

dekata написа:Прави стеИ моят майстор така каза-първо е трябвало да напълня филтъра
А джаджата стои стабилно,но леко се върти като я натискам в ляво и дясно.Щом обратната нафта не играе при михурчетата ,от къде е този въздух
Впрочем ако не бяхме сложили прозрачни маркучи нямаше да разбера за въздуха-промяна в работата на двигателя няма.Работи стабилно без да прекъсва или мени оборотите.
emo-gar написа:Това пластмасовото се води термо-клапан.При студена нафта обратката се връща във филтъра(предполагам помпата сгрява нафтата)-целта е подгряване на филтъра.И филтър с такъв клапан се води "с подгряване".Може да се замести с прост(2 щуцера)и обратната нафта директно към резервоара(с някаква тънка тръбичка се замества клапана).При смяна ,аз засмуквам от към изходния щуцер(отива в помпата)-с прозрачно маркуче,за да видя нафтата-иначе е лоша на вкус.След това мушкам истинския маркуч.Прегледай отново уплътнителния пръстен в гнездото на клапана-ако смуче от там- ядове само.Също и тапата за дренаж отдолу
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта