Трудно пали сутрин
Трудно пали сутрин
колеги проблема ми е следния като е под 0 колата пали трудно и ми нулира всичко по таблото касетофана все едно свалям акомулатора колата е голф 4 1.9 ахф 110
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Трудно пали сутрин
Зареждане,проба...или нов(акум.,не Голф)
Re: Трудно пали сутрин
колега акомулатора е чисто нов бош те го сложиха мериха колко зарежда и казаха че всичко е ок
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Трудно пали сутрин
А стартера, как ти върти нормално или едвам, едвам?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 08 окт 2010 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Трудно пали сутрин
ако въртиш дълго и тогава пали, първо виш свещите, ако неса те виш алтернатора как зарежда и после си замери акумолатора нищо че е нов
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Трудно пали сутрин
За да нулира уредите, значи пада напрежението. Акумулаторът ти е нов, но сигурно не е достатъчно зареден. 

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Трудно пали сутрин
viewtopic.php?f=24&t=182681
Имаш доста лесни неща да провериш!Погледни и темата ми,след описаните процедури пали много по-добре!
Все още не съм проверил свещите си!
Имаш доста лесни неща да провериш!Погледни и темата ми,след описаните процедури пали много по-добре!

Все още не съм проверил свещите си!

Re: Трудно пали сутрин
А колко ти е голям акомулатора.Моят също е нов но нулира явно защото "Дърпа"целия ток от него а стартера върти нормално и колата пали от четвърт оборот посред зима
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Трудно пали сутрин
Провери си връзките на замасяването и на плюса от алтернатора до акутмулатора и стартера!
Re: Трудно пали сутрин
75 ah мен това ми е странното че при -3 пали от раз но при - 4 -5 нулира веднага и пали кабела на плюса е сменян с акомулатора Благодаря на всички за съветите и че ми помагате





- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: Трудно пали сутрин
Стартер-имах същия пролем.Не му обърнах внимание-четките свършиха и пружинките им се навиха на ротора = пълно късо = нов стартер.Елтехника седя-гледа ме,гледа ме и ме попита дали не съм имал същите признаци и естествени ми каза че съм каруцар.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта