голф 4 1.9 тди/ AHF / проблем в електрониката на помпата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
P-TRANSPORTER
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

голф 4 1.9 тди/ AHF / проблем в електрониката на помпата

Мнениеот P-TRANSPORTER » Пон 18 авг 2008 22:20


значи проблема е много по голям,колата като е топла, трудно пали,но има и друг проблем като я пусна по инерция почва мотора да тресе а като е в покои се нормализира,ако някои знае нещо,моля да сподели ,предварително благодаря

Последна промяна от P-TRANSPORTER на Пет 22 авг 2008 18:55, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 18 авг 2008 22:32


Колега,с цел да не ти затрият темата по-добре си я оправи преди да са я видали "лошите" хора ;)
Оправи си заглавието да е с малки букви и пиши още там какъв е проблема или поне каква е колата.
Голф ТДИ е много общо - дай някакви букви на двигателя - от номера му по документите първите букви са кода,който определя типа му - да кажем AFN 1Z PD ABS RP и т.н. различни мотори с различни болежки (цитирал съм и букви на бензинови за пример ;) ).
Така трудно ще ти помогне някой с конкретна информация за проблема ти.
Успех!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 18 авг 2008 22:37


Виждам че си нов но с този изказ и правопис няма да има много желаещи да ти помогнат пък и да искат няма да могат понеже нищо не се разбира от това твое обяснение :wink:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 18 авг 2008 22:48


Найвероятно е разбит маховик случвало се е на много народ с тди.

За да помогна и за доизясняване на предишните 2 мнеия искам да допълня че писането с главни букви се приема във всеки форум като КРЕЩЕНЕ !!! :D А понеже никои не обича да му крещат ще ти правят забележки.

Добре дошъл във форума ...

:welcome_to_group


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Вто 19 авг 2008 12:19


Възможно и да е проблема в помпата, особено ако е прекарала лоша нафта или такава с вода, но ако веднага се смени горивния филтър и се налее хубава нафта после с регулировка може да се спаси положението.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 тди/ AHF / проблем в помпата

Мнениеот Dorian » Вто 19 авг 2008 16:26


P-TRANSPORTER написа:значи проблема е много по голям,колата като е топла,едно че трепери двигателя като я пусна по инерция,а и по трудно пали

За тропането най-вероятно е маховика,както е написал колегата Брезел
За трудното палене като е топла има много писано- и май извода беше акумулатор или стартер
Треперенето на двигателя и трудното палене най-вероятно неса свързани с един проблем :!:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: голф 4 1.9 тди/ AHF / проблем в помпата

Мнениеот Brezel » Сря 20 авг 2008 15:10


Dorian написа:
P-TRANSPORTER написа: За трудното палене като е топла има много писано- и май извода беше акумулатор или стартер


грешка в софтуера на автомобилите с ръчни скорости. Фабрична грешка но това няма значение в случая на колегата.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 20 авг 2008 17:40


темата се повтаря многократно.най вероятния проблем е вече споменатия маховик,а топлото палене си е отделно


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: голф 4 1.9 тди/ AHF / проблем в помпата

Мнениеот xpyc » Нед 24 авг 2008 23:16


Brezel написа:
Dorian написа:
P-TRANSPORTER написа: За трудното палене като е топла има много писано- и май извода беше акумулатор или стартер


грешка в софтуера на автомобилите с ръчни скорости. Фабрична грешка но това няма значение в случая на колегата.


интересно! моя голф тресеше двигателя по същия начин само като е по инерция и го оправиха като го настройха за автоматични скорости!

сподели моля те как да фиксна този бъг със софта?

ifidik написа:темата се повтаря многократно.най вероятния проблем е вече споменатия маховик,а топлото палене си е отделно


ако е маховик трябва да ти рита съединителя като се натисне малко, не е ли така?


Потребителски аватар
P-TRANSPORTER
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: голф 4 1.9 тди/ AHF / проблем в помпата-решен

Мнениеот P-TRANSPORTER » Вто 26 авг 2008 19:09


здравеите,колеги искам да обесня за проблема как го решихме---проблема не излезе от помпата ами от третата дюза--- зада не сменям трета дюза че е много скапа-програмирахме компютара на колата от рьчна на автоматична скоростна кутия и сега колата нито тресе мотора а и пали както трябва- искам да благодаря на чоевка които ми каза как да отстраня проблема---- тои е Добромирски остана да почерпя :beer


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 26 авг 2008 21:19


това с ритането ,не съм съгласен.може би трябва да пуснем нова тема"на кого му рита педала" и съм сигурен,че почти всеки ,ще сподели,че с неговата кола е така,даже и да няма демпферен маховик.


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: голф 4 1.9 тди/ AHF / проблем в помпата-решен

Мнениеот xpyc » Сря 27 авг 2008 0:56


P-TRANSPORTER написа:здравеите,колеги искам да обесня за проблема как го решихме---проблема не излезе от помпата ами от третата дюза--- зада не сменям трета дюза че е много скапа-програмирахме компютара на колата от рьчна на автоматична скоростна кутия и сега колата нито тресе мотора а и пали както трябва- искам да благодаря на чоевка които ми каза как да отстраня проблема---- тои е Добромирски остана да почерпя :beer


колко е една дюза? какъв и е бил точно проблема? и аз карам с тази настройка но не е ли по добре да се смени като не работи добре?


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 27 авг 2008 10:16


На мен ми стана интересно до какви промени и на кои характеристики води смяната в кодирането на двигателя че е с автоматична скоростна кутия и по какъв начин това е повлияло на "топлото палене"


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 27 авг 2008 22:13


тук описах всичко, който му се чете да заповяда има и снимки :D

http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?p=413#413


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 27 авг 2008 23:05


Супер добре е описано и хвърля светлина по въпроса:wink: - само с едно нещо не съм съгласен,че при помпа дюза става прекодирането-аз досега над 20 коли помпа дюза съм пробвал и не ми позволява ЕКУто да сменя кодировката.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта