Пасат Б5 трудно пали! - решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат Б5 трудно пали! - решено

Мнениеот Vanich » Сря 26 дек 2007 12:20


Да ви се оплача, че от няколко седмици дизелчето ( 1,9 TDI, AVG ) пали след 6-7 сек. въртене, някои път подгрявам втрои път и чак тогава..... Аз се надявам и мисля че центорвката не е добре, но това са само предполжения.
На няколко сервиза за дизел звънях, но днес никои не работи. А утре и в други ден съм на работа (работя на 25 км от Сф ) и няма кога да оправя нещата. Струвами се че някои сутрин просто няма да запали...
Някои ако има някакви идей да ги сподели.
Благодаря предварително!

Последна промяна от Vanich на Чет 14 фев 2008 19:01, променено общо 1 път.




KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Сря 26 дек 2007 13:34


Провери си подгревните свещи. Твоя мотор до около минус 5 може да пали с въртене и без работещи такива, но при по-ниска няма да стане. :wink:
И още нещо: Това е кофти за акумулатора и да ти напомня, че за 1 година цените скочиха двойно и ще продължават. :?


Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Нед 30 дек 2007 22:26


Не ти работата всички свещи :!: Откачи общата пластина или ако е по кабели откачи кабелите и давай ток с един кабел от плюса на акумулатора на всяка свещ по-отделно подавай ток и която даде искра значи работи, а която не даде искра не работи ;)


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Вто 01 яну 2008 14:56


Честита нова година на всички!!

Ако не се лъжа, ако има някакъв проблем с подгревните свещи, лампичката за тях ще почне да мига, поне така съм чувал!!
От ровенето по форумите ми се струва, че ЕГР - клапана или центроваката на помпата ми правят въртел.
Към края на седмицата ако остане време ще ходя до Супер дизел да видим те какво ще кажат.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 01 яну 2008 18:24


Vanich написа:Ако не се лъжа, ако има някакъв проблем с подгревните свещи, лампичката за тях ще почне да мига, поне така съм чувал!!

Грешно си чул ! На мен при 4 (четири) неработещи подревни свещи нищо не ми светеше и мигаше. Оправи си първо свещите, пък после, ако не си доволен, дълбай по-нататък !


Потребителски аватар
MAKAROW
Мнения: 247
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Пловдив,В.Търново

ha

Мнениеот MAKAROW » Вто 01 яну 2008 21:51


ако свещите и релето работят и пак трудно палиш -ти е изгорял бушона 80А който се намира при компа!!!!!


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ha

Мнениеот Vanich » Чет 31 яну 2008 0:23


MAKAROW написа:ако свещите и релето работят и пак трудно палиш -ти е изгорял бушона 80А който се намира при компа!!!!!


Ако ми е изгорял този бушон няма ли да го покаже на ваг - кома!!
Във връзка с проблемното палене ходих два пъти при Виктор, които ми смени горивния филтър, о- пръстените на същия, проверка на компресия, горивна помпа, подгревни свещи, тръбички за нафтата между цилиндрите и уж двг е перфектен, но резултата е нулев!!! Пасата продължава да се мъчи сутрин. Обадих му се на Виктор да му кажа че няма резултат и той каза, че може сондата в резервоара да се е задръстила. Но в последствие се замислих, че би трябвало да имам проблем и с високите обороти от слабия приток на нафта и да не пали, когато е загряла, но това не е така.
Дали не трябва да ходя при друг майстор!!


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 14 фев 2008 19:08


Проблема с паленето изчезна, след като запуших ЕГР - а. В момента и колата върви по-добре! :lol:
До сега не го бях запушвал,защото имаше доста отрицателни мнения в форума по въпроса относно моя двг, но за сега виждам само само положителни черти от манипулацията :lol:


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Чет 14 фев 2008 19:19


Vanich написа:Проблема с паленето изчезна, след като запуших ЕГР - а. В момента и колата върви по-добре! :lol:
До сега не го бях запушвал,защото имаше доста отрицателни мнения в форума по въпроса относно моя двг, но за сега виждам само само положителни черти от манипулацията :lol:
Как го запуши - механично или софтуерно?


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 14 фев 2008 19:39


Механично с метална пластинка, Виктор така препоръча.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 14 фев 2008 20:33


Vanich написа:Проблема с паленето изчезна, след като запуших ЕГР


Едно едно от онези решения на проблем при което всички оставаме много учудени-уж никаква връзка между двете пък..... :shock


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 фев 2008 21:12


просто клапана е останал заседнал в отворено положение-не е толкова странно-горивната смес, е адски бедна за студен старт;но ли4но аз съм против механи4ното запушване на помпа дюза
за мен по добрия метод е софтуерното намаляване на EGRклапана,постоянно отворена дроселова клапа на същия клапан и още малко софтуерни настроики :wink:


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Чет 14 фев 2008 22:50


но ли4но аз съм против механи4ното запушване на помпа дюза



Моторът ми e 110кс, AVG, което си е обикновено ТДИ!!
Виктор е изхвърлил ЕГР на БМВ -то си Е46 320D.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 15 фев 2008 8:52


прав си ,извиняваи-не обърнах внимание :oops:


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Съб 29 ное 2008 1:15


Темата е от миналата зима, но да я ьпдейтна..
Като стана минус 5 - 6 градуса пасата пак почна да се мъчи. Отидох при вентоман той оправи центровката, че малко беше към закъснение и вече една седмица колицата си пали и няма следи от син дим докато е студена :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта