9А с механичен ижекцион на КР

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

9А с механичен ижекцион на КР

Мнениеот alex929 » Пет 11 юли 2008 11:25


Събрах 9А с мех.инж. от КР в МК2.Запали без проблем но има нещо гнило както си мислех от самото начало.Мотора се форсира на място има стабилни ниски обороти , но като потегля при рязко подаване на гас се забива ,ако подавам плавно гас няма проблем докао стигне до прекъсеач.Има един клапан на дебитомера свързан с излишното гориво които е електрически и не е свързан.Как действа този клапан и дали проблема е там ?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 11 юли 2008 11:26


не подавай рязко ГАС... :evil:


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alex929 » Пет 11 юли 2008 11:57


vaskoto1 написа:не подавай рязко ГАС... :evil:
Ами да и това е решение , но ако исках да давам плавно гас щях да стана автобусен шофиор ( в кръга на майтапа ) но ако имаш някъква идея какво може да е ..............


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пет 11 юли 2008 12:59


vaskoto1 написа:не подавай рязко ГАС... :evil:


че човекот може да си прави състезателна кола за пистата и да иска да подава рязко ГАС


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alex929 » Пет 11 юли 2008 20:55


Разбрах че този клапан до дебитомера е тактов клапан.Интересува ме какви стойности трябва да покаже при замерване , и какви са стойностите на сигнала кйто получава.Може ли въпросния кларан да се изолира успешно и как???


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 11 юли 2008 21:14


Има и друго нещо - на 9А разпределителните валове са същите като на PL - ако искаш вървеж на КР - трябва да смениш и тях...


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alex929 » Пет 11 юли 2008 21:21


Имам от АБФ но първо да я накарам да тръгне нормално , че умирам от яд да я карам така при плавно подаване всичок е наред ама никой не си прави резачка да я кара леко


Потребителски аватар
gyleto
Мнения: 309
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
Автомобил: Golf 2
Двигател: PL 1991
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gyleto » Съб 12 юли 2008 6:19


аз имам подобен проблем с моя в момента нещо не се изрязва както трябва ако има някакво развитие ще ти пиша как съм го отстранил


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 12 юли 2008 7:40


с кровата инжекция тоя електрически клапан на главата не инжекцията не мисля че ти трябва ...иначе от този клапан когато има ядове колата не се реже както трябва както и от десетина други неща


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Решено

Мнениеот alex929 » Чет 17 юли 2008 7:04


Изолирах тактовия клапан намалих налягането на горивото , че почна да се дави и сега е напрво чудесно.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пет 18 юли 2008 1:48


Имах подобен проблем на ПЛ-а ,след регулиране на инжекциона проблема изчезна!


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Re: Решено

Мнениеот pacohaker » Пет 18 юли 2008 11:22


alex929 написа:Изолирах тактовия клапан намалих налягането на горивото , че почна да се дави и сега е напрво чудесно.

я кажи къде е тоя тактов клапан и за какво служи,а също и как намали налягането


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Решено

Мнениеот alex929 » Пет 18 юли 2008 13:34


Този клапан е свързан с излишното гориво и при мен е закачен за дебитомера, управлението му е от компа .Аз просто го изолирах.Имаше го на мотора 9А на инжек. но на КР го няма и като го махнах вече е ок.Клапана за налягането има реголировка с подложни шаиби.Като добавих 2 шаиби имаше огромна разлика, но като махнах тактовия клапан незаработи мнаго добре.Оставих само стандартно поставените и сега върви чудесно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта