Както вече разбрахте от заглавието AFN - ми си ”замина” . Колата е на много киломитри , сутрин трудно пали , гори масло и пуши . Автомобила ми е SEAT TDI 110 коня , AFN , 98 година . Един приятел си удари голфа TDI , 90 коня , 1z , 94 година .
Та този приятел ми дава без никакви пари мотора . Само да го извадя от коша и да ги разменя със на Сеата . Гледах стойки и захващане е едно . Интеркулера си влиза . Само незнам инсталацията , как е ? Трябва ли да заменям датчици и ху*овинки . Гледам и кабелите и те са еднакви . 1Z - си има всичко :ск. кутия , нафтова помпа , турбо . Абсолютно нищо не е откачано от него .
1 . Ще пасне ли цялата инсталация , и само компа ли трябва да сменя ? Дебитомерите еднакви ли са ? ( дебитомера ми е чисто нов )
2 . Полуоските , ще си паснат ли ? (Сложил съм нови карета )
3 . Сеата е с ABS , а Голфа не ? Тук какво се прави ?
4 . Сеата има климатик , ел стакла и огледала , , а голфа няма нищо .
Знам , че мощноста е с 20 коня по-малко , но аз и без друго не давам много газ ( на мене двигател с мощност 50 коня пак ще ми върши работа ). Сеатчето е мното стегнато , почти всичко ме е чисто ново , няма никаква ръжда по него . Затова искам да му сменя мотора .
Мола ви пишете ми , само ако сте сигурни в това което говорите !!!!!!
”Би трябвало да стане” или ”може и да е същия” , ми звучат леко смешно . Пратих запитване до колегата „Brezel” , който ми даде някакви насоки ( за което сам му много благодарен ).
Благодарности на всички ! ! ! !



TDI . AFN - а ми си отиде .
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trqvna
TDI . AFN - а ми си отиде .
Последна промяна от gr_kanev на Чет 16 юни 2011 21:59, променено общо 2 пъти.
Причина: Не разбрах какво "AFN" и "1Z" имат общо с "Автогазови уредби" - внимавайте къде пускате темите си !
Причина: Не разбрах какво "AFN" и "1Z" имат общо с "Автогазови уредби" - внимавайте къде пускате темите си !
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
сменяш само мотора и нищо друго.с твоята кутия,с твоята турбина,помпа,дюзи,инсталация ,компютър...така ще си останеш 110коня .
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Че ти по-добре взи да си купиш сеата и си го направи от колкото да прехвърляш от едното в другото и ще ти излезе много по-скъпо и мега голяма заигравка.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Да обаче ако турбото на AFN-а си е заминало няма смисъл да го слага, защото нали е написал, че му харчи масло, а това е една от най-вероятните причини. 

- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Добре де , на майстор ходил ли си , може тези проблеми да не са сериозни , при всички положения ако сменяш двигател ще има много разправии !
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trqvna
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Той и компресия си няма . Аз от кога го карам само на вятар . Само му доливах масло , но сега започна и да не пали .
Дюзи , турбота и кутии със сигурност няма да сменя . Това дали колата е 110 или 50 коня , мене не ме вълнува . Този двигател от Голфа няма да го плащам . С човека се знаем от деца .
1з ще работи ли с комп от АФН . В смисъл такъв да не вадя компа . Все пак гледам по мързеливо да стане . И дюзи и турбо и нищо няма да сменям . Направо си го насаждам 1з в сеада . Така мисля да направя . Затова разпитвам , че да няма някоя скрита разлика . Аз коне не търся . Мене това не ме вълнува .
Благодаря ти за бързия отговор .
Дюзи , турбота и кутии със сигурност няма да сменя . Това дали колата е 110 или 50 коня , мене не ме вълнува . Този двигател от Голфа няма да го плащам . С човека се знаем от деца .
ifidik написа:сменяш само мотора и нищо друго.с твоята кутия,с твоята турбина,помпа,дюзи,инсталация ,компютър...така ще си останеш 110коня .
1з ще работи ли с комп от АФН . В смисъл такъв да не вадя компа . Все пак гледам по мързеливо да стане . И дюзи и турбо и нищо няма да сменям . Направо си го насаждам 1з в сеада . Така мисля да направя . Затова разпитвам , че да няма някоя скрита разлика . Аз коне не търся . Мене това не ме вълнува .
Благодаря ти за бързия отговор .
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Няма как да управляваш с твоя компютър 13.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Вероятно със смяната на компа ще трябва да се сменят и други неща , като имобито например
.

-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Ако остави старата помпа, турбо и т.н. и смени само желязото, защо да не го управлява компютъра.
Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.
Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
mshbul написа:Ако остави старата помпа, турбо и т.н. и смени само желязото, защо да не го управлява компютъра.
Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.
Колеги, няма какво да умувате, или насажда целия 1З или използвате блока на 1З и прехвърля дюзи, турбо с колектора и компа с клапаните (Н75 и другия).Това е цялата философия

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trqvna
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
mshbul написа:Ако остави старата помпа, турбо и т.н. и смени само желязото, защо да не го управлява компютъра.
Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.
аз съм виждал 1з , с помпа от АФн и си работи перфектно .
До тук събраната информация :
1 сменяме компа
2 Клапаните се сменят
3 имобилаизера се орязва
Ако се сещате за нещо друго , ще съм ви благодарен да споделите !!!!
- HeadshooteR
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
mshbul написа:Ако остави старата помпа, турбо и т.н. и смени само желязото, защо да не го управлява компютъра.
Но не знам дали може да се монтира помпата от АФН.
Аз , съм с помпа от АФН на 1З и няма проблеми . Просто като информация ако решиш нещо да я сменяш .
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 16 юни 2011 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trqvna
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
никой ли не знае нища за дебитомера ? Същия ли е ?
Помогнете бе колеги !!!!! Аз ако знаех всичко , еда ли щях да питам .
Помогнете бе колеги !!!!! Аз ако знаех всичко , еда ли щях да питам .
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Еднакви са дебитомерите на АФН и 13.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI . AFN - а ми си отиде .
Искаш да кажеш, че Б4 или А6 с 1Z имат същия дебитомер като АФН?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта