Трудно пали сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
splyff
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Трудно пали сутрин

Мнениеот splyff » Сря 29 дек 2010 9:50


колеги проблема ми е следния като е под 0 колата пали трудно и ми нулира всичко по таблото касетофана все едно свалям акомулатора колата е голф 4 1.9 ахф 110




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот emo-gar » Сря 29 дек 2010 9:53


Зареждане,проба...или нов(акум.,не Голф)


Потребителски аватар
splyff
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот splyff » Сря 29 дек 2010 10:06


колега акомулатора е чисто нов бош те го сложиха мериха колко зарежда и казаха че всичко е ок


radko1981
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 23 ное 2010 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот radko1981 » Сря 29 дек 2010 10:45


А стартера, как ти върти нормално или едвам, едвам?


tsetsi_ivanov
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 08 окт 2010 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот tsetsi_ivanov » Сря 29 дек 2010 10:50


ако въртиш дълго и тогава пали, първо виш свещите, ако неса те виш алтернатора как зарежда и после си замери акумолатора нищо че е нов


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот Ljubon » Сря 29 дек 2010 10:51


За да нулира уредите, значи пада напрежението. Акумулаторът ти е нов, но сигурно не е достатъчно зареден. :012:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот nasko1978 » Сря 29 дек 2010 12:34


viewtopic.php?f=24&t=182681

Имаш доста лесни неща да провериш!Погледни и темата ми,след описаните процедури пали много по-добре! :banana
Все още не съм проверил свещите си! :wink:


boribo
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 21 дек 2010 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот boribo » Сря 29 дек 2010 19:16


А колко ти е голям акомулатора.Моят също е нов но нулира явно защото "Дърпа"целия ток от него а стартера върти нормално и колата пали от четвърт оборот посред зима


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот BRUKLLIN » Сря 29 дек 2010 21:05


Провери си връзките на замасяването и на плюса от алтернатора до акутмулатора и стартера!


Потребителски аватар
splyff
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот splyff » Сря 29 дек 2010 21:18


75 ah мен това ми е странното че при -3 пали от раз но при - 4 -5 нулира веднага и пали кабела на плюса е сменян с акомулатора Благодаря на всички за съветите и че ми помагате :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Трудно пали сутрин

Мнениеот SMEL » Сря 29 дек 2010 21:39


Стартер-имах същия пролем.Не му обърнах внимание-четките свършиха и пружинките им се навиха на ротора = пълно късо = нов стартер.Елтехника седя-гледа ме,гледа ме и ме попита дали не съм имал същите признаци и естествени ми каза че съм каруцар.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Danny boy, Google [Bot] и 35 госта