Загуба на антифриз: Г4 ALH - РЕШЕНО
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Загуба на антифриз: Г4 ALH - РЕШЕНО
Колеги имам проблем, губя антифриз, историята е следната преди около 3 седмици смених температурен датчик, термостат(превантивно) и пластмасовия фланец,(тройника) че без да искам го счупих, до тоя момент нямах никакви проблеми с антифриза от как я имам тая кола близо 6 години, та след смяната на тия неща, доливах по малко следващите 2-3дни докато се обезвъздуши както трябва и после всичко заспа, няколко дни по-късно - качвам се, паля и ми светва лампата за нивото, отварям капака и гледам че е паднало, доливам си и така вече няколко пъти до момента, през 3-4 дни доливам, вчера забелязах и едно влажно петно на земята в гаража което е от дясната страна на двигателя, т.е. от към ангренажа, но имам кора и е възможно ако има теч да е от друго място и просто да се оттича от дясната страна, снощи долях малко над максимума и днес гледам че нивото е паднало и е между мин. и макс., оглеждах много обстойно за течове, но не видях нищо, трябва да отбележа че никога не съм сменял водна помпа, просто защото съм си мислел че щом не тече няма нужда да го правя(не ме обвинявайте за това) и другото е че тая кола я карам много малко, вечер след работа я изкарвам да пия едно кафе и правя 5-10км и я прибирам, а извънградско само лятото, т.е. карам я много малко, така отгоре е много труден визуалния достъп, но доколкото успях да видя около водната помпа също е сухо, днеска гледах маслото - изглежда черно, плътно и гъсто, а не като боза, маркучите при температура 90градуса ги стискам и двата края се допират с 2 пръста, двигателя работи както преди смянта на датчика и термостата, чисто, без вибрации, вървежа също няма промяна, но къде отива антифриза
имам ли причина да се притеснявам, защото до колкото се рових из други теми, това са признаци за гарнитура на главата, но все си мисля че може и да е друго и сега незнам какво да правя, дайте някой съвет и мнение по проблема 
Последна промяна от tih на Сря 20 юли 2011 21:19, променено общо 1 път.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
най-вероятно ти сълзи от някоя гарнитура или нещо такова. все пак това е само предположение
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Огледай пак тройника.
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Мдам, огледай тройника трябва да има следи и по скоростната кутия. Огледай и термостата, той май се падаше от дясната страна..... по спомен на AHF 
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Да. Прегледай всички неща,които си подменил по охладителната система и най-вече тройника, но погледни и водната помпа щом не си я сменял.
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Тъпото на тройника е че започва да изпуска когато ситемата е вдигнала налягане...а тогава е и загряла.Общо взето си сълзи и изпарява и трудно се хваща.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Колеги само да спомена, че колегата tih(брат ми) говори за фланеца който стои по средата на маркуча от радиатора към главата, на него фланец седи само датчика за климатика, друг фланец не е пипан освен този на термостата, той е добре не тече от него.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Четох я тая тема колега преди няколко дни, двата проблема си приличат, но и имат доста разлики в симптомите, иначе тая вечер си навъртях обичайните 10ина километра на колата, гледах нивото и не е мръднало от това което беше до вчера, но в събота и неделя ще имам възможност да я покарам повече и тогава ще гледам пак.
ПС: единствения видим теч който имах до скоро беше от заради една слаба скоба, но я смених и там вече всичко е наред, нооо....
ПС: единствения видим теч който имах до скоро беше от заради една слаба скоба, но я смених и там вече всичко е наред, нооо....
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Прегледай тройника, аз имах и имам същия проблем, сменях го преди 6 месеца и сега гледам пак е розово около него та даже и долу на кората има...
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Лека щкурка...малко червен силикон и се спират мъките с тройниците.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Ludiq написа:Лека щкурка...малко червен силикон и се спират мъките с тройниците.
а кое да мина със шкурката?
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Там където ляга тройника.Почти сигурно е наранена повърхността.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
мерси ще го погледна
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Загуба на антифриз: Г4 ALH
Моя протече преди известно време и го смених,понеже О-пръстенът му беше прещипан и от там скъсан. Е няма това нещо пак тече... Малко червен силикон и се оправят нещата 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта