Колеги,
След смяната на комплект съединител се появи странен шум. Когато колата е на свободна скорост се чува странен шум наподобяващ дращене или леко трополене. Когато се натисне педала на съединителя шума изчезва. Шума става все по осезаем, когато колата загрее. На студена кола се чува едва доловимо.
Колата е тази от гаража. Преди смяната на съединителя нямаше такъв шум. От какво може да е шума? Възможно ли е някакво временно напасване на дисковете, или е проблем със скоростната кутия?
Благодаря на всички отзовали се.
Странен шум след смяна на съединител
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Dorian написа:Пишеш че си сменял в комплект съединителя това включва ли маховика или не,а и при тебе демпферен ли е или обикновен ?
Колега, за мое голямо учудване се оказа, че маховика е недемферен (тоест вече беше сменян в Италия). Аз така или иначе сложих друг защото бях взел. Сложих маховик от 1З мотор и комплект съединител от ВР6. По принцип беше малко съмнително дали ще пасне, но всичко си пасна и запали без проблеми. В последствие като позагря се появи въпросния шум.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ifidik написа:разхалтена кутия.шумът е от скоростната кутия и с времето ще се увеличава.луфтовете в нея вече са извън нормите
Подлежи ли на ремонт? По принцип проблеми с кутията нямам. Скоростите си влизат. А и интересното е, че шума се появи след смяната на съединителя. Преди това го нямаше ... ?!?
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Мойта пък след съвввсееем малка заварка на корпуса на кутията и след смяна на съединител,без демпферния маховик взе да не включва 4-та скорост.По-точно включва я,но на половина,когато тя си поиска и т.н.Верно не става въпрос за Фолксваген,но все пак де да споделя.Вчера ме посъветваха на си купя добавка за трансмисии и да я люсна вътре-уплътнявала луфтове и тем подобни пък да видим.Днес я купих...Ресурс за 15лв,но не ми остана време да я налея.Дано да има ефект.The^Maniac написа:ifidik написа:разхалтена кутия.шумът е от скоростната кутия и с времето ще се увеличава.луфтовете в нея вече са извън нормите
Подлежи ли на ремонт? По принцип проблеми с кутията нямам. Скоростите си влизат. А и интересното е, че шума се появи след смяната на съединителя. Преди това го нямаше ... ?!?
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Имаше един умен маистор дето казваше така:"когато нещо е работело и си направил нещо което го е повредило гледай там дето си пипал последния път"
!Като го сменяхте тоя съединител огледа ли дали всичко пасва със стария?Дали новия комплект е нещо добро или е менте?Прави впечатление че мн бързо се е разтракал,а не би трябвало!Аз когато сменях комплект с-л изкара поне 5к км преди да се разтрака така.Ако смяташ че е кутията смени маслото преди да праиш каквото и да било по нея,но аз лично си мисля че не е там проблема!

- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Имах преди време едно голфче 1.9 Д 1Y, след смяна на феродовия диск на съединителя се появи въпросния шум. Карах го така около 30 000 км. и на едно кръстовище не можа да включи нито една скорост. Оказа се че феродовия диск не е от същия модел и беше изял шлиците си. Може пружините да са малко хлабави и да не може да обере луфта. Но първо провери дали пасва хубаво и цената му(по нея ще се оринтираш дали е добър) има за 50-80 лв. евтин и 100-150 лв. скъп
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, диска, който съм сложил е скъп - Захс, феродовия е 160 лв и е с доста по-здрави пружини от този дето свалих.
До сега мнението на ifidik ми се струва най-реалистично, защото наистина пружините на ВР6 са по сериозни, а грешка при работата на майстора почти изключвам. В скоростната кутия има масло. Смятате ли, че ако го сменя и долея някаква добавка това ще уплътни луфтовете и шума ще намлее? Може ли да се кара така?
До сега мнението на ifidik ми се струва най-реалистично, защото наистина пружините на ВР6 са по сериозни, а грешка при работата на майстора почти изключвам. В скоростната кутия има масло. Смятате ли, че ако го сменя и долея някаква добавка това ще уплътни луфтовете и шума ще намлее? Може ли да се кара така?
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 64 госта