Лампичката за подгряващите свещи мига - MOTORSTORG WERKSTATT

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tdidpf
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Лампичката за подгряващите свещи мига - MOTORSTORG WERKSTATT

Мнениеот tdidpf » Вто 02 сеп 2008 14:53


Здравейте,

От време на време започна да ми мига лампичката за подгряващите свещи, като издава звуков сигнал и надписа :
MOTORSTORG WERKSTATT
Това не е постоянно и изчезва за определено време.

Разбрах че това се получава когато в компютара е запаметена грешка.

В сервиз в Германия тестваха колата и ми обясниха че този проблем се решава с използването на добавка която се излива в резеорвара на колата и го чисти (него или двигатиля не разбрах точно), като това става само в сервиз на VW.

Когато отидох в сервиза - ПОРШЕ СОФИЯ ИЗТОК ми обясниха че там не са чували за такова нещо и ако грешката не е постоянна неможе да се направи много.

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 02 сеп 2008 14:57


Тия новите ТДИа много често запушват DPFa (Dieselpartikelfilter) или филтър за твърди частици. В кой сервиз си бил когато са и го казали това (щото има и добри и лоши сервизи) предполагам че са ти казали да сложиш някоя добавка с която да се изчисти един вид филтъра. Често обаче съм увал мнения че с еоправя и с малко повечко газ по аутобана.

Поздрави


tdidpf
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tdidpf » Вто 02 сеп 2008 15:08


Сервиза беше близо до Хановер - autohaus Stietenroth - градът беше Burgwedel


tdidpf
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tdidpf » Вто 02 сеп 2008 15:36


Мисля че проблема ми е някой от описаните тук :

The most frequent problem associated with DPF technology is the plugging of the filter with PM, which in some cases resulted in a filter failure. A secondary problem was the occasional malfunction of the backpressure alarm or the electronic diagnostic system. The causes of filter plugging/failure include the following:
• Inadequate exhaust temperatures to support filter regeneration.
• Improper filter sizing for a specific application.
• Engine component wear or failure.
• Fueling with diesel fuel with too high a sulfur level.
• Incomplete filter cleaning.
• DPFs that were installed on OE engines with high-pressure EGR systems.

Явно ще се ходи на диагностика.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 02 сеп 2008 15:59


ше се ходи и още как. Ама да не отидеш да ти закачат колата и да ти кажат , "мале па убава кола, супер е така си я карай" и буф 200 лева. А настоявай поне да ти кажат номер ана грешката която изписва та ако пак го имаш тоя проблем поне д аимаш насока над какво да разъждаваш. DPFа прави много често проблем за съжаление. Мнозина казват че е от лошата българска нафта ама и на запад същите мизерий прави.


tdidpf
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tdidpf » Вто 02 сеп 2008 16:12


Непременно ще настоявам


tdidpf
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tdidpf » Вто 09 сеп 2008 19:54


днес бях на диагностика
тя потвърди направената ми в Германия, а именно :

код : 01500000 - необходимост от доливане на адитив.

има само един "малък" проблем че както ми обясниха този адитив все още го няма в България а и се зарежда със специялна машина която ПОРШЕ АУТО са поръчали но не знаят кога ще им бъде доставена.

Успокоителното за сега е че имам още един литър от този адитив за DPF и тази грешка е само предупреждение.

Разбрах че при тях са идвали и други пасати с подобни проблеми, така че моля ако някой е успял да се справи със този проблем да сподели има ли в България такава машина въобще. Адитив мисля че лесно може да се купи от сервиз в Германия.

Благодаря предварително за каквато и да е информация за този проблем.


Потребителски аватар
4o4o_2345
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот 4o4o_2345 » Чет 11 сеп 2008 14:17


Това съобщение ми го изписваше и на мен като едновременно с това ми мигаше и лампата за подгрева и се оказа стоп машинката. Провери дали ти светят стоповете като натиснеш спирачката.


tdidpf
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tdidpf » Чет 11 сеп 2008 15:00


Това беше едно от първите неща които направих но няма проблеми със светлините а и колата преди 3 седмици мина на TUV и си мися че едва ли не биха видяли ако има проблеми със светлините.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 11 сеп 2008 20:46


Brezel написа: DPFа прави много често проблем за съжаление. Мнозина казват че е от лошата българска нафта ама и на запад същите мизерий прави.

Проблема не е толкова в нафтата, колкото в карането, за да работи този филтър оптимално трябва да загрее мисля до 600 градуса, затова се оправя с "газ на аутобана" за да се нагрее до червено и да изгори всички боклуци. На новите аудита мисля си имаше и лампа за този филтър, като покараш малко и решиш да спреш и лампата светка и трябва да го караш докато изгасне :roll:


tdidpf
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tdidpf » Пет 12 сеп 2008 16:19


Успях да се свържа със ПОРШЕ БУКОРЕЩ и от там ми казаха че имат такава инсталация и могат да ми сменят адитива.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта