След като я покарах установих, че спирачките ми нямат вече проблем. Защото преди това на 4 натискане на спирачките по инерция и сервото втвърдяваше, сега това го няма. Тоест вакума е супер на ниски обороти. И който го е изключил така тоя вакуум си е правил опит да ме пребие !
Обаче стана проблем с варвенето на колата- забива и ако върна малко газта около 2000 об. и пак подам- литва.
Като разгледах вакуумите установих, че между Н75 и Н18- (клапан за ЕГР стои под тръбата за кулера) има
пряка вакуумна тръбичка). Е точно тоя вакуум бяха разкачили гадовете !

А от него се командва и клапанче за подгрев на нафтата ако не се лъжа.
Чудя се къде е проблема и какво да пробвам - да изключа само пряката връзка между клапаните или да изключа от Н 18 вакуума директно за да пробвам кое е капут.
Ще я давам на диагностика, но да разбера първо кое не е в час до колкото е възможно.
Дайте идеи. Вакуумна схема на АВФ не намирам има ли ?