

wnaso написа:И кой ще управлява разтоварващия клапан (уестгейта) на турбината ?
Andonov написа:Ей, много разбирачи бре...![]()
Колегата с пасата, който според аватара е 13 може да си кара цял живот без Н75.
I4o_naskov написа:Andonov написа:Ей, много разбирачи бре...![]()
Колегата с пасата, който според аватара е 13 може да си кара цял живот без Н75.
Като може да се кара така,поне се обоснови защо и как
Andonov написа:I4o_naskov написа:Andonov написа:Ей, много разбирачи бре...![]()
Колегата с пасата, който според аватара е 13 може да си кара цял живот без Н75.
Като може да се кара така,поне се обоснови защо и как
Колегата Major_Bobi ви е дал тема на размисъл, но за да ви е на готово ще ви отговоря кратко.
Като се съединят червения със синия маркуч, турбото пак си разтоварва но на малко по-ниско налягане, което не пречи на нищо.
Например при БМВ ТДС няма Н75 и турбото се саморазтоварва.При някой алфи е пак така, макар че са комън рейл и т.н. Това важи за турбините с уестгейт на ваг и някой други.
Така че не пращайте майстора на колегата в Германия - той просто е услужил на колегата да кара безопасно за турбината, докато си купи нов Н75.
kraskko написа:колега нищо лично,ама като ми каже майстор карй така няма проблем ми настръхва косата.казвам го от личен опит с майстори,след намесата на доказан майстор от форума се наложи да си купя гнп.така,че ще пращам такива майстори не в германия,а в молдова.
лично мое мнение.
Andonov написа:kraskko написа:колега нищо лично,ама като ми каже майстор карй така няма проблем ми настръхва косата.казвам го от личен опит с майстори,след намесата на доказан майстор от форума се наложи да си купя гнп.така,че ще пращам такива майстори не в германия,а в молдова.
лично мое мнение.
Може, но това е друга тема. Аз за това описах защо и как може да се кара без Н75 при 13.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта