Здравейте,
От време на време започна да ми мига лампичката за подгряващите свещи, като издава звуков сигнал и надписа :
MOTORSTORG WERKSTATT
Това не е постоянно и изчезва за определено време.
Разбрах че това се получава когато в компютара е запаметена грешка.
В сервиз в Германия тестваха колата и ми обясниха че този проблем се решава с използването на добавка която се излива в резеорвара на колата и го чисти (него или двигатиля не разбрах точно), като това става само в сервиз на VW.
Когато отидох в сервиза - ПОРШЕ СОФИЯ ИЗТОК ми обясниха че там не са чували за такова нещо и ако грешката не е постоянна неможе да се направи много.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.
Благодаря предварително.
Лампичката за подгряващите свещи мига - MOTORSTORG WERKSTATT
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Тия новите ТДИа много често запушват DPFa (Dieselpartikelfilter) или филтър за твърди частици. В кой сервиз си бил когато са и го казали това (щото има и добри и лоши сервизи) предполагам че са ти казали да сложиш някоя добавка с която да се изчисти един вид филтъра. Често обаче съм увал мнения че с еоправя и с малко повечко газ по аутобана.
Поздрави
Поздрави
Мисля че проблема ми е някой от описаните тук :
The most frequent problem associated with DPF technology is the plugging of the filter with PM, which in some cases resulted in a filter failure. A secondary problem was the occasional malfunction of the backpressure alarm or the electronic diagnostic system. The causes of filter plugging/failure include the following:
• Inadequate exhaust temperatures to support filter regeneration.
• Improper filter sizing for a specific application.
• Engine component wear or failure.
• Fueling with diesel fuel with too high a sulfur level.
• Incomplete filter cleaning.
• DPFs that were installed on OE engines with high-pressure EGR systems.
Явно ще се ходи на диагностика.
The most frequent problem associated with DPF technology is the plugging of the filter with PM, which in some cases resulted in a filter failure. A secondary problem was the occasional malfunction of the backpressure alarm or the electronic diagnostic system. The causes of filter plugging/failure include the following:
• Inadequate exhaust temperatures to support filter regeneration.
• Improper filter sizing for a specific application.
• Engine component wear or failure.
• Fueling with diesel fuel with too high a sulfur level.
• Incomplete filter cleaning.
• DPFs that were installed on OE engines with high-pressure EGR systems.
Явно ще се ходи на диагностика.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
ше се ходи и още как. Ама да не отидеш да ти закачат колата и да ти кажат , "мале па убава кола, супер е така си я карай" и буф 200 лева. А настоявай поне да ти кажат номер ана грешката която изписва та ако пак го имаш тоя проблем поне д аимаш насока над какво да разъждаваш. DPFа прави много често проблем за съжаление. Мнозина казват че е от лошата българска нафта ама и на запад същите мизерий прави.
днес бях на диагностика
тя потвърди направената ми в Германия, а именно :
код : 01500000 - необходимост от доливане на адитив.
има само един "малък" проблем че както ми обясниха този адитив все още го няма в България а и се зарежда със специялна машина която ПОРШЕ АУТО са поръчали но не знаят кога ще им бъде доставена.
Успокоителното за сега е че имам още един литър от този адитив за DPF и тази грешка е само предупреждение.
Разбрах че при тях са идвали и други пасати с подобни проблеми, така че моля ако някой е успял да се справи със този проблем да сподели има ли в България такава машина въобще. Адитив мисля че лесно може да се купи от сервиз в Германия.
Благодаря предварително за каквато и да е информация за този проблем.
тя потвърди направената ми в Германия, а именно :
код : 01500000 - необходимост от доливане на адитив.
има само един "малък" проблем че както ми обясниха този адитив все още го няма в България а и се зарежда със специялна машина която ПОРШЕ АУТО са поръчали но не знаят кога ще им бъде доставена.
Успокоителното за сега е че имам още един литър от този адитив за DPF и тази грешка е само предупреждение.
Разбрах че при тях са идвали и други пасати с подобни проблеми, така че моля ако някой е успял да се справи със този проблем да сподели има ли в България такава машина въобще. Адитив мисля че лесно може да се купи от сервиз в Германия.
Благодаря предварително за каквато и да е информация за този проблем.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Brezel написа: DPFа прави много често проблем за съжаление. Мнозина казват че е от лошата българска нафта ама и на запад същите мизерий прави.
Проблема не е толкова в нафтата, колкото в карането, за да работи този филтър оптимално трябва да загрее мисля до 600 градуса, затова се оправя с "газ на аутобана" за да се нагрее до червено и да изгори всички боклуци. На новите аудита мисля си имаше и лампа за този филтър, като покараш малко и решиш да спреш и лампата светка и трябва да го караш докато изгасне

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта