Масло по резбата на свещите?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Вто 10 апр 2007 22:44


колега по въпроса с маслото по свещите"изпускаш" компресия май през свщите или си ги късал в главата. мене на 1та голфара ми късаха 3 / от 4 / и сега имам тоя проблем. търся си медни дифтунги за свещите и ги сменям ама не мога да ги намеря брат. смени алуминиевите с медни и си готов брат.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 10 апр 2007 23:03


slavcata написа:Колеги аз ви питах за маслото по резбата на свещите помните ли :cry:

Първо провери дали не са ти били хлабави свещите....Стегни ги нормално и наблюдавай!Това не е проблем имал съм подобно нещо и на други коли -сам помисли маслото прониква там където има макар и малка хлабина(възможно е предишния собственик да е прецакал разбата като е навивал студени свещи на горещ двигател или просто да е бил палачор)Ти обаче имаш друг проблем който скоро ще ти даде друг симптом-наблюдавай колата за сутрешно изпушване при запалване особено след по-дълъг престой и при по-ниски температури.С две думи-вероятно гумичките на клапаните са започнали да заминават ,а оттова се повишава налягането под капака на клапаните...каквато и гарнитура да сложиш ще ти изпуска.При мен беше така докато не смених гумичките... сега двигателят е сух като гениталиите на стогодишна баба!


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Сря 11 апр 2007 5:24


svetlin написа:Ми и на мен ми потече с червения силикон а и пуска мустаци в мотора... а относно маслото по резбата на свещите най-вероятно ти се стича от въпросната гарнитура на капака на клапаните :)

Къде да се стича върху свещите ли?


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Сря 11 апр 2007 5:30


joker написа:
slavcata написа:Колеги аз ви питах за маслото по резбата на свещите помните ли :cry:

Първо провери дали не са ти били хлабави свещите....Стегни ги нормално и наблюдавай!Това не е проблем имал съм подобно нещо и на други коли -сам помисли маслото прониква там където има макар и малка хлабина(възможно е предишния собственик да е прецакал разбата като е навивал студени свещи на горещ двигател или просто да е бил палачор)Ти обаче имаш друг проблем който скоро ще ти даде друг симптом-наблюдавай колата за сутрешно изпушване при запалване особено след по-дълъг престой и при по-ниски температури.С две думи-вероятно гумичките на клапаните са започнали да заминават ,а оттова се повишава налягането под капака на клапаните...каквато и гарнитура да сложиш ще ти изпуска.При мен беше така докато не смених гумичките... сега двигателят е сух като гениталиите на стогодишна баба!

Мерси колега.И аз имах някакви такива подозрения но не бях въобще сигурен.А що се отнася до изпушването дебна я.Значи колата някои пат се случва да седи и по един месец без да се кара.И след като я запаля я следя.Но не изпушва грам.Даже при над 5000 оборота пак не изпушва.Но все пак ти благодаря за отговора.Не се бях сетил за хлабината на резбата.А пък и да са гумичките това не е болка за умиране.Благодаря още веднъж :да:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 11 апр 2007 7:04


Има друг вариант за тестване на сегментите за да се убедиш че не е от тях - отваряш си капачката на маслото и задържаш колата на около 2500 оборота - не трябва да усещаш духане оттам (при по-ниските обороти ще има някакво така че не се стряскай).Същото се отнася и за щеката на маслото като я извадиш.
Иначе за гумичките не е сигурно че ще изпуши ама маслото по свещите е или от сегментите или от гумичките на клапаните.


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот teddy » Сря 11 апр 2007 9:27


колега на колко километра е голфа, ако е минал 150-200000км ще да са гумички на клапанчетата. А има ли много нагар по капака на клапаните?


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Сря 11 апр 2007 10:46


slavcata написа:
svetlin написа:Ми и на мен ми потече с червения силикон а и пуска мустаци в мотора... а относно маслото по резбата на свещите най-вероятно ти се стича от въпросната гарнитура на капака на клапаните :)

Къде да се стича върху свещите ли?

Нали казваш че имаш теч от капака на клапаните? Може да се стича от там върху свещите... просто предположение де :roll:


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Сря 11 апр 2007 15:09


teddy написа:колега на колко километра е голфа, ако е минал 150-200000км ще да са гумички на клапанчетата. А има ли много нагар по капака на клапаните?
Като сваля капака на клапаните главата е все едно сега излиза от конвейра.Супер ласкава и чиста.Няма никакви нагари.Чак се очудих. :shock


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 11 апр 2007 16:20


slavcata написа:
teddy написа:колега на колко километра е голфа, ако е минал 150-200000км ще да са гумички на клапанчетата. А има ли много нагар по капака на клапаните?
Като сваля капака на клапаните главата е все едно сега излиза от конвейра.Супер ласкава и чиста.Няма никакви нагари.Чак се очудих. :shock

Явно нямаш някакъв сериозен проблем освен естетическия-тъй ,чекарай със здраве.Двигателят е невероятно корав,а и ти явно го следиш и поддържаш.А за гумичките -първо се появява повишеното налягане в капака над клапаните(повишеното налягане в цилиндрите изисква по-малка хлабина) и едва по-късно при зейване на гумичките започва в покой да се стича масло в цилиндрите.Има изпушване само в началото иначе в движение и на високи обороти не пуши-освен ако съвсем не са се скапали,но това вече пък е лебедовата им песен.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 11 апр 2007 21:57


slavcata написа:
teddy написа:колега на колко километра е голфа, ако е минал 150-200000км ще да са гумички на клапанчетата. А има ли много нагар по капака на клапаните?
Като сваля капака на клапаните главата е все едно сега излиза от конвейра.Супер ласкава и чиста.Няма никакви нагари.Чак се очудих. :shock

Ами то там няма как да има нагар :D само масълце минава оттам


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Чет 12 апр 2007 10:45


kav4o написа:Ами то там няма как да има нагар :D само масълце минава оттам

Нагар не но гняс винаги може да се натрупа :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта