Странен шум след смяна на съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Странен шум след смяна на съединител

Мнениеот The^Maniac » Нед 19 окт 2008 10:09


Колеги,

След смяната на комплект съединител се появи странен шум. Когато колата е на свободна скорост се чува странен шум наподобяващ дращене или леко трополене. Когато се натисне педала на съединителя шума изчезва. Шума става все по осезаем, когато колата загрее. На студена кола се чува едва доловимо.

Колата е тази от гаража. Преди смяната на съединителя нямаше такъв шум. От какво може да е шума? Възможно ли е някакво временно напасване на дисковете, или е проблем със скоростната кутия?

Благодаря на всички отзовали се.




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 19 окт 2008 11:14


Пишеш че си сменял в комплект съединителя това включва ли маховика или не,а и при тебе демпферен ли е или обикновен ?


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Нед 19 окт 2008 11:45


Лагерче, колега, лагерче.... :idea:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Нед 19 окт 2008 14:41


Dorian написа:Пишеш че си сменял в комплект съединителя това включва ли маховика или не,а и при тебе демпферен ли е или обикновен ?


Колега, за мое голямо учудване се оказа, че маховика е недемферен (тоест вече беше сменян в Италия). Аз така или иначе сложих друг защото бях взел. Сложих маховик от 1З мотор и комплект съединител от ВР6. По принцип беше малко съмнително дали ще пасне, но всичко си пасна и запали без проблеми. В последствие като позагря се появи въпросния шум.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Нед 19 окт 2008 14:42


fury написа:Лагерче, колега, лагерче.... :idea:


Колега аз смених и лагера. А и освен това доколкото знам лагера "работи", когато съединителя е натиснат, а при мен въпросния шум се появява, когато пусна педала. При натиснат педал шума изчезва.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 19 окт 2008 16:32


разхалтена кутия.шумът е от скоростната кутия и с времето ще се увеличава.луфтовете в нея вече са извън нормите


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Нед 19 окт 2008 18:50


ifidik написа:разхалтена кутия.шумът е от скоростната кутия и с времето ще се увеличава.луфтовете в нея вече са извън нормите


Подлежи ли на ремонт? По принцип проблеми с кутията нямам. Скоростите си влизат. А и интересното е, че шума се появи след смяната на съединителя. Преди това го нямаше ... ?!?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 19 окт 2008 19:57


пружините на феродото от вр6 са по силни от обикновенния и няма кое да обира вибрациите.не е опасно за каране,но е неприятен шума на ниски обороти


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Нед 19 окт 2008 20:05


The^Maniac написа:
ifidik написа:разхалтена кутия.шумът е от скоростната кутия и с времето ще се увеличава.луфтовете в нея вече са извън нормите


Подлежи ли на ремонт? По принцип проблеми с кутията нямам. Скоростите си влизат. А и интересното е, че шума се появи след смяната на съединителя. Преди това го нямаше ... ?!?
Мойта пък след съвввсееем малка заварка на корпуса на кутията и след смяна на съединител,без демпферния маховик взе да не включва 4-та скорост.По-точно включва я,но на половина,когато тя си поиска и т.н.Верно не става въпрос за Фолксваген,но все пак де да споделя.Вчера ме посъветваха на си купя добавка за трансмисии и да я люсна вътре-уплътнявала луфтове и тем подобни пък да видим.Днес я купих...Ресурс за 15лв,но не ми остана време да я налея.Дано да има ефект.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Нед 19 окт 2008 20:23


Имаше един умен маистор дето казваше така:"когато нещо е работело и си направил нещо което го е повредило гледай там дето си пипал последния път" :lol: !Като го сменяхте тоя съединител огледа ли дали всичко пасва със стария?Дали новия комплект е нещо добро или е менте?Прави впечатление че мн бързо се е разтракал,а не би трябвало!Аз когато сменях комплект с-л изкара поне 5к км преди да се разтрака така.Ако смяташ че е кутията смени маслото преди да праиш каквото и да било по нея,но аз лично си мисля че не е там проблема!


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Пон 20 окт 2008 9:24


Имах преди време едно голфче 1.9 Д 1Y, след смяна на феродовия диск на съединителя се появи въпросния шум. Карах го така около 30 000 км. и на едно кръстовище не можа да включи нито една скорост. Оказа се че феродовия диск не е от същия модел и беше изял шлиците си. Може пружините да са малко хлабави и да не може да обере луфта. Но първо провери дали пасва хубаво и цената му(по нея ще се оринтираш дали е добър) има за 50-80 лв. евтин и 100-150 лв. скъп


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пон 20 окт 2008 10:25


Колега, диска, който съм сложил е скъп - Захс, феродовия е 160 лв и е с доста по-здрави пружини от този дето свалих.

До сега мнението на ifidik ми се струва най-реалистично, защото наистина пружините на ВР6 са по сериозни, а грешка при работата на майстора почти изключвам. В скоростната кутия има масло. Смятате ли, че ако го сменя и долея някаква добавка това ще уплътни луфтовете и шума ще намлее? Може ли да се кара така?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 20 окт 2008 17:52


гарантирам,че шума е от кутията.за първи път като правих такива модификации и аз се притесних дали има масло в кутията


Потребителски аватар
kapacitet
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград-града голяма

Мнениеот kapacitet » Чет 23 окт 2008 0:56


Според мен шума ти е породен от дебелината на феродото, при отпуснат педал опира в аксиалният лагер , ако не е това ще се преименувам на Некапацитет


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 23 окт 2008 7:42


kapacitet написа:Според мен шума ти е породен от дебелината на феродото, при отпуснат педал опира в аксиалният лагер , ако не е това ще се преименувам на Некапацитет


Колега, и какво трябва да се направи за решаване на проблема?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 53 госта