Здравейте,
искам да ви питам отностно евентуален проблем с дюза на ARL мотор.
Възможно ли е да пуши бяло на първи старт от някоя дюза и по точно ако има някъде 0-пръстен,който е заминал(или незнам как да се изразя).
Каква функция изпълняват 0-пръстените?
И верно ли е,че този мотор си разбива леглата на дюзите?
Бях писал тема и обясних проблема на колата.След това започнах да търся решение и това е последната стъпка след като проверих и смених доста неща(температурен датчик на мотора/свещи/горивен филтър.Колата пуши бяло на първи старт и прехлъцва(все едно не и достига гориво или има въздух).Показанията на дюзите бяха 0.20/0.30/0.15/1.30.
ARL дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
Е ти сам си видял, че имаш проблем на 4-ти цилиндър. Най-безболезнено, ще ти е да размениш дюзата с някоя друга, като подмениш О-пръстенчетата. Ако проблема е бил наистина от тях, ремонта ти ще приключи с това. Ако дюзата е проблемна, корекцията ще се премести на цилиндъра на който си турил дюзата. Ако отново остане на 4-ти цилиндър, проблема е в цилиндъра (главата). Тандем помпата таферна ли е ?
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
Не те разбирам "Тандем помпата таферна ли е " ?
А възможно ли е дюзата да има два проблема,смисъл хем да има нужда от сменяне на 0-пръстени и хем да дава отклонение от нормалния си режим на работа като е повредена?И оттам какво следва нова ли се купува или се ремонтира,дали става с т.н. почистване?
Искам и да попитам за температурният датчик на двигателя.С стария,който си беше на колата трудно загряваше(черен беше) много време и трябваше,а след подмяната(зелен е сега) загрява при -5градуса за 30мин работа на едно място,това нормално ли е за дизел при такива температури?
А възможно ли е дюзата да има два проблема,смисъл хем да има нужда от сменяне на 0-пръстени и хем да дава отклонение от нормалния си режим на работа като е повредена?И оттам какво следва нова ли се купува или се ремонтира,дали става с т.н. почистване?
Искам и да попитам за температурният датчик на двигателя.С стария,който си беше на колата трудно загряваше(черен беше) много време и трябваше,а след подмяната(зелен е сега) загрява при -5градуса за 30мин работа на едно място,това нормално ли е за дизел при такива температури?
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
irregular написа:Възможно ли е да пуши бяло на първи старт от някоя дюза и по точно ако има някъде 0-пръстен,който е заминал(или незнам как да се изразя).
Възможно е... При мен точно така правеше (и проблем с паленето де), докато не смених О пръстените. Не забелязах разлика в показанията на цилиндрите преди и след смяната обаче.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
Моя филм е още по странен.Пали от раз работи като часовник и след 5-10 минути работа почва да пуши бяло и то доста а ако я изръчкам направо все едно димка съм запалил.Маслото и антифриза не мърдат а тази пушилка от къде е не знам.За AVF става дума при мен.За дюзите съм писал в една друга тема че могат да се купят за 237 евро бр.
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
KirilGeorgiev написа:Моя филм е още по странен.Пали от раз работи като часовник и след 5-10 минути работа почва да пуши бяло и то доста а ако я изръчкам направо все едно димка съм запалил.Маслото и антифриза не мърдат а тази пушилка от къде е не знам.За AVF става дума при мен.За дюзите съм писал в една друга тема че могат да се купят за 237 евро бр.
Колега ,а този пушек преди чипа имаше ли го?
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
Предполагам че не е свързано с чипа защото като го сложиха започна да пропушва малко повече но черно а сега пуши бяло.Почвам да се чудя дали може да пуши от добавка за почистване на дюзи защото сипах при последното зареждане.
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
Със сигурност има ефект от добавката.Аз съм виждал директно третиране с добавка ВG и отзад хвърляше яко бял дим 

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
Ако трябва да съм съвсем точен сипах добавка за 150литра в 60литра нафта.Добавката е Редекс.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
Колега @KirilGeorgiev,
имаме еднотипен проблем с който съм се хванал сериозно.При първо просветление и резултат след това,което мисля да правя ще пиша
Надявам се да си разреша проблема и да помогна и на вас после.
имаме еднотипен проблем с който съм се хванал сериозно.При първо просветление и резултат след това,което мисля да правя ще пиша

Надявам се да си разреша проблема и да помогна и на вас после.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
бял продължителен пушек и то при позагрял мотор си е признак за ТУРБИНА
готви се за изненада

- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
niks76 написа:бял продължителен пушек и то при позагрял мотор си е признак за ТУРБИНАготви се за изненада


- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
Добре де, ако пушека не мирише на абсолютно нищо и е рядък БЯЛ, а не синкав (демек да не е от масло), това не е ли просто конденз? Щото ми е гърмяло турбо и правя разлика между пушеците. Дайте да го дефинираме щото ще се стресне някой 

-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
niks76 написа:бял продължителен пушек и то при позагрял мотор си е признак за ТУРБИНАготви се за изненада
Като позагрее колата се изчиства,не дими.От време на време изкарва съвлем леко пушек,но това е нормално според мен той е рядък и съвсем не забележим.Този пушек направо е лютив,на неизгоряла нафта си мирише точно!
- niko_77
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat AWX
Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL
И при мен е така, паля колата и като загрее малко почва да изкарва тази бяло сивкава смрад, ужасно е
След като загрее хубаво се изчиства. А най-много пуши по този начин, ако съм я оставил да изстине примерно за 2-3 часа на паркинг, тогава стрелката на таблото още не е отлепила около 40 градуса е и направо все едно имам димка отзад ужас
иначе си върви - мотор-AWX. Ще следя темата с интерес.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 71 госта