след смяна гарнитура глава

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
rokist
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

след смяна гарнитура глава

Мнениеот rokist » Вто 28 апр 2009 19:25


Привет. Двигател ASV 1.9 110к. Разширителния съд на няколко пъти изхвърли около 100-200 гр. антифриз.Майстора каза гарнитура на глава. Добре, сменяме. След смяната, забелязах масло в разширителия съд.Изчистих (попих)маслото. След един ден отварям и гледам пак масло. Майстора каза, небой се това е от ремонта.Дайте съвет,до кога да го чистя или има и друга причина за масло в охладителната течност.
И друго ми направи впечатление . Сутрин при палене пуши като трактор окиоло 20 секунди и след това няма проблеми. Пушенето се появи след ремонта. Моля споделете.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот Andonov » Вто 28 апр 2009 20:01


Накарай майстора ти пак да погледне зацепването на ремъка.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот Zinoto » Вто 28 апр 2009 20:03


rokist написа:Привет. Двигател ASV 1.9 110к. Разширителния съд на няколко пъти изхвърли около 100-200 гр. антифриз.Майстора каза гарнитура на глава. Добре, сменяме. След смяната, забелязах масло в разширителия съд.Изчистих (попих)маслото. След един ден отварям и гледам пак масло. Майстора каза, небой се това е от ремонта.Дайте съвет,до кога да го чистя или има и друга причина за масло в охладителната течност.
И друго ми направи впечатление . Сутрин при палене пуши като трактор окиоло 20 секунди и след това няма проблеми. Пушенето се появи след ремонта. Моля споделете.

Нещо не е добре работата според мен. Как ще излиза масло там, айде от ремонта малко как да е ама още...?!? И това пушене... нещо центровката май не е както трябва. Върви за рекламация и да ти покаже на компютъра къде ти е момента на впръскване. Отделно, че на разпределителния вал центровката се гледа по белези.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот fox_vt » Вто 28 апр 2009 20:19


сигурно ми е много тъп въпроса, ама някой ще ми каже ли какво общо има центровката че да вкарва масло в антифриза? Може ASV двг да има особености които нз ама ако може някой по компетентен да каже нещо по въпроса-андонов,зиното ?? Чакам. :D


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот rosen79 » Вто 28 апр 2009 20:21


Центровката няма общо с маслото в антифриза,но има общо с пушенето.


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот komitov » Вто 28 апр 2009 20:38


За пушенето ти отговориха а за маслото нека твоя спец погледне топлообменника тои е доста вероятна причина за маслото в охладителната система.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот Andonov » Вто 28 апр 2009 20:38


rosen79 написа:Центровката няма общо с маслото в антифриза,но има общо с пушенето.


Изпревариха ме. :да:


rokist
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот rokist » Сря 29 апр 2009 14:57


Колеги благодаря за мненияна, а може ли това първоначално изпушване да е от гумички на клапаните или пикаеща дюза.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот Andonov » Сря 29 апр 2009 15:10


Може, но ако е от дюза или центровка пушека е бял.
Ако е гумички ще гълта масло и пушека ше е синкав.
И двата пушека си имат освен цвят , но и специфична миризма.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот fox_vt » Сря 29 апр 2009 17:39


за пушенето съм съгласен :да:


rokist
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот rokist » Сря 29 апр 2009 20:54


Проблема се задълбочава- маслото паднало под минимум само за 3-4 дена.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот ifidik » Сря 29 апр 2009 20:57


няма да се размине без пак да се отваря и задължително шлайф и проверка на главата.тая гарнитура дали въобще я смениха?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот fox_vt » Чет 30 апр 2009 21:28


ifidik написа:няма да се размине без пак да се отваря и задължително шлайф и проверка на главата.тая гарнитура дали въобще я смениха?


дали и дали са стегнали всичко :wink:


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот sportul » Чет 30 апр 2009 21:39


Andonov написа:Може, но ако е от дюза или центровка пушека е бял.
Ако е гумички ще гълта масло и пушека ше е синкав.
И двата пушека си имат освен цвят , но и специфична миризма.


не е вярно: при скапана центровка пушека почти винаги черен , при пикаеща дюза двигатела трака, чука, тресе :)
горене на масло пушека е бял и мирише на изгоряла гума

майстора е си е оставил ръцете , какви са такива дето не дават гранция за ремонта нз :screwy


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: след смяна гарнитура глава

Мнениеот Andonov » Чет 30 апр 2009 23:24


sportul написа:
не е вярно: при скапана центровка пушека почти винаги черен , при пикаеща дюза двигатела трака, чука, тресе :)
горене на масло пушека е бял и мирише на изгоряла гума



Mалко си в грешка но няма да си правя труда да ти доказвам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта