проблем при смяна на горивен филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот dekata » Нед 29 апр 2007 16:21


Та значи реших да сменям гор.филтърВзех се един MANN.Свалих старият и качих новият.До тук добре.Въртя да паля-запали и угасна.Викам си глътна въздух ще повъртя още и ще запали.Да ама не.Два пъти изтощих акуто и нъцки.Дойде майстор в къщи,подкачва с механична помпа на ръка -неще и неще.От тук въженцето и в сервиза.Там с много зор на агрегат запали.Та къде сбърках? :roll: Между другото тази пластмасовата джаджа за обратната нафта сменя ли се,че много хлабаво стои.И по маркучите към помпата притичват балончета.Дали е от нея.Иначе маркучите са стегнати и проверени от помпата до резервоара.От къде идва този въздух. :roll: Изображение




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 29 апр 2007 17:21


Голяма грешка е било да пълниш филтъра чрез въртене с акумулатора! Не че е опасно за двигателя ама нали виждаш докъде те е довело :wink: Повечето майстори практикуват предваритено пълнене чрез някое приспособление а моят след като е закачил маркуча от резервоара връзва направо една бензинова помпа /не знам от каква кола/ и с две крокодилчета на акумулатора-бзззззз и филтъра е напълнен ама си върти помпа а не дърпа само двигателя и пак не става веднага та си представям какво е да го пробваш само на акумулатор :( Тази пластмасова джажа не се сменя ама по спомен стоеше доста стабилно след слагането така че не е зле да се погледне да не би да има нещо нередно макар че при поожение че е за обратната нафта не би трябвало да има връзка с мехурчетата!?


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Нед 29 апр 2007 17:32


нафтата от стария се пресипва в новия/ ако може де/ :D


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 29 апр 2007 17:33


Прав е Stivi че не напълниш ли предварително филтъра после пада яко въртене. Така на един приятел със 124-ката замалко не отиде и стартера от въртене. :evil:


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Нед 29 апр 2007 18:13


Прави сте :wink: И моят майстор така каза-първо е трябвало да напълня филтъра :lol: А джаджата стои стабилно,но леко се върти като я натискам в ляво и дясно.Щом обратната нафта не играе при михурчетата ,от къде е този въздух :roll: Впрочем ако не бяхме сложили прозрачни маркучи нямаше да разбера за въздуха-промяна в работата на двигателя няма.Работи стабилно без да прекъсва или мени оборотите.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 29 апр 2007 18:29


Щом няма никакви проблеми с палене,вървене и обороти не се занимавай с тия мехурчета и си карай спокойно :)


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Нед 29 апр 2007 19:16


"Тази пластмасова джаджа" трябва да е уплътнена с О пръстен, при мен 15,4х1,78 и ако е изпаднал не е добре. Пълненето си е направо задължително, но не от старият филтър с боклуците. А и не е лошо да разглобиш стария за да разбереш какво си наливал, ако е от едно място де. Аз например съм налял вече над 800л. от една бензиностанция и ще си правя изводите.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 29 апр 2007 21:35


това е уж за самообезвъздушаване от обратната нафта и да взима ве4е затоплена но с тези стари клапани.Аз търсих 5 дена О пръстен дето да стане Ве4 е евреме за нова смяна и смятам да го махна минавам на старите от G2.А в помпата и мърку4ите остава достата4но гориво Твоя проблем идва от въздуха тоест неплътност ако не го оправиш ще имаш само ядове :трудно палене,спад в мошноста и др Понякога и филтрите са скапани капсоловката е кофти проври и пробката може и от там да е ако не е затегната (отдолу на филтъра)


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пон 30 апр 2007 10:07


Той филтъра си върви с Опръстен.Иначи всичко е затегнато :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 апр 2007 17:21


dekata написа:Прави сте :wink: И моят майстор така каза-първо е трябвало да напълня филтъра :lol: А джаджата стои стабилно,но леко се върти като я натискам в ляво и дясно.Щом обратната нафта не играе при михурчетата ,от къде е този въздух :roll: Впрочем ако не бяхме сложили прозрачни маркучи нямаше да разбера за въздуха-промяна в работата на двигателя няма.Работи стабилно без да прекъсва или мени оборотите.

При мен в началото също имаше мехурчета ,но след няколко к километри изчезнаха.Щом бачка добре сичко е ОК


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот stivenj » Чет 21 яну 2010 21:22


Колеги някой изолирал ли го е това пластмасовото клапанче,и дали ще указва влияние,просто ако се махне и там се сложи тръбичка а филтъра да е само с 2 накрайника,има такива в магазините.


panaiotd
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот panaiotd » Чет 21 яну 2010 21:55


Аз сложих такъв от голф 3 и няма никакви проблеми.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот emo-gar » Чет 21 яну 2010 23:25


Това пластмасовото се води термо-клапан.При студена нафта обратката се връща във филтъра(предполагам помпата сгрява нафтата)-целта е подгряване на филтъра.И филтър с такъв клапан се води "с подгряване".Може да се замести с прост(2 щуцера)и обратната нафта директно към резервоара(с някаква тънка тръбичка се замества клапана).При смяна ,аз засмуквам от към изходния щуцер(отива в помпата)-с прозрачно маркуче,за да видя нафтата-иначе е лоша на вкус.След това мушкам истинския маркуч.Прегледай отново уплътнителния пръстен в гнездото на клапана-ако смуче от там- ядове само.Също и тапата за дренаж отдолу


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот gogovaseev » Пет 22 яну 2010 7:44


emo-gar написа:Това пластмасовото се води термо-клапан.При студена нафта обратката се връща във филтъра(предполагам помпата сгрява нафтата)-целта е подгряване на филтъра.И филтър с такъв клапан се води "с подгряване".Може да се замести с прост(2 щуцера)и обратната нафта директно към резервоара(с някаква тънка тръбичка се замества клапана).При смяна ,аз засмуквам от към изходния щуцер(отива в помпата)-с прозрачно маркуче,за да видя нафтата-иначе е лоша на вкус.След това мушкам истинския маркуч.Прегледай отново уплътнителния пръстен в гнездото на клапана-ако смуче от там- ядове само.Също и тапата за дренаж отдолу

абсолутно си прав колега.аз преди имах една ибиза 1.9сди след смена на филтара се за по4наха мизериите ваздух и то яко след смена на 5 или 6 филтара ми казаха тук вав памплона 4е има някаква фал6ива пратка по вси4ки магазини накрая го махнах и сложих директно си4ко и стана ок.така 4е или слагаи обокновен или само ядове 6те има6.


Потребителски аватар
passatfan2780
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
Автомобил:
Двигател: aaz 1992
Местоположение: Плевен

Re: проблем при смяна на горивен филтър

Мнениеот passatfan2780 » Пет 22 яну 2010 9:01


когато си взех ПАСАТА оригинално си беше с филтар с клапан и парвата ми работа беше да го премахна.не дава никаква разлика по колата махането му,освен че появата на ваздух от самия клапан изчезва. 8) 8) 8) 8)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта