Налага ми се да си сменя термостата, но не съм много сигурен как да си обезвъздуша после системата. Колата е Пасат 5.5 131к.с ТДИ 2003г. (6 степенна ръчна скоростна кутия, че не съм сигурен дали е AVF или AWX
 ). Чета на места, че системата си се обезвъздушавала автоматично от разширителното казанче, но дали е така незнам? Смятам да източа антифриза от радиатора през най-долният маркуч, а този от мотора да си изтече през отвора на термостата. След смяната закачам долния маркуч и пълня с 3л Г12 и останалото с дистилирана вода. Правя едно кръгче за да загрее и отвори термостата, спирам и допълвам. Поне от изчетеното до тук така си обеснявам нещата. Ако нещо пропускам, моля за вашите съвети.
 ). Чета на места, че системата си се обезвъздушавала автоматично от разширителното казанче, но дали е така незнам? Смятам да източа антифриза от радиатора през най-долният маркуч, а този от мотора да си изтече през отвора на термостата. След смяната закачам долния маркуч и пълня с 3л Г12 и останалото с дистилирана вода. Правя едно кръгче за да загрее и отвори термостата, спирам и допълвам. Поне от изчетеното до тук така си обеснявам нещата. Ако нещо пропускам, моля за вашите съвети.Предварителни благодарности

 
			    
   .
 . 




 тва да не ти е тенжера под налягане бре
 тва да не ти е тенжера под налягане бре   .Ако колата прегрее може да стане такова нещо въпреки че е слабо вероятно,още повече че колегата няма да чака колата да прегрее.А ти тоя термостат дан мислиш че отваря ей така изведнъж като тапа на шампанско.Няма никакъв проблем да загрее колата без капачка!
.Ако колата прегрее може да стане такова нещо въпреки че е слабо вероятно,още повече че колегата няма да чака колата да прегрее.А ти тоя термостат дан мислиш че отваря ей така изведнъж като тапа на шампанско.Няма никакъв проблем да загрее колата без капачка! каква кола си обезвъздушавал колега то май метода ти е точно за соц, возило ама айде.Двигателя не засмуква нещото което участва в играта е водната помпа и пак ти казвам термостата не отваря толкова бързо колкото си мислиш.А знаеш ли за 1,9 ТДИ двигател къфто е моя при смяната на антифриза и термостата колко време му трябваше да загрее на ПХ-45 минути това докато се включи перката.При толкова време няма начин,пак казвам няма начин каквото и да било в двигателя да загрее толкова че да изври каквото и да било.Но стига вече спам автора на темата получи отговора си нека да го кажа и аз -на съвременен автомобил охладителната система се обезвъздушава САМА
 каква кола си обезвъздушавал колега то май метода ти е точно за соц, возило ама айде.Двигателя не засмуква нещото което участва в играта е водната помпа и пак ти казвам термостата не отваря толкова бързо колкото си мислиш.А знаеш ли за 1,9 ТДИ двигател къфто е моя при смяната на антифриза и термостата колко време му трябваше да загрее на ПХ-45 минути това докато се включи перката.При толкова време няма начин,пак казвам няма начин каквото и да било в двигателя да загрее толкова че да изври каквото и да било.Но стига вече спам автора на темата получи отговора си нека да го кажа и аз -на съвременен автомобил охладителната система се обезвъздушава САМА 


