
забравих да спомена...гарнитурата е със 3 дупки мисля , че те бяха най-дебелите
maksi написа:Ако гарнитурата ти е била с три дупки работата не е на добре.При всяко шлайфане на главата отнетия материал се компенсира с по-дебела гарнитура за да се запази обема на горивната камера един и същ.С всяко шлайфане дупките на гарнитурата се увеличават.Сам смятай колко пъти ти е шлайфана главата,а глава не се шлайфа ей така за кеф,защото няма къде да си даде парите човек...
Колкото до металната гарнитура...цялата ли е метална или имаш впредвид,че около цилиндрите и "магистралите" е метална?
Ljubon написа:Колега, ще ти ползвам темата за гарнитурите, за да попитам знаещите каква е разликата между гумена и коркова гарнитура - става въпрос за гарнитура за капака на главата на Пасат Б2 дизел. Корковата е 3 кинта на Victor Reinz, а гумената - двайсетина /не разбрах марката, показаха ми я без опаковка/. Тоя Victor добра марка ли е? Корковата дали ще свърши работа? Предварително благодаря!
fly_free написа:Що се набутваш за сегменти Гьотце?
batko_miro написа:Гумената ще протече малко по-късно от корковата. Общо взето и двете ще протекат ако ти е метален капака на клапаните.
batko_miro написа:Ами като е метален значи е податлив на деформации бе мен, ти можеш ли да кажеш кой колко пъти и с каква сила го е стягал капака? Сложи си алуминиев и няма да имаш ядове с течовете![]()
batko_miro написа:Ами като е метален значи е податлив на деформации бе мен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта