Да ви се оплача, че от няколко седмици дизелчето ( 1,9 TDI, AVG ) пали след 6-7 сек. въртене, някои път подгрявам втрои път и чак тогава..... Аз се надявам и мисля че центорвката не е добре, но това са само предполжения.
На няколко сервиза за дизел звънях, но днес никои не работи. А утре и в други ден съм на работа (работя на 25 км от Сф ) и няма кога да оправя нещата. Струвами се че някои сутрин просто няма да запали...
Някои ако има някакви идей да ги сподели.
Благодаря предварително!
Пасат Б5 трудно пали! - решено
Пасат Б5 трудно пали! - решено
Последна промяна от Vanich на Чет 14 фев 2008 19:01, променено общо 1 път.
Честита нова година на всички!!
Ако не се лъжа, ако има някакъв проблем с подгревните свещи, лампичката за тях ще почне да мига, поне така съм чувал!!
От ровенето по форумите ми се струва, че ЕГР - клапана или центроваката на помпата ми правят въртел.
Към края на седмицата ако остане време ще ходя до Супер дизел да видим те какво ще кажат.
Ако не се лъжа, ако има някакъв проблем с подгревните свещи, лампичката за тях ще почне да мига, поне така съм чувал!!
От ровенето по форумите ми се струва, че ЕГР - клапана или центроваката на помпата ми правят въртел.
Към края на седмицата ако остане време ще ходя до Супер дизел да видим те какво ще кажат.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Vanich написа:Ако не се лъжа, ако има някакъв проблем с подгревните свещи, лампичката за тях ще почне да мига, поне така съм чувал!!
Грешно си чул ! На мен при 4 (четири) неработещи подревни свещи нищо не ми светеше и мигаше. Оправи си първо свещите, пък после, ако не си доволен, дълбай по-нататък !
- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
ha
ако свещите и релето работят и пак трудно палиш -ти е изгорял бушона 80А който се намира при компа!!!!!
Re: ha
MAKAROW написа:ако свещите и релето работят и пак трудно палиш -ти е изгорял бушона 80А който се намира при компа!!!!!
Ако ми е изгорял този бушон няма ли да го покаже на ваг - кома!!
Във връзка с проблемното палене ходих два пъти при Виктор, които ми смени горивния филтър, о- пръстените на същия, проверка на компресия, горивна помпа, подгревни свещи, тръбички за нафтата между цилиндрите и уж двг е перфектен, но резултата е нулев!!! Пасата продължава да се мъчи сутрин. Обадих му се на Виктор да му кажа че няма резултат и той каза, че може сондата в резервоара да се е задръстила. Но в последствие се замислих, че би трябвало да имам проблем и с високите обороти от слабия приток на нафта и да не пали, когато е загряла, но това не е така.
Дали не трябва да ходя при друг майстор!!
Как го запуши - механично или софтуерно?Vanich написа:Проблема с паленето изчезна, след като запуших ЕГР - а. В момента и колата върви по-добре!![]()
До сега не го бях запушвал,защото имаше доста отрицателни мнения в форума по въпроса относно моя двг, но за сега виждам само само положителни черти от манипулацията
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
просто клапана е останал заседнал в отворено положение-не е толкова странно-горивната смес, е адски бедна за студен старт;но ли4но аз съм против механи4ното запушване на помпа дюза
за мен по добрия метод е софтуерното намаляване на EGRклапана,постоянно отворена дроселова клапа на същия клапан и още малко софтуерни настроики
за мен по добрия метод е софтуерното намаляване на EGRклапана,постоянно отворена дроселова клапа на същия клапан и още малко софтуерни настроики

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 21 госта