Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот apchih » Чет 18 юни 2009 7:43


Пали трудно без значение топла или студена, не пуши при въртене, след 12 13 опит пали, карам 120км гася, пробвам пак и отново не иска да пали, след няколко опита всичко се оправя. На другия ден си пали от половин оборот, карам, гася и при следващото палене пак проблем! Акумулатор нов, свещите са добри, нафта има и си е от обичайната която зареждам, грешки няма. Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?




Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот koby » Чет 18 юни 2009 7:52


apchih написа: Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?

абсурд да е датчика на ХОЛ ако е той колата изобщо няма да запали.провери дали има ток на клапана на ГНП-то за пускане на горивото като въртиш


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот apchih » Чет 18 юни 2009 9:52


koby написа:
apchih написа: Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?

абсурд да е датчика на ХОЛ ако е той колата изобщо няма да запали.провери дали има ток на клапана на ГНП-то за пускане на горивото като въртиш


възможно ли е датчика да не прави хубав контакт, днес сутринта запали от раз ... 10км каране гася и после пак не пали. Забелязах нещо може и да не е важно: когато пали, ПРЕДИ да запали оборотите се качват до към 200 300 (не съм сигурен колко точно) и тогава пали, а когато има проблем оборотите са си на 0 винаги.

а клапана за който ми казваш, ако снимам помпата дали ще можеш да ми кажеш къде точно се намира тоя клапан? :)


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот koby » Чет 18 юни 2009 9:55


apchih написа:
koby написа:
apchih написа: Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?

абсурд да е датчика на ХОЛ ако е той колата изобщо няма да запали.провери дали има ток на клапана на ГНП-то за пускане на горивото като въртиш


възможно ли е датчика да не прави хубав контакт, днес сутринта запали от раз ... 10км каране гася и после пак не пали. Забелязах нещо може и да не е важно: когато пали, ПРЕДИ да запали оборотите се качват до към 200 300 (не съм сигурен колко точно) и тогава пали, а когато има проблем оборотите са си на 0 винаги.

а клапана за който ми казваш, ако снимам помпата дали ще можеш да ми кажеш къде точно се намира тоя клапан? :)

незнам но до колкото знам твойта кола май е с ДВГ на VW аз имам голф3 с 1.9 ТДИ и аз имах такива проблеми с паленето и също така ми гаснеше по време на движение и трябва да го изчакам малко и после пали и си смених едно реле и сега е перфектна.А провери ли дали има ток на клапана когато въртиш


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот apchih » Чет 18 юни 2009 9:57


koby написа:
apchih написа:
koby написа:
apchih написа: Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?

абсурд да е датчика на ХОЛ ако е той колата изобщо няма да запали.провери дали има ток на клапана на ГНП-то за пускане на горивото като въртиш


възможно ли е датчика да не прави хубав контакт, днес сутринта запали от раз ... 10км каране гася и после пак не пали. Забелязах нещо може и да не е важно: когато пали, ПРЕДИ да запали оборотите се качват до към 200 300 (не съм сигурен колко точно) и тогава пали, а когато има проблем оборотите са си на 0 винаги.

а клапана за който ми казваш, ако снимам помпата дали ще можеш да ми кажеш къде точно се намира тоя клапан? :)

незнам но до колкото знам твойта кола май е с ДВГ на VW аз имам голф3 с 1.9 ТДИ и аз имах такива проблеми с паленето и също така ми гаснеше по време на движение и трябва да го изчакам малко и после пали и си смених едно реле и сега е перфектна.А провери ли дали има ток на клапана когато въртиш


да с двигател на VW e. Незнам къде точно се намира тоя клапан, само да спре да вали и ще погледна.


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот koby » Чет 18 юни 2009 10:00


на самото ГНП отзад има едно клапанче на което е закачено едно кабелче това е клапана сега ще снимам моя и ще ти пратя снимка


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот koby » Чет 18 юни 2009 10:25


ето това е клапана


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот apchih » Чет 18 юни 2009 13:26


koby написа:ето това е клапана


благодаря колега, после ще премеря
а ти кое реле казваш, че си сменил?


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Чет 18 юни 2009 13:30


или въздух в горивната система , можеш да погледнеш за течове
и клапана на горивния филтър за обратната нафта


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот koby » Чет 18 юни 2009 13:31


apchih написа:
koby написа:ето това е клапана


благодаря колега, после ще премеря
а ти кое реле казваш, че си сменил?

ами то се води за управление на компютъра който дава информация на ГНП-то кога да пусне ток на клапана и кога да го спре "109" номера на релето има доста изписани теми за това реле че е голяма мъка на тез Vw-та


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот koby » Чет 18 юни 2009 13:34


Kung_Fu_Panda написа:или въздух в горивната система , можеш да погледнеш за течове
и клапана на горивния филтър за обратната нафта

защо говориш глупости сутрин ще пали от раз а после няма да пали.ще пали и ще гасне ще претриса ако има въздух а и да има ще обезвъздуши и после вече ако педне колата ще запали докато има нафта в ГНП-то и ще угасне


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Чет 18 юни 2009 14:34


защото абсолютно същите симптоми съм ги имал от въздух в горивната система
ама 1 към 1, пали и гасне кога си иска, притриса и т.н.

сменен клапан за обратна нафта и 2 нови месингови шайби на нафтовата помпа и спи гората
не пиша че е от това, то няма и как да се знае в тази ситуация, трябва да се пипне/види

пиша че със същите симптоми проблема беше въздух в горивото


Потребителски аватар
koby
DarkSidE of The WorlD
Мнения: 1054
Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: елин пелин
Контакти:

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот koby » Чет 18 юни 2009 14:58


Kung_Fu_Panda написа:защото абсолютно същите симптоми съм ги имал от въздух в горивната система
ама 1 към 1, пали и гасне кога си иска, притриса и т.н.

сменен клапан за обратна нафта и 2 нови месингови шайби на нафтовата помпа и спи гората
не пиша че е от това, то няма и как да се знае в тази ситуация, трябва да се пипне/види

пиша че със същите симптоми проблема беше въздух в горивото

пич когато има въздух няма да запали от четвърд сутринта а ще сърти докато му запуши стартера


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN

Мнениеот rado_mit » Пон 22 юни 2009 15:56


.. аз на моята Ибиза имах стандартния проблем при паленето на топъл двигател .. /заради картите/ .. мнооого тегаво палеше .. и понеже акумулатора не беше първа младост го смених .. не се оправи .. оказа се от стартера .. много зацапан .. сега е часовник ..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта