AGR влияе ли центровката на мощността на колата
- mitkodobria
 - Мнения: 76
 - Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
 - Автомобил: VW Passat 6
 - Двигател: CBAB 2010
 - Местоположение: krumovgrad
 
AGR влияе ли центровката на мощността на колата
Привет колеги влияе ли центровката на  ГНП то на вървежа на колата.понеже мойта е доста над синята линия /на предварение/.и колата като че ли набира по-слабо от преди.
			
									
									- vanesto
 - Мнения: 6361
 - Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
 - Автомобил: Octavia 3 FL
 - Двигател: DGTE 2018
 - Местоположение: Varna
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
На предварение трябва да е по-пъргава в ниските и по-слаба във високите обороти. Уточни в кои обороти не върви.
			
									
										
						- vlado_tonev
 - Мнения: 5497
 - Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
 - Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
 - Двигател: ALH 2000
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Vanesto,при мен е точно обратното.На закъснение е по-чувствителна и по-нервна,обаче на предварение във високите има повече сила 
 
ПП Автора на темата с кой мотор е?Ако е с AHF,би трябвало най-добре да е между синята и зелената.В момента извън графика юта ли е?
			
									
										
						
 ПП Автора на темата с кой мотор е?Ако е с AHF,би трябвало най-добре да е между синята и зелената.В момента извън графика юта ли е?
- vanesto
 - Мнения: 6361
 - Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
 - Автомобил: Octavia 3 FL
 - Двигател: DGTE 2018
 - Местоположение: Varna
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
То май само при теб е на обратно, вземи я продухай малко на магистралата тая кола, не я жали, че с тия спрейове дето пръскате... 
P.S. Затапения ЕГР също оказва голямо влияние в ниските. Катализатора, също не се знае дали е махнат.
			
									
										
						
P.S. Затапения ЕГР също оказва голямо влияние в ниските. Катализатора, също не се знае дали е махнат.
- mitkodobria
 - Мнения: 76
 - Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
 - Автомобил: VW Passat 6
 - Двигател: CBAB 2010
 - Местоположение: krumovgrad
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Малко корекция колеги графиката е извън зелената линия.объркал съм се.катализатора е изтърбушен егр а затапен.мотора в момента е   ahf но е бил сменен в италия преди да дойде в бг оригиналния е бил agr.Дефакто мотор 110 коня с променлива геометрия .сега 110 коня с обикновенна турбина и управление.гледал съм графиките и за agr и за ahf почти нямат разлика.не върви добре и в ниските и във високите обороти.възможно ли е да е от нафтата понеже сипах 10 литра преработено олио / за проба/ и долях резервоара до горе с нафта
			
									
										
						- vanesto
 - Мнения: 6361
 - Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
 - Автомобил: Octavia 3 FL
 - Двигател: DGTE 2018
 - Местоположение: Varna
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Значи сега е 110кс, обаче с турбината и управлението от AGR, така ли да го разбирам?
			
									
										
						- mitkodobria
 - Мнения: 76
 - Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
 - Автомобил: VW Passat 6
 - Двигател: CBAB 2010
 - Местоположение: krumovgrad
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Да колега   имам и чип от колегата Брезел ако е от значение.и в крайна сметка за кой мотор да гледам  графиката.
			
									
										
						- vanesto
 - Мнения: 6361
 - Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
 - Автомобил: Octavia 3 FL
 - Двигател: DGTE 2018
 - Местоположение: Varna
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Ами щом имаш чип от Брезел, най-добре да отидеш при него да я закачи и направи една диагностика. За центровката на ГНП би трябвало за AHF да гледаш, но се съмнявам проблема да е от там. Може и от олиото да е.
			
									
										
						- mitkodobria
 - Мнения: 76
 - Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
 - Автомобил: VW Passat 6
 - Двигател: CBAB 2010
 - Местоположение: krumovgrad
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Брезел ми е много далече а и нямам време .и аз се надявам да е от олиото.а за центровката извън графиката проблем ли е да се кара така .докато я корегирам .
			
									
										
						- vanesto
 - Мнения: 6361
 - Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
 - Автомобил: Octavia 3 FL
 - Двигател: DGTE 2018
 - Местоположение: Varna
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Ако е над синята и под зелената, не е извън графиката, но и да е над зелената, не е чак такъв проблем, може да се кара.
			
									
										
						- vlado_tonev
 - Мнения: 5497
 - Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
 - Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
 - Двигател: ALH 2000
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
vanesto написа:vlado_tonev написа:Vanesto,при мен е точно обратното.На закъснение е по-чувствителна и по-нервна,обаче на предварение във високите има повече сила![]()
ПП Автора на темата с кой мотор е?Ако е с AHF,би трябвало най-добре да е между синята и зелената.В момента извън графика юта ли е?
То май само при теб е на обратно, вземи я продухай малко на магистралата тая кола, не я жали, че с тия спрейове дето пръскате...
P.S. Затапения ЕГР също оказва голямо влияние в ниските. Катализатора, също не се знае дали е махнат.
Само на ниските при закъснение е по-приятна.Във високите издъхва,поне при мен.Не съм затапвал ЕГР
Ела да ти изчистя геометрията със спрея и после да черпиш

- Водния дух1
 - Мнения: 3481
 - Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
 - Автомобил: Golf 3 variant
 - Двигател: 1Z
 - Местоположение: Русе
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
С риск да ме смъмрят,аз да ви питам-що си купувате коли с променливи геометрии като не излизате от градовете си??? Може би да се състезавате между светофарите или между пеш.пътеки??? 
			
									
										
						
- samo_pechka
 - Мнения: 9064
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
mitkodobria написа:Малко корекция колеги графиката е извън зелената линия.объркал съм се.катализатора е изтърбушен егр а затапен.мотора в момента е ahf но е бил сменен в италия преди да дойде в бг оригиналния е бил agr.Дефакто мотор 110 коня с променлива геометрия .сега 110 коня с обикновенна турбина и управление.гледал съм графиките и за agr и за ahf почти нямат разлика.не върви добре и в ниските и във високите обороти.възможно ли е да е от нафтата понеже сипах 10 литра преработено олио / за проба/ и долях резервоара до горе с нафта
Компа не е сменян нали? Значи все едно е AGR с малко по-големи дюзи.
- vanesto
 - Мнения: 6361
 - Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
 - Автомобил: Octavia 3 FL
 - Двигател: DGTE 2018
 - Местоположение: Varna
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
samo_pechka написа:mitkodobria написа:Малко корекция колеги графиката е извън зелената линия.объркал съм се.катализатора е изтърбушен егр а затапен.мотора в момента е ahf но е бил сменен в италия преди да дойде в бг оригиналния е бил agr.Дефакто мотор 110 коня с променлива геометрия .сега 110 коня с обикновенна турбина и управление.гледал съм графиките и за agr и за ahf почти нямат разлика.не върви добре и в ниските и във високите обороти.възможно ли е да е от нафтата понеже сипах 10 литра преработено олио / за проба/ и долях резервоара до горе с нафта
Компа не е сменян нали? Значи все едно е AGR с малко по-големи дюзи.
Така излиза, ама е чипнат, и би трябвало да понавървява. Аз затова му казах да се обърне към Брезел, той си знае какво е правил.
Водния дух1 - аз карам 70-80% извънградско и нямам проблем с геометрията. Даже и градско да се кара, пак няма проблем, ако периодично се настъпва извън града, веднъж месечно, не е чак такъв разход 1 л нафта.
- mitkodobria
 - Мнения: 76
 - Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
 - Автомобил: VW Passat 6
 - Двигател: CBAB 2010
 - Местоположение: krumovgrad
 
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Екю то не е сменяно.само мотора.Вчера смених горивен филтър и налях нафта до горе след което я опънах на дълъг път. Вървеше си доволно даже се опитваше да превърта  гуми на втора че и на трета при настъпване на мокра настилка.явно е било от олиото .
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта