Колега тука е по-различно-дисковете са 256мм, а апарата е с делящ супорт.Нямам тефлонови втулки,а директно водачите се плъзгат в метални втулки набити в супорта.Та тези втулки са се износили(износването при мен е около 3 десети),докато износването при водачите е около 2 стотни(незначително).След консултация със стругар направихме следното изпълнение-разпробихме втулките в супорта със свердло 10мм(те са от значително мек метал) стругара направи втулки по водачите и разрпобитите отвори.Сега луфта в апарата намаля значитело,но все пак оставихме някакъв ,че да не затегнат водачите.И краиния ефект от цялата работа......хлопанеото(тропането/пукането) остана- не е от атарата

.Отново цялата предница на зелята и обстоен оглед на всичко- всичко перфектно.Та сега вече се насочих към окачването на двигателя,незнам дали може да има връзка,ама то друго неостана.Та отново в бокса тампоните на двигателя свалени от обстоино огледани.И интересното е че пукащия звук се чува отдясно,а левия тампон(тампона на скоростите) е протекъл (при 1.9 tdi са маслени).Поръчан е тампона,остава да приситгне и да се монтира.Вече дали ще има резултат ще се разбере в последствие.
п.п.Колегата samo_pechka спомена за рейката,но незнам как да я проверя

.Нямам луф във волана ,както и такъв, ако заклатя колелото в хоризонтално направление.Ако може малко информация и по този въпрос.
