


AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
колата е произведена началото на 1992 нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято а само на градско каране при големи жеги стрелката отива на 90 гр. във вертикално положение и тогава се включват охлаждащите вентилатори... а зимно време при тези 70 гр. парното е мн. силно...също така когато се натиска яко газта над 130 - 140 клм. стрелката също стига 90 гр във вертикално положение.
- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
Смени си термостата.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
Първо провери със термометър дали тези градуси (70) са реални или таблото те лъже. Ако са реални смени си за начало термостата. Май е блокирал в отворено положение 

- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
predat0r написа:Първо провери със термометър дали тези градуси (70) са реални или таблото те лъже. Ако са реални смени си за начало термостата. Май е блокирал в отворено положение
Човека е написал, че стрелката седи на 70 и при ръчкане стига средата 90 градуса и се пуска перката

Според мен термостата е заседнал отворен и като я настъпиш загрява антифриза съответно датчика на радиатора отчита тва и пуска перката да охлади. Най-лесно може да го провериш, като е на 70 градуса горния маркуч към радиатора трябва да е горещ а долния студен, ако и двата са с еднаква температура термостата е заседнал отворен.
- ktamen
- Мнения: 6370
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
Малък, не се изказвай неподготвен
А защо перката се включва още на 90 градуса, а не при 96 - 100 градуса. Или и термостата и датчика за перката са за смяна или стрелката на таблото лъже за истинската температура.
Аз залагам, че стрелката лъже.
Температурата трябва да се измери с външен термометър преди да се сменя каквото и да е.

А защо перката се включва още на 90 градуса, а не при 96 - 100 градуса. Или и термостата и датчика за перката са за смяна или стрелката на таблото лъже за истинската температура.
Аз залагам, че стрелката лъже.
Температурата трябва да се измери с външен термометър преди да се сменя каквото и да е.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
перката се включва при 95 градуса, демек уреда ти лъже с 5 градуса и моя е абсолютно същия, само че при мен показва 75 по уред реално е малко повече. Няма от кво да се притесняваш, че ту държи 70 драдуса, много си е добре така, не са прекалено ниски градусите, и важното е че не грее. Термостатите дето се продават са големи боклуци и ако случиш на такъв дето не отваря напълно ще почне да прегрява Карай си е така нищо и няма.
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
Моя Гуфи е в абсолютно същото положение м/у 70 и 80 .При як напън - 90 . Колата има и кулер ( чувствително стабилизиране на градусите и по-лек вървеж в жегите ). За мен няма повод за притеснение в случая 

- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
push написа:predat0r написа:Първо провери със термометър дали тези градуси (70) са реални или таблото те лъже. Ако са реални смени си за начало термостата. Май е блокирал в отворено положение
Човека е написал, че стрелката седи на 70 и при ръчкане стига средата 90 градуса и се пуска перката![]()
Според мен термостата е заседнал отворен и като я настъпиш загрява антифриза съответно датчика на радиатора отчита тва и пуска перката да охлади. Най-лесно може да го провериш, като е на 70 градуса горния маркуч към радиатора трябва да е горещ а долния студен, ако и двата са с еднаква температура термостата е заседнал отворен.
първо да ви благодаря, за съветите , но днес пътувах за с. Саранци и приближавайки един баир я понастъпих и излетях с около 150 клм/ бях сам жена ми я нямаше/ и температурата се придвижи към вертикалното си положение при което се включват и перките /около 80 гр/ и спускай се вече по нанадолнището пак се закова на 70 гр...сигурен съм че и долния маркуч е горещ при тези 70 гр.
Последна промяна от kiko946 на Нед 08 сеп 2013 23:23, променено общо 1 път.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
но да допълня , зимата сина ми я кара и каза , че парното мн добре топли
a za да разберете защо споменах за жена ми ще ви стане ясно от този клип:
http://www.youtube.com/watch?v=8ew04c-BbFU`
още нещо: летото на 1998 г. когато я докарвах от Германия на път за България / сестра ми ми я продаде на символична цена/ я настъпвах почти до максимума за да печеля време /тръгнахме рано сутринта около 5 часа по хлад/ и със сина ми споделих че въпреки якото настъпване не загрева..."да ама не" около 10 - 11 часа, когато въздуха вече става топъл погледнах термометъра стрелката беше на максимум . крайно в дясно и намалих от което температурата спадна в нормите и в един паркинг притеснен се опитах да отворя капачката на колбата след което се получи избухване на охладителната течност ...явен признак , че датчика намиращ се завит в радиатора не се включва ....заголих жичките идващи от датчика и в пепелника намерих една фиба за коса увих я около заголените жици и вентилатора заработи...когато спирахме някъде за почивка вадехме куплунга от електромотора и той спираше...естествено щом пристигнахме в БГ.смених с нов , а по късно и термостата.
a za да разберете защо споменах за жена ми ще ви стане ясно от този клип:
http://www.youtube.com/watch?v=8ew04c-BbFU`
още нещо: летото на 1998 г. когато я докарвах от Германия на път за България / сестра ми ми я продаде на символична цена/ я настъпвах почти до максимума за да печеля време /тръгнахме рано сутринта около 5 часа по хлад/ и със сина ми споделих че въпреки якото настъпване не загрева..."да ама не" около 10 - 11 часа, когато въздуха вече става топъл погледнах термометъра стрелката беше на максимум . крайно в дясно и намалих от което температурата спадна в нормите и в един паркинг притеснен се опитах да отворя капачката на колбата след което се получи избухване на охладителната течност ...явен признак , че датчика намиращ се завит в радиатора не се включва ....заголих жичките идващи от датчика и в пепелника намерих една фиба за коса увих я около заголените жици и вентилатора заработи...когато спирахме някъде за почивка вадехме куплунга от електромотора и той спираше...естествено щом пристигнахме в БГ.смених с нов , а по късно и термостата.
Последна промяна от kiko946 на Пон 09 сеп 2013 7:58, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято
Горкия ти,това не се търпи... Как издържаш???

Иначе термостата ти е за смяна,и той и жената де...



Иначе термостата ти е за смяна,и той и жената де...
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: AAZ-нормално ли е да държи температура 70 гр зима и лято

lion_heart002 написа:Горкия ти,това не се търпи... Как издържаш???![]()
![]()
Иначе термостата ти е за смяна,и той и жената де...
благодаря ти за съвета и мн. си прав.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 41 госта