
AGR влияе ли центровката на мощността на колата
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
AGR влияе ли центровката на мощността на колата
Привет колеги влияе ли центровката на ГНП то на вървежа на колата.понеже мойта е доста над синята линия /на предварение/.и колата като че ли набира по-слабо от преди.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
На предварение трябва да е по-пъргава в ниските и по-слаба във високите обороти. Уточни в кои обороти не върви.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Vanesto,при мен е точно обратното.На закъснение е по-чувствителна и по-нервна,обаче на предварение във високите има повече сила
ПП Автора на темата с кой мотор е?Ако е с AHF,би трябвало най-добре да е между синята и зелената.В момента извън графика юта ли е?

ПП Автора на темата с кой мотор е?Ако е с AHF,би трябвало най-добре да е между синята и зелената.В момента извън графика юта ли е?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
То май само при теб е на обратно, вземи я продухай малко на магистралата тая кола, не я жали, че с тия спрейове дето пръскате... 
P.S. Затапения ЕГР също оказва голямо влияние в ниските. Катализатора, също не се знае дали е махнат.

P.S. Затапения ЕГР също оказва голямо влияние в ниските. Катализатора, също не се знае дали е махнат.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Малко корекция колеги графиката е извън зелената линия.объркал съм се.катализатора е изтърбушен егр а затапен.мотора в момента е ahf но е бил сменен в италия преди да дойде в бг оригиналния е бил agr.Дефакто мотор 110 коня с променлива геометрия .сега 110 коня с обикновенна турбина и управление.гледал съм графиките и за agr и за ahf почти нямат разлика.не върви добре и в ниските и във високите обороти.възможно ли е да е от нафтата понеже сипах 10 литра преработено олио / за проба/ и долях резервоара до горе с нафта
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Значи сега е 110кс, обаче с турбината и управлението от AGR, така ли да го разбирам?
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Да колега имам и чип от колегата Брезел ако е от значение.и в крайна сметка за кой мотор да гледам графиката.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Ами щом имаш чип от Брезел, най-добре да отидеш при него да я закачи и направи една диагностика. За центровката на ГНП би трябвало за AHF да гледаш, но се съмнявам проблема да е от там. Може и от олиото да е.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Брезел ми е много далече а и нямам време .и аз се надявам да е от олиото.а за центровката извън графиката проблем ли е да се кара така .докато я корегирам .
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Ако е над синята и под зелената, не е извън графиката, но и да е над зелената, не е чак такъв проблем, може да се кара.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
vanesto написа:vlado_tonev написа:Vanesto,при мен е точно обратното.На закъснение е по-чувствителна и по-нервна,обаче на предварение във високите има повече сила![]()
ПП Автора на темата с кой мотор е?Ако е с AHF,би трябвало най-добре да е между синята и зелената.В момента извън графика юта ли е?
То май само при теб е на обратно, вземи я продухай малко на магистралата тая кола, не я жали, че с тия спрейове дето пръскате...
P.S. Затапения ЕГР също оказва голямо влияние в ниските. Катализатора, също не се знае дали е махнат.
Само на ниските при закъснение е по-приятна.Във високите издъхва,поне при мен.Не съм затапвал ЕГР

Ела да ти изчистя геометрията със спрея и после да черпиш

- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
С риск да ме смъмрят,аз да ви питам-що си купувате коли с променливи геометрии като не излизате от градовете си??? Може би да се състезавате между светофарите или между пеш.пътеки??? 

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
mitkodobria написа:Малко корекция колеги графиката е извън зелената линия.объркал съм се.катализатора е изтърбушен егр а затапен.мотора в момента е ahf но е бил сменен в италия преди да дойде в бг оригиналния е бил agr.Дефакто мотор 110 коня с променлива геометрия .сега 110 коня с обикновенна турбина и управление.гледал съм графиките и за agr и за ahf почти нямат разлика.не върви добре и в ниските и във високите обороти.възможно ли е да е от нафтата понеже сипах 10 литра преработено олио / за проба/ и долях резервоара до горе с нафта
Компа не е сменян нали? Значи все едно е AGR с малко по-големи дюзи.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
samo_pechka написа:mitkodobria написа:Малко корекция колеги графиката е извън зелената линия.объркал съм се.катализатора е изтърбушен егр а затапен.мотора в момента е ahf но е бил сменен в италия преди да дойде в бг оригиналния е бил agr.Дефакто мотор 110 коня с променлива геометрия .сега 110 коня с обикновенна турбина и управление.гледал съм графиките и за agr и за ahf почти нямат разлика.не върви добре и в ниските и във високите обороти.възможно ли е да е от нафтата понеже сипах 10 литра преработено олио / за проба/ и долях резервоара до горе с нафта
Компа не е сменян нали? Значи все едно е AGR с малко по-големи дюзи.
Така излиза, ама е чипнат, и би трябвало да понавървява. Аз затова му казах да се обърне към Брезел, той си знае какво е правил.
Водния дух1 - аз карам 70-80% извънградско и нямам проблем с геометрията. Даже и градско да се кара, пак няма проблем, ако периодично се настъпва извън града, веднъж месечно, не е чак такъв разход 1 л нафта.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Влияе ли центровката на мощността на колата
Екю то не е сменяно.само мотора.Вчера смених горивен филтър и налях нафта до горе след което я опънах на дълъг път. Вървеше си доволно даже се опитваше да превърта гуми на втора че и на трета при настъпване на мокра настилка.явно е било от олиото .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта