Привет. Двигател ASV 1.9 110к. Разширителния съд на няколко пъти изхвърли около 100-200 гр. антифриз.Майстора каза гарнитура на глава. Добре, сменяме. След смяната, забелязах масло в разширителия съд.Изчистих (попих)маслото. След един ден отварям и гледам пак масло. Майстора каза, небой се това е от ремонта.Дайте съвет,до кога да го чистя или има и друга причина за масло в охладителната течност.
И друго ми направи впечатление . Сутрин при палене пуши като трактор окиоло 20 секунди и след това няма проблеми. Пушенето се появи след ремонта. Моля споделете.



след смяна гарнитура глава
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: след смяна гарнитура глава
Накарай майстора ти пак да погледне зацепването на ремъка.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: след смяна гарнитура глава
rokist написа:Привет. Двигател ASV 1.9 110к. Разширителния съд на няколко пъти изхвърли около 100-200 гр. антифриз.Майстора каза гарнитура на глава. Добре, сменяме. След смяната, забелязах масло в разширителия съд.Изчистих (попих)маслото. След един ден отварям и гледам пак масло. Майстора каза, небой се това е от ремонта.Дайте съвет,до кога да го чистя или има и друга причина за масло в охладителната течност.
И друго ми направи впечатление . Сутрин при палене пуши като трактор окиоло 20 секунди и след това няма проблеми. Пушенето се появи след ремонта. Моля споделете.
Нещо не е добре работата според мен. Как ще излиза масло там, айде от ремонта малко как да е ама още...?!? И това пушене... нещо центровката май не е както трябва. Върви за рекламация и да ти покаже на компютъра къде ти е момента на впръскване. Отделно, че на разпределителния вал центровката се гледа по белези.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: след смяна гарнитура глава
сигурно ми е много тъп въпроса, ама някой ще ми каже ли какво общо има центровката че да вкарва масло в антифриза? Може ASV двг да има особености които нз ама ако може някой по компетентен да каже нещо по въпроса-андонов,зиното ?? Чакам. 

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: след смяна гарнитура глава
Центровката няма общо с маслото в антифриза,но има общо с пушенето.
- komitov
- Мнения: 176
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: след смяна гарнитура глава
За пушенето ти отговориха а за маслото нека твоя спец погледне топлообменника тои е доста вероятна причина за маслото в охладителната система.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: след смяна гарнитура глава
rosen79 написа:Центровката няма общо с маслото в антифриза,но има общо с пушенето.
Изпревариха ме.

Re: след смяна гарнитура глава
Колеги благодаря за мненияна, а може ли това първоначално изпушване да е от гумички на клапаните или пикаеща дюза.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: след смяна гарнитура глава
Може, но ако е от дюза или центровка пушека е бял.
Ако е гумички ще гълта масло и пушека ше е синкав.
И двата пушека си имат освен цвят , но и специфична миризма.
Ако е гумички ще гълта масло и пушека ше е синкав.
И двата пушека си имат освен цвят , но и специфична миризма.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: след смяна гарнитура глава
за пушенето съм съгласен 

Re: след смяна гарнитура глава
Проблема се задълбочава- маслото паднало под минимум само за 3-4 дена.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: след смяна гарнитура глава
няма да се размине без пак да се отваря и задължително шлайф и проверка на главата.тая гарнитура дали въобще я смениха?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: след смяна гарнитура глава
ifidik написа:няма да се размине без пак да се отваря и задължително шлайф и проверка на главата.тая гарнитура дали въобще я смениха?
дали и дали са стегнали всичко

- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: след смяна гарнитура глава
Andonov написа:Може, но ако е от дюза или центровка пушека е бял.
Ако е гумички ще гълта масло и пушека ше е синкав.
И двата пушека си имат освен цвят , но и специфична миризма.
не е вярно: при скапана центровка пушека почти винаги черен , при пикаеща дюза двигатела трака, чука, тресе

горене на масло пушека е бял и мирише на изгоряла гума
майстора е си е оставил ръцете , какви са такива дето не дават гранция за ремонта нз

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: след смяна гарнитура глава
sportul написа:
не е вярно: при скапана центровка пушека почти винаги черен , при пикаеща дюза двигатела трака, чука, тресе
горене на масло пушека е бял и мирише на изгоряла гума
Mалко си в грешка но няма да си правя труда да ти доказвам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта