9А с механичен ижекцион на КР
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
9А с механичен ижекцион на КР
Събрах 9А с мех.инж. от КР в МК2.Запали без проблем но има нещо гнило както си мислех от самото начало.Мотора се форсира на място има стабилни ниски обороти , но като потегля при рязко подаване на гас се забива ,ако подавам плавно гас няма проблем докао стигне до прекъсеач.Има един клапан на дебитомера свързан с излишното гориво които е електрически и не е свързан.Как действа този клапан и дали проблема е там ?
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Решено
Изолирах тактовия клапан намалих налягането на горивото , че почна да се дави и сега е напрво чудесно.
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
Re: Решено
alex929 написа:Изолирах тактовия клапан намалих налягането на горивото , че почна да се дави и сега е напрво чудесно.
я кажи къде е тоя тактов клапан и за какво служи,а също и как намали налягането
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Решено
Този клапан е свързан с излишното гориво и при мен е закачен за дебитомера, управлението му е от компа .Аз просто го изолирах.Имаше го на мотора 9А на инжек. но на КР го няма и като го махнах вече е ок.Клапана за налягането има реголировка с подложни шаиби.Като добавих 2 шаиби имаше огромна разлика, но като махнах тактовия клапан незаработи мнаго добре.Оставих само стандартно поставените и сега върви чудесно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта