разлика между метална и обикновенна гарнитура

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот passatfen » Пон 13 юни 2011 20:43


Колеги понеже отворих двигателя за смяна на сегменти и видях че старата гарнитура е метална и си поръчах пак от същия , та въпросът ми е има ли някаква разлика между метални и други гарнитури? нз как се наричаха :banghead:
забравих да спомена...гарнитурата е със 3 дупки мисля , че те бяха най-дебелите




Потребителски аватар
maksi
Мнения: 199
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
Автомобил: VW Touran
Двигател: AZV
Местоположение: Радомир
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот maksi » Пон 13 юни 2011 21:27


Ако гарнитурата ти е била с три дупки работата не е на добре.При всяко шлайфане на главата отнетия материал се компенсира с по-дебела гарнитура за да се запази обема на горивната камера един и същ.С всяко шлайфане дупките на гарнитурата се увеличават.Сам смятай колко пъти ти е шлайфана главата,а глава не се шлайфа ей така за кеф,защото няма къде да си даде парите човек...
Колкото до металната гарнитура...цялата ли е метална или имаш впредвид,че около цилиндрите и "магистралите" е метална?


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот passatfen » Вто 14 юни 2011 0:26


Изображение
това е гарнитурата като гледам цялата е метална , иначе нямам намерение за шлайф


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот valerossi46 » Вто 14 юни 2011 8:00


Какви пари ти излезе ако не е тайна и за какъв мотор.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот passatfen » Вто 14 юни 2011 15:14


не е тайна mhihi
сегменти Goetze за стандартни бутала 140 лв
гарнитура Viktor Reinz метална със 3 дупки 60 лв
има още неща за купуване
нз цените как са според вас но аз ги купувам от официалния вносител
всичко това е за 1.9 турбо дизел ААЗ...колата от гаража


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот ivo1_r » Вто 14 юни 2011 17:25


има разлика в цената м/у металната и клингиритовата.клингиритовата се слага ако имаш самнения за криви4ко по блока защото по лесно се деформира и прилепва но е хубаво винаги нови болтове иу стиагане здраво за да нямаш проблеми.из4исти блока от горната страна със шкурка хубаво и отворите на болтовете и стяга6 40нм. 60нм. и два пъти по 90градуса


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот passatfen » Вто 14 юни 2011 21:26


за стягането няма страшно понеже човека който ще ги смени (баща ми :mrgreen: )знае какво прави и е работил в сервиз на vw в Германия така , че си знае какво прави :deal


Потребителски аватар
fly_free
Мнения: 479
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
Автомобил: т5
Двигател: вrr
Местоположение: София
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот fly_free » Вто 14 юни 2011 21:50


Що се набутваш за сегменти Гьотце?


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот ShoGo_GTI » Вто 14 юни 2011 22:06


maksi написа:Ако гарнитурата ти е била с три дупки работата не е на добре.При всяко шлайфане на главата отнетия материал се компенсира с по-дебела гарнитура за да се запази обема на горивната камера един и същ.С всяко шлайфане дупките на гарнитурата се увеличават.Сам смятай колко пъти ти е шлайфана главата,а глава не се шлайфа ей така за кеф,защото няма къде да си даде парите човек...
Колкото до металната гарнитура...цялата ли е метална или имаш впредвид,че около цилиндрите и "магистралите" е метална?


Аз по принцип не разбирам много, но знам че се слага по дебела гарнитура при шлайф на блока, просто повечето "майстори" се застраховат при отваряне на двигатели понеже незнаят колко пъти вече е отварян даден мотор при шлайф на главата слагат по дебела гарнитура за всеки случай да не набие клапани и от там вече двигателя губи (макар и малко) компресия, пали трудно и невърви както трябва.

Зимата отварях моя AAZ понеже ми превъртя зъбчатката на коляновия вал и после имаше салата mhihi
Новата глава която взех си мина по реда със шлайф клапани гумички водачи и от метална гарнитура на 1ви ремонт (1 дупка) минах на клингиритова на 1ви ремонт ( по съвет на 6 различни човека все майстори включително и дизелджии). В момента колата върви без проблеми като несъм от най кротките шофьори( на 400м правя по кола и половина разстояние на бензинови атмосверки до 120 коня, ест има и други жокери)
малко се поотплеснах.. :beer


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот Ljubon » Вто 14 юни 2011 22:16


Колега, ще ти ползвам темата за гарнитурите, за да попитам знаещите каква е разликата между гумена и коркова гарнитура - става въпрос за гарнитура за капака на главата на Пасат Б2 дизел. Корковата е 3 кинта на Victor Reinz, а гумената - двайсетина /не разбрах марката, показаха ми я без опаковка/. Тоя Victor добра марка ли е? Корковата дали ще свърши работа? Предварително благодаря! :bowdown


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот ShoGo_GTI » Вто 14 юни 2011 22:21


Ljubon написа:Колега, ще ти ползвам темата за гарнитурите, за да попитам знаещите каква е разликата между гумена и коркова гарнитура - става въпрос за гарнитура за капака на главата на Пасат Б2 дизел. Корковата е 3 кинта на Victor Reinz, а гумената - двайсетина /не разбрах марката, показаха ми я без опаковка/. Тоя Victor добра марка ли е? Корковата дали ще свърши работа? Предварително благодаря! :bowdown

Victor Reinz e можеби най доброто което се предлага на пазара. аз лично бих ти препоръчал която и гарнитура да си вземеш да си купиш силикон на същата марка (малко е скъпичък) и да я намажеш добре и да я изчакаш да стегне добре поне 3 4 часа, казвам го от личен опит и с двата вида гарнитури :beer


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот batko_miro » Вто 14 юни 2011 22:26


Гумената ще протече малко по-късно от корковата. Общо взето и двете ще протекат ако ти е метален капака на клапаните. Разликата в цената идва от материала, от който са направени гарнитурите. Ако ще взимаш коркова, може да я топнеш в топла вода преди монтажа :да:

fly_free написа:Що се набутваш за сегменти Гьотце?

Какво им е?


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот Ljubon » Вто 14 юни 2011 22:33


batko_miro написа:Гумената ще протече малко по-късно от корковата. Общо взето и двете ще протекат ако ти е метален капака на клапаните.

Капакът е метален, а разликата в цените на двете е 7 пъти! :screwy


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот batko_miro » Вто 14 юни 2011 22:41


Ами като е метален значи е податлив на деформации бе мен, ти можеш ли да кажеш кой колко пъти и с каква сила го е стягал капака? Сложи си алуминиев и няма да имаш ядове с течовете :да:
пп: разликата в цените идва от материала на гарнитурката :)
Спирам, че се отклонихме от темата.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: разлика между метална и обикновенна гарнитура

Мнениеот ShoGo_GTI » Вто 14 юни 2011 22:47


batko_miro написа:Ами като е метален значи е податлив на деформации бе мен, ти можеш ли да кажеш кой колко пъти и с каква сила го е стягал капака? Сложи си алуминиев и няма да имаш ядове с течовете :да:

не е сигурно mhihi алуминия също е метал :D
сам го каза mhihi :beer
batko_miro написа:Ами като е метален значи е податлив на деформации бе мен

колега нищо лично, просто в кръга на шегата, но дори и с алуминиев капак ако е рекъл оня горе пак ще текне :)


наистина се отплеснахме от основния въпрос на темата :) :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта