапан за ЕГР стои под тръбата за кулера) има пряка вакуумна тръбичка). Е точно тоя вакуум бяха разкачили гадовете !
А от него се командва и клапанче за подгрев на нафтата ако не се лъжа.
Чудя се къде е проблема и какво да пробвам - да изключа само пряката връзка между клапаните или да изключа от Н 18 вакуума директно за да пробвам кое е капут.
Ще я давам на диагностика, но да разбера първо кое не е в час до колкото е възможно.
Дайте идеи. Вакуумна схема на АВФ не намирам има ли ?
Обаче стана проблем с варвенето на колата- забива и ако върна малко газта около 2000 об. и пак подам- литва.
Като разгледах вакуумите установих, че между Н75 и Н18- (клапан за ЕГР стои под тръбата за кулера) има пряка вакуумна тръбичка). Е точно тоя вакуум бяха разкачили гадовете !
Чудя се къде е проблема и какво да пробвам - да изключа само пряката връзка между клапаните или да изключа от Н 18 вакуума директно за да пробвам кое е капут.
Ще я давам на диагностика, но да разбера първо кое не е в час до колкото е възможно.
Дайте идеи. Вакуумна схема на АВФ не намирам има ли ?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=& ... jg&cad=rja
Заповядай колега!
И по-добре я "давай" колата на диагностика!!!!!!!

Заповядай колега!
И по-добре я "давай" колата на диагностика!!!!!!!

Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Какво точно прави тая вакумна връзка между Н75 и Н18. Разгледах схемата и разбрах кое е вход и кое изход. Но тоя трети извод не е ясен каква е идеята и на двата клапана.
Също чрез тройник влиза в на въздушния филтър кутията точно тоя вакуум. Но аз го гледах от вътре капака на филтъра и ми се стори че е просто тапа- няма нищо там.
Като затапих връзката между двата клапана, двустранно и колата пали и неможе да откине и загасва- явно е много важно
Също чрез тройник влиза в на въздушния филтър кутията точно тоя вакуум. Но аз го гледах от вътре капака на филтъра и ми се стори че е просто тапа- няма нищо там.
Като затапих връзката между двата клапана, двустранно и колата пали и неможе да откине и загасва- явно е много важно
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: Tiguan Elegance Night shade blue
- Двигател: 2025 DXDB
- Местоположение: София
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Колега, съветвам те да започнеш да четеш в този форум като намалиш до минимум безмислените постове, цапащи темата,която не се отнася до твоите болежки и съмнения. 

Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Аз точно щото сумати теми прегледах и нищо не намерих за това което питам, а и никой не ти отговаря нищо, щото явно не е ясно много по работата на тия клапани.
А за геометрията и за ЕГР има много теми и се едни неща се въртят- да затапим ли или не ЕГР и почистване на тая геометрия щото се е нацапала.
Еми то аз я научих тая геометрия
, а вие я дъвчете от преди моята житейска епоха на пасат 5.5.
А за геометрията и за ЕГР има много теми и се едни неща се въртят- да затапим ли или не ЕГР и почистване на тая геометрия щото се е нацапала.
Еми то аз я научих тая геометрия
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
juve написа:ами аз ЕГР не признавам. Още повече че видах лично какво беше направил смукателя - пепел ама не от розиЗатова, ако не ми бърка в джоба - вън!Аз ли да пазя екологията, с моя 1.9 двигател ...а американците ще ми карат хамъри и други 6 литрови двигатели и ще ми се перкат... Та аз лично НЕ бих го включил ЕГР - само насила... на моя за сигурност не съм с пластина, а съм му изтръгнал цялата тръба към изпускателя - нека цапа ако може
![]()
juve ти си по голем бате от немски инжинер... как ги разбираш ЕГР-ите самооо... освен това твойта печка кат земе да чади,вервай, че цапаш повече от 6 литров безнин.
Ако ти е наред колата нищо няма да ти цапа.. ама грам и ще ти върви по добре.. моя що не цапа? Земи си прегледай машината. Има много писано за ЕГРа и защо трябва да го има.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
relaxxx написа:juve написа:ами аз ЕГР не признавам. Още повече че видах лично какво беше направил смукателя - пепел ама не от розиЗатова, ако не ми бърка в джоба - вън!Аз ли да пазя екологията, с моя 1.9 двигател ...а американците ще ми карат хамъри и други 6 литрови двигатели и ще ми се перкат... Та аз лично НЕ бих го включил ЕГР - само насила... на моя за сигурност не съм с пластина, а съм му изтръгнал цялата тръба към изпускателя - нека цапа ако може
![]()
juve ти си по голем бате от немски инжинер... как ги разбираш ЕГР-ите самооо... освен това твойта печка кат земе да чади,вервай, че цапаш повече от 6 литров безнин.
Ако ти е наред колата нищо няма да ти цапа.. ама грам и ще ти върви по добре.. моя що не цапа? Земи си прегледай машината. Има много писано за ЕГРа и защо трябва да го има.
Така ли ? И как го разбра тоя номер? Значи казваш моята "ЧАДИ" като за 6 литра...
и твоя не цапа казваш... и кой е тоя твоя? На БМВето ли ? ...когато стане на моите години( на колата де) и на моите предполагаеми километри ( страх ме е да си помисля колко са) и все така не ти "чади" ..или "чати " ( не знам кое е верното )
ела да пием заедно някоя бира
И казваш че ЕГР е измислен за да върви по добре, а не заради екологията ONLY ?
аз съм си прецакал колата

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта