След загасяне на мотора, повече не пали ?? ВЕЧЕ ПАЛИ !!!
- busat
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
- Автомобил: Mercrdes-Benz
- Двигател:
- Местоположение: Русе
След загасяне на мотора, повече не пали ?? ВЕЧЕ ПАЛИ !!!
Става дума за Транспортер с AXD мотор 2004 г. След загасяне на мотора не иска повече да запали. Ровя го от 4 дни. Проверих всичко за което се сещам и всичко работи. Приемам дори некомпетентни идеи.
Последна промяна от busat на Съб 15 дек 2007 18:52, променено общо 1 път.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Интересно ! Щом се логваш значи компа е захранен, а той трябва да изквичи ако има проблем с някой важен датчик. Абе туй чудо нафта качва ли ? Може да е смешно, но провери ли ВСИЧКИ предпазители ?
пп: Говорех с човека по Скайп и нещата седят така:
ЕГР-а не е затапил входният въздух, тъй като е свален целият колектор. Налягане на тандма 1.5 bar. Има сигнал на дюзите, но ме притеснява нивото му : по негови данни размаха е 2V.
Нека просветените се включат !!!!
пп: Говорех с човека по Скайп и нещата седят така:
ЕГР-а не е затапил входният въздух, тъй като е свален целият колектор. Налягане на тандма 1.5 bar. Има сигнал на дюзите, но ме притеснява нивото му : по негови данни размаха е 2V.
Нека просветените се включат !!!!
Последна промяна от Dobromirski на Нед 09 дек 2007 10:26, променено общо 1 път.
- busat
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
- Автомобил: Mercrdes-Benz
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Проверил съм всичко свързано с нафта и захранване по мотора. В сервиза има съвсем нов транспортер /на клиент/ от който вземам съмнителни
елементи и слагам на проблемния и нищо. Със старт пилот му чувам гласеца което ми говори, че нямам проблем със мотора ?!?!?!? Нямам идея какво може да е.
Ако някой желае да споделим проблема по бързо, Skype: mmdobrev .
Не се притеснявайте, след като запаля този которник ще ви кажа къде е бил проблема !
елементи и слагам на проблемния и нищо. Със старт пилот му чувам гласеца което ми говори, че нямам проблем със мотора ?!?!?!? Нямам идея какво може да е.
Ако някой желае да споделим проблема по бързо, Skype: mmdobrev .
Не се притеснявайте, след като запаля този которник ще ви кажа къде е бил проблема !
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
С риск да разсмея доста хора от личен опит провери ли за хлабина на кабелите към стартера.Случвало ми се е всичко да си е наред и като реша да запаля се чува само едно цък и до там.Това едва ли компа ще го отчете.
С подгрева всичко наред ли е да не изключва прекалено бързо релето защото и от това съм имал проблеми с паленето. 


- busat
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
- Автомобил: Mercrdes-Benz
- Двигател:
- Местоположение: Русе
juli76 написа:С риск да разсмея доста хора от личен опит провери ли за хлабина на кабелите към стартера.Случвало ми се е всичко да си е наред и като реша да запаля се чува само едно цък и до там.Това едва ли компа ще го отчете.С подгрева всичко наред ли е да не изключва прекалено бързо релето защото и от това съм имал проблеми с паленето.
Стартера върти като луд, а подгрева работи само на по-ниски температури. Но от това въртене и с 5 изгорели свещи да беше, щеше да запали или поне да даде някакъв признак.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 92 госта