здравейте голеги.колата е голф 3 1Z с чип от брезел.
Проблема е, че турбото прави много голям пик. не се вижда на логовете но на бууст метъра е налице. Стига до 1,7 бар и веднага разтоварва даже пропада по 1 бар и след това догонва около 1,2 бар това според бууст метъра. Имам наличе резервен клапан н75 с него е същата работа.
Забелязвам ,че процентите на н75 са много ниски дали е нормално и ако не на какво се дължи това?



Голф 3 1.9 1Z логове
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1Z логове
явно сам трябва да се боря с тоя проблем.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Голф 3 1.9 1Z логове
А ти да четеш можеш ли въобще!?
По темата: Пиковете са нормално нещо... щом на логовете не се виждат значи са доста за кратно и няма проблем.
Иначе процентите на Н-75 са малко ниски.
По темата: Пиковете са нормално нещо... щом на логовете не се виждат значи са доста за кратно и няма проблем.
Иначе процентите на Н-75 са малко ниски.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 1Z логове
и аз виждам че са ниски процентите но не знам защо е така!?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 1Z логове
Оправих пиковете като смених н75 с чисто нов pierburg.
Благодаря все пак на малкото включи ли се.
Благодаря все пак на малкото включи ли се.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта