


Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
Пали трудно без значение топла или студена, не пуши при въртене, след 12 13 опит пали, карам 120км гася, пробвам пак и отново не иска да пали, след няколко опита всичко се оправя. На другия ден си пали от половин оборот, карам, гася и при следващото палене пак проблем! Акумулатор нов, свещите са добри, нафта има и си е от обичайната която зареждам, грешки няма. Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
apchih написа: Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?
абсурд да е датчика на ХОЛ ако е той колата изобщо няма да запали.провери дали има ток на клапана на ГНП-то за пускане на горивото като въртиш
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
koby написа:apchih написа: Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?
абсурд да е датчика на ХОЛ ако е той колата изобщо няма да запали.провери дали има ток на клапана на ГНП-то за пускане на горивото като въртиш
възможно ли е датчика да не прави хубав контакт, днес сутринта запали от раз ... 10км каране гася и после пак не пали. Забелязах нещо може и да не е важно: когато пали, ПРЕДИ да запали оборотите се качват до към 200 300 (не съм сигурен колко точно) и тогава пали, а когато има проблем оборотите са си на 0 винаги.
а клапана за който ми казваш, ако снимам помпата дали ще можеш да ми кажеш къде точно се намира тоя клапан?

- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
apchih написа:koby написа:apchih написа: Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?
абсурд да е датчика на ХОЛ ако е той колата изобщо няма да запали.провери дали има ток на клапана на ГНП-то за пускане на горивото като въртиш
възможно ли е датчика да не прави хубав контакт, днес сутринта запали от раз ... 10км каране гася и после пак не пали. Забелязах нещо може и да не е важно: когато пали, ПРЕДИ да запали оборотите се качват до към 200 300 (не съм сигурен колко точно) и тогава пали, а когато има проблем оборотите са си на 0 винаги.
а клапана за който ми казваш, ако снимам помпата дали ще можеш да ми кажеш къде точно се намира тоя клапан?
незнам но до колкото знам твойта кола май е с ДВГ на VW аз имам голф3 с 1.9 ТДИ и аз имах такива проблеми с паленето и също така ми гаснеше по време на движение и трябва да го изчакам малко и после пали и си смених едно реле и сега е перфектна.А провери ли дали има ток на клапана когато въртиш
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
koby написа:apchih написа:koby написа:apchih написа: Къде може да е проблема. Възможно ли е да е повреден датчика който е на маховика (ако не се лъжа) и следи оборотите и подава сигнал към компа?
абсурд да е датчика на ХОЛ ако е той колата изобщо няма да запали.провери дали има ток на клапана на ГНП-то за пускане на горивото като въртиш
възможно ли е датчика да не прави хубав контакт, днес сутринта запали от раз ... 10км каране гася и после пак не пали. Забелязах нещо може и да не е важно: когато пали, ПРЕДИ да запали оборотите се качват до към 200 300 (не съм сигурен колко точно) и тогава пали, а когато има проблем оборотите са си на 0 винаги.
а клапана за който ми казваш, ако снимам помпата дали ще можеш да ми кажеш къде точно се намира тоя клапан?
незнам но до колкото знам твойта кола май е с ДВГ на VW аз имам голф3 с 1.9 ТДИ и аз имах такива проблеми с паленето и също така ми гаснеше по време на движение и трябва да го изчакам малко и после пали и си смених едно реле и сега е перфектна.А провери ли дали има ток на клапана когато въртиш
да с двигател на VW e. Незнам къде точно се намира тоя клапан, само да спре да вали и ще погледна.
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
на самото ГНП отзад има едно клапанче на което е закачено едно кабелче това е клапана сега ще снимам моя и ще ти пратя снимка
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
ето това е клапана
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
koby написа:ето това е клапана
благодаря колега, после ще премеря
а ти кое реле казваш, че си сменил?
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
или въздух в горивната система , можеш да погледнеш за течове
и клапана на горивния филтър за обратната нафта
и клапана на горивния филтър за обратната нафта
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
apchih написа:koby написа:ето това е клапана
благодаря колега, после ще премеря
а ти кое реле казваш, че си сменил?
ами то се води за управление на компютъра който дава информация на ГНП-то кога да пусне ток на клапана и кога да го спре "109" номера на релето има доста изписани теми за това реле че е голяма мъка на тез Vw-та
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
Kung_Fu_Panda написа:или въздух в горивната система , можеш да погледнеш за течове
и клапана на горивния филтър за обратната нафта
защо говориш глупости сутрин ще пали от раз а после няма да пали.ще пали и ще гасне ще претриса ако има въздух а и да има ще обезвъздуши и после вече ако педне колата ще запали докато има нафта в ГНП-то и ще угасне
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
защото абсолютно същите симптоми съм ги имал от въздух в горивната система
ама 1 към 1, пали и гасне кога си иска, притриса и т.н.
сменен клапан за обратна нафта и 2 нови месингови шайби на нафтовата помпа и спи гората
не пиша че е от това, то няма и как да се знае в тази ситуация, трябва да се пипне/види
пиша че със същите симптоми проблема беше въздух в горивото
ама 1 към 1, пали и гасне кога си иска, притриса и т.н.
сменен клапан за обратна нафта и 2 нови месингови шайби на нафтовата помпа и спи гората
не пиша че е от това, то няма и как да се знае в тази ситуация, трябва да се пипне/види
пиша че със същите симптоми проблема беше въздух в горивото
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
Kung_Fu_Panda написа:защото абсолютно същите симптоми съм ги имал от въздух в горивната система
ама 1 към 1, пали и гасне кога си иска, притриса и т.н.
сменен клапан за обратна нафта и 2 нови месингови шайби на нафтовата помпа и спи гората
не пиша че е от това, то няма и как да се знае в тази ситуация, трябва да се пипне/види
пиша че със същите симптоми проблема беше въздух в горивото
пич когато има въздух няма да запали от четвърд сутринта а ще сърти докато му запуши стартера
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно пали Сеат Ибиза 1.9 TDI AFN
.. аз на моята Ибиза имах стандартния проблем при паленето на топъл двигател .. /заради картите/ .. мнооого тегаво палеше .. и понеже акумулатора не беше първа младост го смених .. не се оправи .. оказа се от стартера .. много зацапан .. сега е часовник ..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта