Относно зацапването на променливата геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот juve » Чет 20 сеп 2012 14:22


ами аз ЕГР не признавам. Още повече че видах лично какво беше направил смукателя - пепел ама не от рози :mrgreen: Затова, ако не ми бърка в джоба - вън!Аз ли да пазя екологията, с моя 1.9 двигател ...а американците ще ми карат хамъри и други 6 литрови двигатели и ще ми се перкат... Та аз лично НЕ бих го включил ЕГР - само насила... на моя за сигурност не съм с пластина, а съм му изтръгнал цялата тръба към изпускателя - нека цапа ако може :!: :banana




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот kossis » Чет 20 сеп 2012 14:27


Ще покарам малко така и ще затапя вакуума.

А иначе си прав нека Българските политиците и Американците да пестят и пазят екологията, техната м.....а.

Това са най големите Разхитители на планетата :Mr Green Fun


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот FELIPE » Чет 20 сеп 2012 17:34


Аз карах горе-долу десетина дни със ограничен софтуерно EGR ,без да е затапван,вчера го включих софтуeрно пак ,за проба,не знам при вас как е,но при мен колата чувствително работи и върви по-добре с работещ EGR,имам чувство,че и разхода ми се повиши с ограничения EGR,та моя си го оставям работещ, въпреки,че не ми пука за екологията :D .

Последна промяна от FELIPE на Чет 20 сеп 2012 18:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот smash22 » Чет 20 сеп 2012 17:49


FELIPE написа:Аз карах горе-долу десетина дни със ограничен софтуерно EGR ,без да е затапван,вчера го включих софтуeрно пак ,за проба,не знам при вас как е,но при мен колата чувствително работи и върви по-добре с работещ EGR,имам чувство,че и разхода ми се повиши,та моя си го оставям работещ, въпреки,че не ми пука за екологията :D .

При мен пък е точно обратното ,ускорява една идея по-добре ,но възможно е и всичко да е внушения и да е се тая ,ама пък поне не ми цапа колектора и т.н


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот juve » Чет 20 сеп 2012 18:55


но при мен колата чувствително работи и върви по-добре с работещ EGR

вярвам, че може да работи по тихо..или по мазно ;) някак си ,ама за вървене по добре :Mr Green Fun някак си не ми се вярва... или поне не виждам какво е обяснението. Защото ЕГР по идея си е "байпас на ГНАС обратно при Вас" :Mr Green Fun
оффтопик: а някъде бях прочел , че ЕГР "взимал" от изхода смес от недоизгоряло гориво и въздух и връщайки го обратно за изгаряне давал значителна икономия :screwy


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот Zinoto » Чет 20 сеп 2012 20:21


Няма как да даде значителна икономия, но и не качва разхода. Когато ускоряваш е затворен и не играе. На празен ход се изключва след известно време. Помага особено зимата и тогава намалява разхода, защото примерно при спускане вкарва обратно топъл въздух в мотора, лошото е, че много цапа особено при стар мотор, маслените пари като се смесят с изгорели газове и .... задънва яко тръбите на колектора.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот juve » Чет 20 сеп 2012 21:16


лошото е, че много цапа особено при стар мотор, маслените пари като се смесят с изгорели газове и .... задънва яко тръбите на колектора.

ми то както цапа, вземе че САМ ТОЙ се зацапва и тогава да видим кой кой е... най добрия ЕГР е затапения :bowdown


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот hooligan_sk » Пет 21 сеп 2012 8:23


2 години след като купих колата, свалях турбина за чистене за пръв(и последен) път - колектора не беше особено зацапан с работещ ЕГР. После го ограничих и карах няколко месеца, но след това си го пуснах, предвид че не ми цапа видимо. Разлика във вървене и работа не бих казал че се долавяше. Хубаво е ЕГР-а да работи ако ви мерят газовете при ГТП :да:


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот kossis » Пет 21 сеп 2012 11:07


След като я покарах установих, че спирачките ми нямат вече проблем. Защото преди това на 4 натискане на спирачките по инерция и сервото втвърдяваше, сега това го няма. Тоест вакума е супер на ниски обороти. И който го е изключил така тоя вакуум си е правил опит да ме пребие !

Обаче стана проблем с варвенето на колата- забива и ако върна малко газта около 2000 об. и пак подам- литва.
Като разгледах вакуумите установих, че между Н75 и Н18- (клапан за ЕГР стои под тръбата за кулера) има пряка вакуумна тръбичка). Е точно тоя вакуум бяха разкачили гадовете ! :!: А от него се командва и клапанче за подгрев на нафтата ако не се лъжа.
Чудя се къде е проблема и какво да пробвам - да изключа само пряката връзка между клапаните или да изключа от Н 18 вакуума директно за да пробвам кое е капут.
Ще я давам на диагностика, но да разбера първо кое не е в час до колкото е възможно.

