Голяма грешка е било да пълниш филтъра чрез въртене с акумулатора! Не че е опасно за двигателя ама нали виждаш докъде те е довело

Повечето майстори практикуват предваритено пълнене чрез някое приспособление а моят след като е закачил маркуча от резервоара връзва направо една бензинова помпа /не знам от каква кола/ и с две крокодилчета на акумулатора-бзззззз и филтъра е напълнен ама си върти помпа а не дърпа само двигателя и пак не става веднага та си представям какво е да го пробваш само на акумулатор

Тази пластмасова джажа не се сменя ама по спомен стоеше доста стабилно след слагането така че не е зле да се погледне да не би да има нещо нередно макар че при поожение че е за обратната нафта не би трябвало да има връзка с мехурчетата!?