Колеги имам проблем, губя антифриз, историята е следната преди около 3 седмици смених температурен датчик, термостат(превантивно) и пластмасовия фланец,(тройника) че без да искам го счупих, до тоя момент нямах никакви проблеми с антифриза от как я имам тая кола близо 6 години, та след смяната на тия неща, доливах по малко следващите 2-3дни докато се обезвъздуши както трябва и после всичко заспа, няколко дни по-късно - качвам се, паля и ми светва лампата за нивото, отварям капака и гледам че е паднало, доливам си и така вече няколко пъти до момента, през 3-4 дни доливам, вчера забелязах и едно влажно петно на земята в гаража което е от дясната страна на двигателя, т.е. от към ангренажа, но имам кора и е възможно ако има теч да е от друго място и просто да се оттича от дясната страна, снощи долях малко над максимума и днес гледам че нивото е паднало и е между мин. и макс., оглеждах много обстойно за течове, но не видях нищо, трябва да отбележа че никога не съм сменял водна помпа, просто защото съм си мислел че щом не тече няма нужда да го правя(не ме обвинявайте за това) и другото е че тая кола я карам много малко, вечер след работа я изкарвам да пия едно кафе и правя 5-10км и я прибирам, а извънградско само лятото, т.е. карам я много малко, така отгоре е много труден визуалния достъп, но доколкото успях да видя около водната помпа също е сухо, днеска гледах маслото - изглежда черно, плътно и гъсто, а не като боза, маркучите при температура 90градуса ги стискам и двата края се допират с 2 пръста, двигателя работи както преди смянта на датчика и термостата, чисто, без вибрации, вървежа също няма промяна, но къде отива антифриза

имам ли причина да се притеснявам, защото до колкото се рових из други теми, това са признаци за гарнитура на главата, но все си мисля че може и да е друго и сега незнам какво да правя, дайте някой съвет и мнение по проблема
