ARL дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
irregular
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ARL дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация

Мнениеот irregular » Нед 24 яну 2010 14:39


Здравейте,
искам да ви питам отностно евентуален проблем с дюза на ARL мотор.
Възможно ли е да пуши бяло на първи старт от някоя дюза и по точно ако има някъде 0-пръстен,който е заминал(или незнам как да се изразя).
Каква функция изпълняват 0-пръстените?
И верно ли е,че този мотор си разбива леглата на дюзите?
Бях писал тема и обясних проблема на колата.След това започнах да търся решение и това е последната стъпка след като проверих и смених доста неща(температурен датчик на мотора/свещи/горивен филтър.Колата пуши бяло на първи старт и прехлъцва(все едно не и достига гориво или има въздух).Показанията на дюзите бяха 0.20/0.30/0.15/1.30.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот Dobromirski » Нед 24 яну 2010 15:11


Е ти сам си видял, че имаш проблем на 4-ти цилиндър. Най-безболезнено, ще ти е да размениш дюзата с някоя друга, като подмениш О-пръстенчетата. Ако проблема е бил наистина от тях, ремонта ти ще приключи с това. Ако дюзата е проблемна, корекцията ще се премести на цилиндъра на който си турил дюзата. Ако отново остане на 4-ти цилиндър, проблема е в цилиндъра (главата). Тандем помпата таферна ли е ?


irregular
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот irregular » Нед 24 яну 2010 15:48


Не те разбирам "Тандем помпата таферна ли е " ?
А възможно ли е дюзата да има два проблема,смисъл хем да има нужда от сменяне на 0-пръстени и хем да дава отклонение от нормалния си режим на работа като е повредена?И оттам какво следва нова ли се купува или се ремонтира,дали става с т.н. почистване?
Искам и да попитам за температурният датчик на двигателя.С стария,който си беше на колата трудно загряваше(черен беше) много време и трябваше,а след подмяната(зелен е сега) загрява при -5градуса за 30мин работа на едно място,това нормално ли е за дизел при такива температури?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот dmode101 » Нед 24 яну 2010 16:05


irregular написа:Възможно ли е да пуши бяло на първи старт от някоя дюза и по точно ако има някъде 0-пръстен,който е заминал(или незнам как да се изразя).

Възможно е... При мен точно така правеше (и проблем с паленето де), докато не смених О пръстените. Не забелязах разлика в показанията на цилиндрите преди и след смяната обаче.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 24 яну 2010 17:47


Моя филм е още по странен.Пали от раз работи като часовник и след 5-10 минути работа почва да пуши бяло и то доста а ако я изръчкам направо все едно димка съм запалил.Маслото и антифриза не мърдат а тази пушилка от къде е не знам.За AVF става дума при мен.За дюзите съм писал в една друга тема че могат да се купят за 237 евро бр.


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот kiki1 » Нед 24 яну 2010 18:44


KirilGeorgiev написа:Моя филм е още по странен.Пали от раз работи като часовник и след 5-10 минути работа почва да пуши бяло и то доста а ако я изръчкам направо все едно димка съм запалил.Маслото и антифриза не мърдат а тази пушилка от къде е не знам.За AVF става дума при мен.За дюзите съм писал в една друга тема че могат да се купят за 237 евро бр.

Колега ,а този пушек преди чипа имаше ли го?


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 24 яну 2010 18:52


Предполагам че не е свързано с чипа защото като го сложиха започна да пропушва малко повече но черно а сега пуши бяло.Почвам да се чудя дали може да пуши от добавка за почистване на дюзи защото сипах при последното зареждане.


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот kiki1 » Нед 24 яну 2010 19:04


Със сигурност има ефект от добавката.Аз съм виждал директно третиране с добавка ВG и отзад хвърляше яко бял дим :beer


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 24 яну 2010 19:15


Ако трябва да съм съвсем точен сипах добавка за 150литра в 60литра нафта.Добавката е Редекс.


irregular
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот irregular » Нед 24 яну 2010 19:32


Колега @KirilGeorgiev,
имаме еднотипен проблем с който съм се хванал сериозно.При първо просветление и резултат след това,което мисля да правя ще пиша ;)
Надявам се да си разреша проблема и да помогна и на вас после.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот niks76 » Нед 24 яну 2010 21:26


бял продължителен пушек и то при позагрял мотор си е признак за ТУРБИНА :idea: готви се за изненада


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот Ludiq » Нед 24 яну 2010 22:52


niks76 написа:бял продължителен пушек и то при позагрял мотор си е признак за ТУРБИНА :idea: готви се за изненада

:bishop death


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот theraven » Нед 24 яну 2010 22:58


Добре де, ако пушека не мирише на абсолютно нищо и е рядък БЯЛ, а не синкав (демек да не е от масло), това не е ли просто конденз? Щото ми е гърмяло турбо и правя разлика между пушеците. Дайте да го дефинираме щото ще се стресне някой :beer


irregular
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот irregular » Пон 25 яну 2010 0:07


niks76 написа:бял продължителен пушек и то при позагрял мотор си е признак за ТУРБИНА :idea: готви се за изненада


Като позагрее колата се изчиства,не дими.От време на време изкарва съвлем леко пушек,но това е нормално според мен той е рядък и съвсем не забележим.Този пушек направо е лютив,на неизгоряла нафта си мирише точно!


Потребителски аватар
niko_77
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat AWX

Re: Дюзи - въпрос за евентуален проблем и информация за ARL

Мнениеот niko_77 » Пон 25 яну 2010 0:47


И при мен е така, паля колата и като загрее малко почва да изкарва тази бяло сивкава смрад, ужасно е :? След като загрее хубаво се изчиства. А най-много пуши по този начин, ако съм я оставил да изстине примерно за 2-3 часа на паркинг, тогава стрелката на таблото още не е отлепила около 40 градуса е и направо все едно имам димка отзад ужас :? иначе си върви - мотор-AWX. Ще следя темата с интерес.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, invisiblewin и 67 госта