TDI . AFN - а ми си отиде .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот mangelko » Чет 16 юни 2011 19:57


Както вече разбрахте от заглавието AFN - ми си ”замина” . Колата е на много киломитри , сутрин трудно пали , гори масло и пуши . Автомобила ми е SEAT TDI 110 коня , AFN , 98 година . Един приятел си удари голфа TDI , 90 коня , 1z , 94 година .
Та този приятел ми дава без никакви пари мотора . Само да го извадя от коша и да ги разменя със на Сеата . Гледах стойки и захващане е едно . Интеркулера си влиза . Само незнам инсталацията , как е ? Трябва ли да заменям датчици и ху*овинки . Гледам и кабелите и те са еднакви . 1Z - си има всичко :ск. кутия , нафтова помпа , турбо . Абсолютно нищо не е откачано от него .
1 . Ще пасне ли цялата инсталация , и само компа ли трябва да сменя ? Дебитомерите еднакви ли са ? ( дебитомера ми е чисто нов )
2 . Полуоските , ще си паснат ли ? (Сложил съм нови карета )
3 . Сеата е с ABS , а Голфа не ? Тук какво се прави ?
4 . Сеата има климатик , ел стакла и огледала , , а голфа няма нищо .
Знам , че мощноста е с 20 коня по-малко , но аз и без друго не давам много газ ( на мене двигател с мощност 50 коня пак ще ми върши работа ). Сеатчето е мното стегнато , почти всичко ме е чисто ново , няма никаква ръжда по него . Затова искам да му сменя мотора .
Мола ви пишете ми , само ако сте сигурни в това което говорите !!!!!!
”Би трябвало да стане” или ”може и да е същия” , ми звучат леко смешно . Пратих запитване до колегата „Brezel” , който ми даде някакви насоки ( за което сам му много благодарен ).

Благодарности на всички ! ! ! !

Последна промяна от gr_kanev на Чет 16 юни 2011 21:59, променено общо 2 пъти.
Причина: Не разбрах какво "AFN" и "1Z" имат общо с "Автогазови уредби" - внимавайте къде пускате темите си !




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот ifidik » Чет 16 юни 2011 22:06


сменяш само мотора и нищо друго.с твоята кутия,с твоята турбина,помпа,дюзи,инсталация ,компютър...така ще си останеш 110коня .


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 16 юни 2011 23:22


Че ти по-добре взи да си купиш сеата и си го направи от колкото да прехвърляш от едното в другото и ще ти излезе много по-скъпо и мега голяма заигравка.


Потребителски аватар
WOB
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
Двигател: JR 1984
Местоположение: Sandanski-Wolfsburg

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот WOB » Чет 16 юни 2011 23:25


Да обаче ако турбото на AFN-а си е заминало няма смисъл да го слага, защото нали е написал, че му харчи масло, а това е една от най-вероятните причини. :beer


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот garsona » Пет 17 юни 2011 0:30


Добре де , на майстор ходил ли си , може тези проблеми да не са сериозни , при всички положения ако сменяш двигател ще има много разправии !


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот mangelko » Пет 17 юни 2011 1:40


Той и компресия си няма . Аз от кога го карам само на вятар . Само му доливах масло , но сега започна и да не пали .
Дюзи , турбота и кутии със сигурност няма да сменя . Това дали колата е 110 или 50 коня , мене не ме вълнува . Този двигател от Голфа няма да го плащам . С човека се знаем от деца .

ifidik написа:сменяш само мотора и нищо друго.с твоята кутия,с твоята турбина,помпа,дюзи,инсталация ,компютър...така ще си останеш 110коня .


1з ще работи ли с комп от АФН . В смисъл такъв да не вадя компа . Все пак гледам по мързеливо да стане . И дюзи и турбо и нищо няма да сменям . Направо си го насаждам 1з в сеада . Така мисля да направя . Затова разпитвам , че да няма някоя скрита разлика . Аз коне не търся . Мене това не ме вълнува .
Благодаря ти за бързия отговор .


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот Andonov » Пет 17 юни 2011 7:08


Няма как да управляваш с твоя компютър 13.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот milmar » Пет 17 юни 2011 8:44


Вероятно със смяната на компа ще трябва да се сменят и други неща , като имобито например :idea: .


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот mshbul » Пет 17 юни 2011 19:32


Ако остави старата помпа, турбо и т.н. и смени само желязото, защо да не го управлява компютъра.

Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот PACH » Пет 17 юни 2011 20:30


mshbul написа:Ако остави старата помпа, турбо и т.н. и смени само желязото, защо да не го управлява компютъра.

Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.


Колеги, няма какво да умувате, или насажда целия 1З или използвате блока на 1З и прехвърля дюзи, турбо с колектора и компа с клапаните (Н75 и другия).Това е цялата философия :)


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот mangelko » Нед 19 юни 2011 19:19


mshbul написа:Ако остави старата помпа, турбо и т.н. и смени само желязото, защо да не го управлява компютъра.

Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.


аз съм виждал 1з , с помпа от АФн и си работи перфектно .

До тук събраната информация :
1 сменяме компа
2 Клапаните се сменят
3 имобилаизера се орязва

Ако се сещате за нещо друго , ще съм ви благодарен да споделите !!!!


Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот HeadshooteR » Пон 20 юни 2011 11:58


mshbul написа:Ако остави старата помпа, турбо и т.н. и смени само желязото, защо да не го управлява компютъра.

Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.

Аз , съм с помпа от АФН на 1З и няма проблеми . Просто като информация ако решиш нещо да я сменяш .


mangelko
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trqvna

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот mangelko » Вто 21 юни 2011 17:14


никой ли не знае нища за дебитомера ? Същия ли е ?
Помогнете бе колеги !!!!! Аз ако знаех всичко , еда ли щях да питам .


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот Andonov » Вто 21 юни 2011 20:19


Еднакви са дебитомерите на АФН и 13.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI . AFN - а ми си отиде .

Мнениеот mshbul » Вто 21 юни 2011 20:21


Искаш да кажеш, че Б4 или А6 с 1Z имат същия дебитомер като АФН?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: John Calvin и 27 госта