Дайте идеи. Вакуумна схема на АВФ не намирам има ли ?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот nasko1978 » Пет 21 сеп 2012 13:46


http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=& ... jg&cad=rja


Заповядай колега! :да:
И по-добре я "давай" колата на диагностика!!!!!!! :012: mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот kossis » Пет 21 сеп 2012 15:47


Какво точно прави тая вакумна връзка между Н75 и Н18. Разгледах схемата и разбрах кое е вход и кое изход. Но тоя трети извод не е ясен каква е идеята и на двата клапана.

Също чрез тройник влиза в на въздушния филтър кутията точно тоя вакуум. Но аз го гледах от вътре капака на филтъра и ми се стори че е просто тапа- няма нищо там.

Като затапих връзката между двата клапана, двустранно и колата пали и неможе да откине и загасва- явно е много важно :shock


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот airjohn » Пет 21 сеп 2012 16:11


Колега, съветвам те да започнеш да четеш в този форум като намалиш до минимум безмислените постове, цапащи темата,която не се отнася до твоите болежки и съмнения. :beer


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот kossis » Пет 21 сеп 2012 22:56


Аз точно щото сумати теми прегледах и нищо не намерих за това което питам, а и никой не ти отговаря нищо, щото явно не е ясно много по работата на тия клапани.
А за геометрията и за ЕГР има много теми и се едни неща се въртят- да затапим ли или не ЕГР и почистване на тая геометрия щото се е нацапала.

Еми то аз я научих тая геометрия :mrgreen: , а вие я дъвчете от преди моята житейска епоха на пасат 5.5.


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот relaxxx » Пон 24 сеп 2012 17:56


juve написа:ами аз ЕГР не признавам. Още повече че видах лично какво беше направил смукателя - пепел ама не от рози :mrgreen: Затова, ако не ми бърка в джоба - вън!Аз ли да пазя екологията, с моя 1.9 двигател ...а американците ще ми карат хамъри и други 6 литрови двигатели и ще ми се перкат... Та аз лично НЕ бих го включил ЕГР - само насила... на моя за сигурност не съм с пластина, а съм му изтръгнал цялата тръба към изпускателя - нека цапа ако може :!: :banana


juve ти си по голем бате от немски инжинер... как ги разбираш ЕГР-ите самооо... освен това твойта печка кат земе да чади,вервай, че цапаш повече от 6 литров безнин.

Ако ти е наред колата нищо няма да ти цапа.. ама грам и ще ти върви по добре.. моя що не цапа? Земи си прегледай машината. Има много писано за ЕГРа и защо трябва да го има.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот juve » Пон 24 сеп 2012 20:07


relaxxx написа:
juve написа:ами аз ЕГР не признавам. Още повече че видах лично какво беше направил смукателя - пепел ама не от рози :mrgreen: Затова, ако не ми бърка в джоба - вън!Аз ли да пазя екологията, с моя 1.9 двигател ...а американците ще ми карат хамъри и други 6 литрови двигатели и ще ми се перкат... Та аз лично НЕ бих го включил ЕГР - само насила... на моя за сигурност не съм с пластина, а съм му изтръгнал цялата тръба към изпускателя - нека цапа ако може :!: :banana


juve ти си по голем бате от немски инжинер... как ги разбираш ЕГР-ите самооо... освен това твойта печка кат земе да чади,вервай, че цапаш повече от 6 литров безнин.

Ако ти е наред колата нищо няма да ти цапа.. ама грам и ще ти върви по добре.. моя що не цапа? Земи си прегледай машината. Има много писано за ЕГРа и защо трябва да го има.

facepalm facepalm mhihi
Така ли ? И как го разбра тоя номер? Значи казваш моята "ЧАДИ" като за 6 литра... :banana и твоя не цапа казваш... и кой е тоя твоя? На БМВето ли ? ...когато стане на моите години( на колата де) и на моите предполагаеми километри ( страх ме е да си помисля колко са) и все така не ти "чади" ..или "чати " ( не знам кое е верното ) heavy metal zork ела да пием заедно някоя бира :beer И казваш че ЕГР е измислен за да върви по добре, а не заради екологията ONLY ? :horror: аз съм си прецакал колата facepalm :bishop mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта