Ще имам ли проблем ако карам без N75

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 29 мар 2012 19:02


Вчера забелязах че при по-висока скорост Пасата забива и днес отидох на диагностика, но вместо това момчето направи следното.Имам два вакумни маркуча, които явно отиват към N75.Те са по цветове-син се снажда със син и червен-със червен.Откачи ги и им размени местата и колата се оправи.Каза че сега е вързал директно без Н75 и нямало проблеми ако карам така..Възможно ли е това нещо, защото до сега не съм чул някой така да кара :?: :roll:




Потребителски аватар
manekena
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот manekena » Чет 29 мар 2012 20:04


и защо да караш без него,слагаи друг нов като знаеш, че в него ти е проблема


Потребителски аватар
wnaso
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот wnaso » Чет 29 мар 2012 21:41


И кой ще управлява разтоварващия клапан (уестгейта) на турбината ?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 29 мар 2012 22:52


wnaso написа:И кой ще управлява разтоварващия клапан (уестгейта) на турбината ?


Точно! И аз това си го мислих.И в крайна сметка сега какво се получава без клапана :?:


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот I4o_naskov » Пет 30 мар 2012 8:30


Колега мисля че имаше тема някаде из форума по въпроса и според мен ако го няма ще си разбиеш турбината,но нека ме поправят ако греша,не си струва заради този клапан да сменяш турбо след това :screwy


kraskko
Мнения: 306
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот kraskko » Пет 30 мар 2012 8:44


на един комшия,който кара ауди 80 б4 бяха свзръани маркучите по същия начин.колата не забиваше,но и не вървеше.неговия клапан си работеше,просто след почистване на колектора не бяха свързани както трябва,синия и червения маркуч бях снадени с тръбичка и колата не вървеше хубаво.след като ги наредихме както трябва колата се оправи.

вземи работещ клапан и пробвай,ако не забива карай и не си прави експерименти с турбото,а въпросния "МАЙСТОР"ако мисли,че няма проблем да караш така,спокойно може да отиде даработи в Завода на vw в Германия и да доразвие TDI технологията. :applause:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Andonov » Пет 30 мар 2012 9:16


Ей, много разбирачи бре... :mrgreen:

Колегата с пасата, който според аватара е 13 може да си кара цял живот без Н75.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот I4o_naskov » Пет 30 мар 2012 11:48


Andonov написа:Ей, много разбирачи бре... :mrgreen:

Колегата с пасата, който според аватара е 13 може да си кара цял живот без Н75.


Като може да се кара така,поне се обоснови защо и как :beat_butt2


Major_Bobi
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Major_Bobi » Пет 30 мар 2012 12:53


За да е по -интересно а и ,за да спрете да сте готованковци ще напиша следното.
Има ли 13 променлива геометрия?
За какво служи Н75?
Стопляте ли вече?


kraskko
Мнения: 306
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот kraskko » Пет 30 мар 2012 13:51


като 1з няма променлива геометиря,за какво служи въпросния клапан?
нека знаещите да кажат,за да добиеме представа :beer


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Andonov » Пет 30 мар 2012 13:58


I4o_naskov написа:
Andonov написа:Ей, много разбирачи бре... :mrgreen:

Колегата с пасата, който според аватара е 13 може да си кара цял живот без Н75.


Като може да се кара така,поне се обоснови защо и как :beat_butt2


Колегата Major_Bobi ви е дал тема на размисъл, но за да ви е на готово ще ви отговоря кратко.

Като се съединят червения със синия маркуч, турбото пак си разтоварва но на малко по-ниско налягане, което не пречи на нищо.

Например при БМВ ТДС няма Н75 и турбото се саморазтоварва.При някой алфи е пак така, макар че са комън рейл и т.н. Това важи за турбините с уестгейт на ваг и някой други.
Така че не пращайте майстора на колегата в Германия - той просто е услужил на колегата да кара безопасно за турбината, докато си купи нов Н75.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 30 мар 2012 14:02


Благодаря за отговорите!


kraskko
Мнения: 306
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот kraskko » Пет 30 мар 2012 14:24


Andonov написа:
I4o_naskov написа:
Andonov написа:Ей, много разбирачи бре... :mrgreen:

Колегата с пасата, който според аватара е 13 може да си кара цял живот без Н75.


Като може да се кара така,поне се обоснови защо и как :beat_butt2


Колегата Major_Bobi ви е дал тема на размисъл, но за да ви е на готово ще ви отговоря кратко.

Като се съединят червения със синия маркуч, турбото пак си разтоварва но на малко по-ниско налягане, което не пречи на нищо.

Например при БМВ ТДС няма Н75 и турбото се саморазтоварва.При някой алфи е пак така, макар че са комън рейл и т.н. Това важи за турбините с уестгейт на ваг и някой други.
Така че не пращайте майстора на колегата в Германия - той просто е услужил на колегата да кара безопасно за турбината, докато си купи нов Н75.

колега нищо лично,ама като ми каже майстор карй така няма проблем ми настръхва косата.казвам го от личен опит с майстори,след намесата на доказан майстор от форума се наложи да си купя гнп.така,че ще пращам такива майстори не в германия,а в молдова.
лично мое мнение.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот Andonov » Пет 30 мар 2012 14:55


kraskko написа:колега нищо лично,ама като ми каже майстор карй така няма проблем ми настръхва косата.казвам го от личен опит с майстори,след намесата на доказан майстор от форума се наложи да си купя гнп.така,че ще пращам такива майстори не в германия,а в молдова.
лично мое мнение.


Може, но това е друга тема. Аз за това описах защо и как може да се кара без Н75 при 13. :beer


kraskko
Мнения: 306
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75

Мнениеот kraskko » Пет 30 мар 2012 15:04


Andonov написа:
kraskko написа:колега нищо лично,ама като ми каже майстор карй така няма проблем ми настръхва косата.казвам го от личен опит с майстори,след намесата на доказан майстор от форума се наложи да си купя гнп.така,че ще пращам такива майстори не в германия,а в молдова.
лично мое мнение.


Може, но това е друга тема. Аз за това описах защо и как може да се кара без Н75 при 13. :beer

ок.благодаря за което, :beer малко хора от знаещите,обясняват кое,как и защо,ти си един тях.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта