Имат ли реле реотаните за задното стъкло?
- slavi777
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 15:47
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: София
Имат ли реле реотаните за задното стъкло?
Здравейте,колеги.Има ли реле на реотаните за задното стъкло на ГОЛФ2 90г. 1,6 EZ? Имам ел.схемата обаче не умея да разчитам такива схеми.Понеже не ми работят реотаните проверих с мултицет и: до бушона за реотаните ток идва бушона е здрав,а до ключа за реотаните ток не идва,та има ли реле и ако да каде се намира то във веригата - преди или след ключа или бушона.И ако няма каде може да ми е направило мизерия има ли разни други клеми през които минават кабелите от бушона до ключа?Благодаря Ви предварително!!!
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Би трябвало да има:
Аз съм с Г3 и имам за Г2 предполагам трябва да има.
Обикновено схемата е класическа релето се използва за да неможеш да включиш реотана докато колата не работи (т.е при подаден контакт неработят) това е единствения консуматор който е така свързан при старите автомобили че да работи при работещ двигател.
За бубинката на релето единия кабел е свързан към таблото и алтернатора а другия към + от контакт или маса (не си спомниам) клуча пекъсва единия от двата кабела така че мериш при работещ двигател.
Пак казвам това е класическа схема не съм сигурен дали е точно така при теб.
Аз съм с Г3 и имам за Г2 предполагам трябва да има.
Обикновено схемата е класическа релето се използва за да неможеш да включиш реотана докато колата не работи (т.е при подаден контакт неработят) това е единствения консуматор който е така свързан при старите автомобили че да работи при работещ двигател.
За бубинката на релето единия кабел е свързан към таблото и алтернатора а другия към + от контакт или маса (не си спомниам) клуча пекъсва единия от двата кабела така че мериш при работещ двигател.
Пак казвам това е класическа схема не съм сигурен дали е точно така при теб.
- nikolai_1
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Rakood написа:Би трябвало да има:
Аз съм с Г3 и имам за Г2 предполагам трябва да има.
Обикновено схемата е класическа релето се използва за да неможеш да включиш реотана докато колата не работи (т.е при подаден контакт неработят) това е единствения консуматор който е така свързан при старите автомобили че да работи при работещ двигател.
За бубинката на релето единия кабел е свързан към таблото и алтернатора а другия към + от контакт или маса (не си спомниам) клуча пекъсва единия от двата кабела така че мериш при работещ двигател.
Пак казвам това е класическа схема не съм сигурен дали е точно така при теб.
Да ! Точно така трябва да е . Не се сетих по-тано . Наистина когато не е на контакт не се вклюва който и да е консуматор по таблото .
Значи трябва да има реле .

- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Стандартно при Golf2 няма отделно реле на реотана на задното стъкло и той може да работи на контакт без да е запален двигателя. Като защитно реле се ползва главното силово реле (за разтоварване на консумацията при стартиране на двигателя). При теб е №4. Ако ти работи вентилатора на отоплението, значи проблема не е в релето. Търси прекъснат кабел.
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
checheneca написа:Tрябва да има реле.Четох в книгата за ремонт на Голф и Джета на Авто пойнт че има реле.Справката с моята кола сащо показва че има реле.При мен е номер 14.
Успех.
Прав си. На тази схема няма реле. Обаче има на някои модели (модель Golf выпуска до 07.1989 г. и модель Jetta до 12.1988 г.) има:
№14 - Реле сигнализации ремней безопасности, подогрева заднего стекла, контрольная лампа давления
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта