Passat B5 1.9 TDI AVF - не държи 90 градуса при -10

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 642
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Passat B5 1.9 TDI AVF - не държи 90 градуса при -10

Мнениеот zoovanka » Съб 07 яну 2017 14:43


Колеги,пасат 5,5 AVF,загрява след около 20 минути/това нормално/,като достигне трудно градско 90 градуса на антифриза и примерно постои на място да работи,пада на около 60 градуса.Ако изгася за 10 минути,вече съм на 0 градуса,сменял съм термостат,парното е жега.Има ли нещо нередно?Моля за съвет.




Потребителски аватар
dobcho6
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 18:46
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH 2003г
Местоположение: Varna

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот dobcho6 » Съб 07 яну 2017 14:46


На -10°C на място с пуснато парно на силен вентилатор е нормално да изстива дизела.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот vanesto » Съб 07 яну 2017 14:47


Нормално е, много е студено.


Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот pushkata11 » Съб 07 яну 2017 18:34


Имам същият Пасат, същият двигател. Абсолютно нормално е да държи такива температури, в този студ :mhihi


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот lion_heart002 » Съб 07 яну 2017 18:39


Сега чакаме пак да се изцепи някой батка разбирач и да отсече "термостата е заминал, моята бензинка загрява за 5 минути".


Потребителски аватар
fermer 10
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
Автомобил:
Двигател: AFN ABU
Местоположение: РАЗГРАД

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот fermer 10 » Съб 07 яну 2017 22:34


:12
lion_heart002 написа:Сега чакаме пак да се изцепи някой батка разбирач и да отсече "термостата е заминал, моята бензинка загрява за 5 минути".


Потребителски аватар
Иван.Раев
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 21 фев 2016 8:48
Автомобил:
Двигател:

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот Иван.Раев » Съб 07 яну 2017 23:50


Мдаа,днес запалих на -10 от втория път, нафтата ли е калпава/със зимна доза BDC/,свещи сменихме ?Термистата го см3них превантивно,нищо му нямаше и да знаете:Изображение

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот hvp800 » Пон 09 яну 2017 12:59


lion_heart002 написа:Сега чакаме пак да се изцепи някой батка разбирач и да отсече "термостата е заминал, моята бензинка загрява за 5 минути".

Нищо няма да кажа.....
Прикачени файлове
IMG_20170109_124825.jpg
из софииските задръствания


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот lion_heart002 » Пон 09 яну 2017 15:11


В задръстване е нормално да е на 90, на място ще поизстине.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот Ludiq » Пет 13 яну 2017 0:26


А и това на снимката е далеч от 90градуса.То по табло не е а на ваг ком ще е на 70. :wink
И при мен (ASZ) на -10 пада температурата и с много зор отива до 90.
С нов термостат съм.


Потребителски аватар
vankat-2
Мнения: 268
Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот vankat-2 » Пет 13 яну 2017 13:43


Ludiq написа:А и това на снимката е далеч от 90градуса.То по табло не е а на ваг ком ще е на 70. :wink
И при мен (ASZ) на -10 пада температурата и с много зор отива до 90.
С нов термостат съм.

Ти само виж на кви обороти работи.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот hvp800 » Пет 13 яну 2017 15:35


vankat-2 написа:Ти само виж на кви обороти работи.

Дали работи на такива обороти или тъкмо потеглям, ще те оставя да гадаеш :screwy
По темата- дори на такива температури, щом веднъж стрелката на таблото сочи 90градуса не е нормално да пада при работа на място.
Ако си пуснал парното на макс, тогава е ясно, че температурата ще падне, НО все пак колата е работила достатъчно дълго време и работната темп. е достигната, и в колата е топло. Тогава за чий чеп ще му е на някого да пуска вентилатора на макс :gruebel
Затова, според мен, при нормална експлоатация, падането на стрелката не е нормално.


Потребителски аватар
Иван.Раев
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 21 фев 2016 8:48
Автомобил:
Двигател:

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот Иван.Раев » Пет 13 яну 2017 15:47


Ама това за бензинката ли си го пишеш или говориш под общ знаменател?

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот Stivi » Пет 13 яну 2017 15:50


hvp800 написа:Затова, според мен, при нормална експлоатация, падането на стрелката не е нормално.

Според теб не е нормално,но според законите на физиката е съвсем нормално :)


Потребителски аватар
vankat-2
Мнения: 268
Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

Мнениеот vankat-2 » Пет 13 яну 2017 15:58


hvp800 написа:
vankat-2 написа:Ти само виж на кви обороти работи.

Дали работи на такива обороти или тъкмо потеглям, ще те оставя да гадаеш :screwy
По темата- дори на такива температури, щом веднъж стрелката на таблото сочи 90градуса не е нормално да пада при работа на място.
Ако си пуснал парното на макс, тогава е ясно, че температурата ще падне, НО все пак колата е работила достатъчно дълго време и работната темп. е достигната, и в колата е топло. Тогава за чий чеп ще му е на някого да пуска вентилатора на макс :gruebel
Затова, според мен, при нормална експлоатация, падането на стрелката не е нормално.

Искаш да ми гажеш, че тъкмо потегляш/палиш/ и ОП на 90 гр.Кажи честно не ме мъчи да гадая :c010
Колега и ние караме коли не се прави на много умен и интересен. :thumb_down :thumb_down



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта