Масло по резбата на свещите?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
slavcata написа:Колеги аз ви питах за маслото по резбата на свещите помните ли
Първо провери дали не са ти били хлабави свещите....Стегни ги нормално и наблюдавай!Това не е проблем имал съм подобно нещо и на други коли -сам помисли маслото прониква там където има макар и малка хлабина(възможно е предишния собственик да е прецакал разбата като е навивал студени свещи на горещ двигател или просто да е бил палачор)Ти обаче имаш друг проблем който скоро ще ти даде друг симптом-наблюдавай колата за сутрешно изпушване при запалване особено след по-дълъг престой и при по-ниски температури.С две думи-вероятно гумичките на клапаните са започнали да заминават ,а оттова се повишава налягането под капака на клапаните...каквато и гарнитура да сложиш ще ти изпуска.При мен беше така докато не смених гумичките... сега двигателят е сух като гениталиите на стогодишна баба!
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
joker написа:slavcata написа:Колеги аз ви питах за маслото по резбата на свещите помните ли
Първо провери дали не са ти били хлабави свещите....Стегни ги нормално и наблюдавай!Това не е проблем имал съм подобно нещо и на други коли -сам помисли маслото прониква там където има макар и малка хлабина(възможно е предишния собственик да е прецакал разбата като е навивал студени свещи на горещ двигател или просто да е бил палачор)Ти обаче имаш друг проблем който скоро ще ти даде друг симптом-наблюдавай колата за сутрешно изпушване при запалване особено след по-дълъг престой и при по-ниски температури.С две думи-вероятно гумичките на клапаните са започнали да заминават ,а оттова се повишава налягането под капака на клапаните...каквато и гарнитура да сложиш ще ти изпуска.При мен беше така докато не смених гумичките... сега двигателят е сух като гениталиите на стогодишна баба!
Мерси колега.И аз имах някакви такива подозрения но не бях въобще сигурен.А що се отнася до изпушването дебна я.Значи колата някои пат се случва да седи и по един месец без да се кара.И след като я запаля я следя.Но не изпушва грам.Даже при над 5000 оборота пак не изпушва.Но все пак ти благодаря за отговора.Не се бях сетил за хлабината на резбата.А пък и да са гумичките това не е болка за умиране.Благодаря още веднъж

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има друг вариант за тестване на сегментите за да се убедиш че не е от тях - отваряш си капачката на маслото и задържаш колата на около 2500 оборота - не трябва да усещаш духане оттам (при по-ниските обороти ще има някакво така че не се стряскай).Същото се отнася и за щеката на маслото като я извадиш.
Иначе за гумичките не е сигурно че ще изпуши ама маслото по свещите е или от сегментите или от гумичките на клапаните.
Иначе за гумичките не е сигурно че ще изпуши ама маслото по свещите е или от сегментите или от гумичките на клапаните.
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
slavcata написа:svetlin написа:Ми и на мен ми потече с червения силикон а и пуска мустаци в мотора... а относно маслото по резбата на свещите най-вероятно ти се стича от въпросната гарнитура на капака на клапаните
Къде да се стича върху свещите ли?
Нали казваш че имаш теч от капака на клапаните? Може да се стича от там върху свещите... просто предположение де

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
slavcata написа:Като сваля капака на клапаните главата е все едно сега излиза от конвейра.Супер ласкава и чиста.Няма никакви нагари.Чак се очудих.teddy написа:колега на колко километра е голфа, ако е минал 150-200000км ще да са гумички на клапанчетата. А има ли много нагар по капака на клапаните?
Явно нямаш някакъв сериозен проблем освен естетическия-тъй ,чекарай със здраве.Двигателят е невероятно корав,а и ти явно го следиш и поддържаш.А за гумичките -първо се появява повишеното налягане в капака над клапаните(повишеното налягане в цилиндрите изисква по-малка хлабина) и едва по-късно при зейване на гумичките започва в покой да се стича масло в цилиндрите.Има изпушване само в началото иначе в движение и на високи обороти не пуши-освен ако съвсем не са се скапали,но това вече пък е лебедовата им песен.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
slavcata написа:Като сваля капака на клапаните главата е все едно сега излиза от конвейра.Супер ласкава и чиста.Няма никакви нагари.Чак се очудих.teddy написа:колега на колко километра е голфа, ако е минал 150-200000км ще да са гумички на клапанчетата. А има ли много нагар по капака на клапаните?
Ами то там няма как да има нагар

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 81 госта