След загасяне на мотора, повече не пали ?? ВЕЧЕ ПАЛИ !!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

След загасяне на мотора, повече не пали ?? ВЕЧЕ ПАЛИ !!!

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 8:47


Става дума за Транспортер с AXD мотор 2004 г. След загасяне на мотора не иска повече да запали. Ровя го от 4 дни. Проверих всичко за което се сещам и всичко работи. Приемам дори некомпетентни идеи.

Последна промяна от busat на Съб 15 дек 2007 18:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 09 дек 2007 8:49


VAG-COM казва ли нещо ?


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 8:52


С VAS 5052 - нищо. Няма грешки.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 09 дек 2007 9:11


Интересно ! Щом се логваш значи компа е захранен, а той трябва да изквичи ако има проблем с някой важен датчик. Абе туй чудо нафта качва ли ? Може да е смешно, но провери ли ВСИЧКИ предпазители ?

пп: Говорех с човека по Скайп и нещата седят така:
ЕГР-а не е затапил входният въздух, тъй като е свален целият колектор. Налягане на тандма 1.5 bar. Има сигнал на дюзите, но ме притеснява нивото му : по негови данни размаха е 2V.
Нека просветените се включат !!!!

Последна промяна от Dobromirski на Нед 09 дек 2007 10:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 9:24


Проверил съм всичко свързано с нафта и захранване по мотора. В сервиза има съвсем нов транспортер /на клиент/ от който вземам съмнителни
елементи и слагам на проблемния и нищо. Със старт пилот му чувам гласеца което ми говори, че нямам проблем със мотора ?!?!?!? Нямам идея какво може да е.

Ако някой желае да споделим проблема по бързо, Skype: mmdobrev .
Не се притеснявайте, след като запаля този которник ще ви кажа къде е бил проблема !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 09 дек 2007 10:43


релето което захранва компа :idea:


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 13:33


niks76 написа:релето което захранва компа :idea:


Работи !


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 09 дек 2007 18:15


Кво ще кажеш за имобилайзер, било то оригинален или допълнителен?


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 19:54


Тестера не казва нищо за имобилайзера. Ключето на таблото ми изгасва. Пробвах да извадя ампулата от ключа - ключето на таблото остава да свети. От този опит си мисля, че имобилайзера работи. Според собствениците /а те са първи и единствени/ автомобила няма GPS, аларма, или втори имобилайзер.


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Нед 09 дек 2007 20:37


С риск да разсмея доста хора от личен опит провери ли за хлабина на кабелите към стартера.Случвало ми се е всичко да си е наред и като реша да запаля се чува само едно цък и до там.Това едва ли компа ще го отчете. :) С подгрева всичко наред ли е да не изключва прекалено бързо релето защото и от това съм имал проблеми с паленето. :)


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 20:49


juli76 написа:С риск да разсмея доста хора от личен опит провери ли за хлабина на кабелите към стартера.Случвало ми се е всичко да си е наред и като реша да запаля се чува само едно цък и до там.Това едва ли компа ще го отчете. :) С подгрева всичко наред ли е да не изключва прекалено бързо релето защото и от това съм имал проблеми с паленето. :)



Стартера върти като луд, а подгрева работи само на по-ниски температури. Но от това въртене и с 5 изгорели свещи да беше, щеше да запали или поне да даде някакъв признак.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 09 дек 2007 21:37


а пробва ли директно с нафта от шише към помпата(елиминираш и филтъра)?
или е нафта или е центровка според мен(достатъ4но е отпред или отзад леко да мръдне една шаиба и няма палене)


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 21:44


Пробвах и това. Всичко е на белези.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 09 дек 2007 21:46


a с нафта от шише


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 21:49


niks76 написа:a с нафта от шише


Пробвах това. За опита се подготвях около 1 час :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, humanic и 191 госта