Здравейте колеги,вече наистина се поболях от проблеми по този праисторически голф :@ ...Значи голфа е с обикновена газова и си го паля директно на газ,защото трябва да сменям бенз. помпа.Та проблема се появи вчера,запалих си я(по принцип изчаквам да поработи 10 минути и тогава тръгвам)и веднага тръгнах и ми замръзна изпарителя.Полях го с топла вода обаче след това до сега не дава никакви признаци да запали...От ауспуха мирише яко на неизгоряла газ,а днес с един комшия решихме да проверим токовете и установихме че може да е изгоряла бобината защото ми каза,че не виждал никакви искри като изкарал свещта и я допрял на маса...Освен бобина може ли да е датчик на Хол?Четох че може бобината да се пробие и за това да не пали,а и като я свалих,видях че са я лепили с поксипол...ш
П.П.Има ли някой колега от Студентски град в София с моя двигател да разменим бобините да видим дали не е от нея?
Голф 3 2Е 93г. не пали.-РЕШЕНО!
- tokercho
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 1:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJQ
- Местоположение: София/Шумен
Голф 3 2Е 93г. не пали.-РЕШЕНО!
Последна промяна от tokercho на Сря 05 фев 2014 15:42, променено общо 1 път.
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2Е 93г. не пали.
Само за инфо: и от друг двигател ще стане
- tokercho
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 1:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJQ
- Местоположение: София/Шумен
Re: Голф 3 2Е 93г. не пали.
Според мен бобината е здрава...
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2Е 93г. не пали.
С мултицета не можеш да разбереш дали е здрава, а пък ако се осланяш на него съпротивлението, което показва е под минимумите, май. Или се лъжа? Пробвай с друга бобина без да я затягаш, веднага ще си покаже
- tokercho
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 1:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJQ
- Местоположение: София/Шумен
Re: Голф 3 2Е 93г. не пали.
Защо да не може?В аутодатата точно така са дали измерването на бобината,и стойностите са почти колкото дадените.Там където показва 0.9ома даденото е 0.7ома.А където показва 2.84килоома даденото е 3килоома...Сега мерих дали стига напрежение до бобината и като дам на контакт си отиват 12в...
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2Е 93г. не пали.
tokercho написа:Защо да не може?В аутодатата точно така са дали измерването на бобината,и стойностите са почти колкото дадените.Там където показва 0.9ома даденото е 0.7ома.А където показва 2.84килоома даденото е 3килоома...Сега мерих дали стига напрежение до бобината и като дам на контакт си отиват 12в...
0.9>0.7 , а 0,7ома е максимално допустимо съпротивление
2.84<3 , а 3Кома е минимално допустимо съпротивление
и двете не са в норма като гледам
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 2Е 93г. не пали.
Въобще не е в нормите.
- mvangelov
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 11:27
- Автомобил: MK3
- Двигател: 2E
- Местоположение: sofia
Re: Голф 3 2Е 93г. не пали.
колега какво се случва ?
- tokercho
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 1:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJQ
- Местоположение: София/Шумен
Re: Голф 3 2Е 93г. не пали.-РЕШЕНО!
Оказа се че бобината е здрава,но комутатора към нея е изгорял...сложихме друга бобина с комутатор и си запали без проблем. :) може да заключвате темата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта