Passat B5 1.9 TDI AVF - не държи 90 градуса при -10
- zoovanka
- Мнения: 642
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Passat B5 1.9 TDI AVF - не държи 90 градуса при -10
Колеги,пасат 5,5 AVF,загрява след около 20 минути/това нормално/,като достигне трудно градско 90 градуса на антифриза и примерно постои на място да работи,пада на около 60 градуса.Ако изгася за 10 минути,вече съм на 0 градуса,сменял съм термостат,парното е жега.Има ли нещо нередно?Моля за съвет.
- dobcho6
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH 2003г
- Местоположение: Varna
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
На -10°C на място с пуснато парно на силен вентилатор е нормално да изстива дизела.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Нормално е, много е студено.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Имам същият Пасат, същият двигател. Абсолютно нормално е да държи такива температури, в този студ 

-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Сега чакаме пак да се изцепи някой батка разбирач и да отсече "термостата е заминал, моята бензинка загрява за 5 минути".
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10

lion_heart002 написа:Сега чакаме пак да се изцепи някой батка разбирач и да отсече "термостата е заминал, моята бензинка загрява за 5 минути".
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Мдаа,днес запалих на -10 от втория път, нафтата ли е калпава/със зимна доза BDC/,свещи сменихме ?Термистата го см3них превантивно,нищо му нямаше и да знаете:
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
lion_heart002 написа:Сега чакаме пак да се изцепи някой батка разбирач и да отсече "термостата е заминал, моята бензинка загрява за 5 минути".
Нищо няма да кажа.....
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
В задръстване е нормално да е на 90, на място ще поизстине.
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
А и това на снимката е далеч от 90градуса.То по табло не е а на ваг ком ще е на 70.
И при мен (ASZ) на -10 пада температурата и с много зор отива до 90.
С нов термостат съм.

И при мен (ASZ) на -10 пада температурата и с много зор отива до 90.
С нов термостат съм.
- vankat-2
- Мнения: 268
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Ludiq написа:А и това на снимката е далеч от 90градуса.То по табло не е а на ваг ком ще е на 70.![]()
И при мен (ASZ) на -10 пада температурата и с много зор отива до 90.
С нов термостат съм.
Ти само виж на кви обороти работи.
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
vankat-2 написа:Ти само виж на кви обороти работи.
Дали работи на такива обороти или тъкмо потеглям, ще те оставя да гадаеш

По темата- дори на такива температури, щом веднъж стрелката на таблото сочи 90градуса не е нормално да пада при работа на място.
Ако си пуснал парното на макс, тогава е ясно, че температурата ще падне, НО все пак колата е работила достатъчно дълго време и работната темп. е достигната, и в колата е топло. Тогава за чий чеп ще му е на някого да пуска вентилатора на макс

Затова, според мен, при нормална експлоатация, падането на стрелката не е нормално.
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
Ама това за бензинката ли си го пишеш или говориш под общ знаменател?
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
hvp800 написа:Затова, според мен, при нормална експлоатация, падането на стрелката не е нормално.
Според теб не е нормално,но според законите на физиката е съвсем нормално :)
- vankat-2
- Мнения: 268
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AVF,не държи 90 градуса при -10
hvp800 написа:vankat-2 написа:Ти само виж на кви обороти работи.
Дали работи на такива обороти или тъкмо потеглям, ще те оставя да гадаеш![]()
По темата- дори на такива температури, щом веднъж стрелката на таблото сочи 90градуса не е нормално да пада при работа на място.
Ако си пуснал парното на макс, тогава е ясно, че температурата ще падне, НО все пак колата е работила достатъчно дълго време и работната темп. е достигната, и в колата е топло. Тогава за чий чеп ще му е на някого да пуска вентилатора на макс![]()
Затова, според мен, при нормална експлоатация, падането на стрелката не е нормално.
Искаш да ми гажеш, че тъкмо потегляш/палиш/ и ОП на 90 гр.Кажи честно не ме мъчи да гадая

Колега и ние караме коли не се прави на много умен и интересен.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта