При движение на която и да е предавка, когато отпусна газта без да изключвам от скорост един вид спирам на скорост колата намалява равномерно без да натискам спирачка когато оборотите стигнат около 1100 притриса за момент, продължава да намалява като паднат под 1000 си поема и си работи нормално и си върви без газ без сътресения.
Нормално ли е да притриса в тези случаи или има проблем някъде. Гледал съм я на компютър нямаше грешки. Сменени филтри и т.н. скоро.
Колата е Голф'97 AFN двигател.
При отпускане на газта придръпва около 1100 об/мин Голф'97
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Продълвава помалко обаче колеги да го прави. Може наистина да е за чистен шибаната помпа. Чудя се обаче дали може да е педала на газта нещо прецакан или дебитомер. Забелязвам че като съм с висока скорост и отнемам плавно газта - когато е на ръба тоест когато съм го натиснал леко едва "закачил" притриса - когато е съвсем отпуснат или малко повече натиснат - няма никаккъв проблем. Върви идеално иначе ускорява харчи 5/100 със 110 км/ч извънградско.
Ще се ходи на кардиограма - дали да не пръсна дебитомера със спрея за почистване на дебитомери
Ще се ходи на кардиограма - дали да не пръсна дебитомера със спрея за почистване на дебитомери
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ако си коригираш - вдигнеш милиграмите прихълцването ще изчезне но и колата няма да е толкова пъргава.Не пипай колата, заради това леко прихълцване , аз също го имам, от две години си е така.Бях го елиминирал с милиграмите но пък колата по-слабичко почна да върви.
Така че върнах 2.2 милиграма обратно.Това прихълцване нищо не ти пречи
Така че върнах 2.2 милиграма обратно.Това прихълцване нищо не ти пречи
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ами питам защото не знам дали е нормално - дали е проблем.
Защото няколко пъти ходя по диагностики и все ми казват нищо и няма измисляш си. За първи път карам дизел! Затова питам ако някой има или е имал подобен случай да каже тревога ли е или не. И ако е как и къде се оправя. Ако не държа на колата си нито в къщи щяха да мрънкат че купувам повече неща за нея нито щях да се интересувам (брат ми така прави)
Защото няколко пъти ходя по диагностики и все ми казват нищо и няма измисляш си. За първи път карам дизел! Затова питам ако някой има или е имал подобен случай да каже тревога ли е или не. И ако е как и къде се оправя. Ако не държа на колата си нито в къщи щяха да мрънкат че купувам повече неща за нея нито щях да се интересувам (брат ми така прави)
Аз имам сходен на твоя проблем въпреки че съм с Голф 4, като най-много се усеща на втора предавка.... примерно, карам си на втора с около 1400 оборота и ако съвсем леко отпусна газта, се усеща едно "прехълцване" на кола, прави го и топла и студена.
Почти съм убеден, че това идва от тампоните на двигателя. Тъй като левият е нов, смятам, че проблема идва от този, който е отзад, хванат на мостта, никой неможе да ме убеди, че това "прихълцване" е нормално.
Колкото и добре да изглеждат винаги си имай едно наум за тях, защото аз с левия имах много големи проблеми и вибрации в купето, и в такъв филм щях да се вкарам, ако бях тръгнал да слушам майсторите до които се допитах, че не ми се мисли.
Почти съм убеден, че това идва от тампоните на двигателя. Тъй като левият е нов, смятам, че проблема идва от този, който е отзад, хванат на мостта, никой неможе да ме убеди, че това "прихълцване" е нормално.
Колкото и добре да изглеждат винаги си имай едно наум за тях, защото аз с левия имах много големи проблеми и вибрации в купето, и в такъв филм щях да се вкарам, ако бях тръгнал да слушам майсторите до които се допитах, че не ми се мисли.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Имах същия проблем.Потърси "Вентоман",който познавам задочно от форума и знам, че ги лекува с минимум средства и време.Имах същия проблем и съм сигурен в това което пиша.Аз лично успях да си я оправя сам ,благодарение на този Форум и на член на клуба / ако не греша по професия филолог/който с точни обяснения и снимков материал показа къде е болката, за което съм му много благодарен . Ако успееш да откриеш темата, ще ти светне.stenliivanov написа:ами питам защото не знам дали е нормално - дали е проблем.
Защото няколко пъти ходя по диагностики и все ми казват нищо и няма измисляш си. За първи път карам дизел! Затова питам ако някой има или е имал подобен случай да каже тревога ли е или не. И ако е как и къде се оправя. Ако не държа на колата си нито в къщи щяха да мрънкат че купувам повече неща за нея нито щях да се интересувам (брат ми така прави)


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 44 госта