


Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
- ел.техника
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Ще съм благодарен ако науча от знаещите,дали може на голф4 тди AGR мотор 90кс.,да се монтира направо комплект съединител за голф3 ТДИ 90кс.,като преди това се смени може би маховика с твърд такъв от голф3 тди?И от кой двигател става,1Z или AHU?И още,дали маховика става от пасат с такъв двигател?Приемам всички мнения и вариянти на препатилите вече....Благодаря.Мисля,че маховика ми е за смяна защото тресе на тихи обороти и като потегля се чува отчетливо дрънчене в ниските обороти на 1ва и 2ра докато поеме.Дрънченето може и да е от съединителя.Всичко са само догатки.Едни казват,че на AGR мотор е демпферен маховика,а други че не е.Всъщност какъв е?
Последна промяна от ел.техника на Пон 09 сеп 2013 19:59, променено общо 2 пъти.
- zoovanka
- Мнения: 642
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Проверил съм става,със същия мотор съм, мисля че е 1Z,но нека се изкажат по-запознатите.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
маховика защо ще го сменяш? Той е едномасов не е демферен . Сложи си комлект съединител от 2.0 16V 150hp (ABF) или VR6 174hp , 192hp и ще си спокоен след чипване и други тунинг промени по мотора си . Маховика си остава :)
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Плътните маховици от напречните ТДИ-та стават на голф 4, Аз карам с плътен от абф 2,0 16V.Но има и уловка при смяната на демфер с плътен маховик, може да се появи шум в скоростната кутия, ако е по износена. 

- ел.техника
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Някой знае ли какъв е всъщност маховика на ГОЛФ4 с AGR мотор?
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Според мен е с демфер.На скоро преправяхме една 90-ка и беше с демфер, но не помня кода на мотора.
- zoovanka
- Мнения: 642
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
AGR мотор 101% демфер 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
zoovanka написа:AGR мотор 101% демфер
AGR мотор 101 % плътен

ALH мотор 101 % демферен

Това заводско ;)
Двата мотора 90 коня с роторни помпи
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Абе що само драскате без да сте сигурни. AGR, ALH,AHF, ASV,ATD, AXR са с едни и същи демпфери
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Тука има уловка. Сменял съм съединител на работа на АГР мотор на Голф 4 и беше с плътен маховик !
- ел.техника
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
От де ауто ми предлагат комплект твърд маховик+съединител за 4ка на SPI за447лв,и на същата фирма съединител без маховик за 3ка тди за 176лв,и LUK комплект без маховик за 3ка 216лв,но дали са заменяеми/дали ще станат на 4ката,все пак разликата в цената е голяма,криза е....Ако маховика трябва да се смени ,мисля че втора ръка от 3ка ще се намери ?
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
На мк3 TDI 90 к.с. е същия съединител като ABF, маховиците са плътни и можеш да ги сложиш на всяко мк4 TDI с роторна помпа и двумасов маховик(както и на 1,8Т).
Последна промяна от batko_miro на Сря 11 сеп 2013 6:27, променено общо 1 път.
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Няма какво да му мислиш слагай плътен маховик.Само когато купуваш маховика искай и болтовете за маховика и притискателя,че от демпфера няма да станат. 

- ел.техника
- Мнения: 227
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
Притискателя ще рече ли притискателтия диск?Когато се взима нов комплект съединител,той нали влиза в комплекта заедно с феродовия и лагера?
- tedwv
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 10 яну 2010 17:14
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1998 + Brezel
- Местоположение: Неясно
Re: Въпрос за съединител на ТДИ 1,9
ел.техника написа:Притискателя ще рече ли притискателтия диск?Когато се взима нов комплект съединител,той нали влиза в комплекта заедно с феродовия и лагера?
То е ясно какво има в новия комплект, останах с впечатлението, че искаш да сложиш нов феродов и притискателен диск и да си купиш втора употреба твърд маховик.
В този ред на мисли ако съм разбрал правилно ще ти трябват болтовете за твърдия маховик които го закрепят към коляновия вал и болтовете които стягат притискателя към твърдия махови.Защото тези които са от демферния маховик не стават.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта