Промяна в градусите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Сря 11 апр 2007 19:26


колега да не би този трипътник да стой отпред на двг и е пластмасов да има в него термостат и датчик за температура.това е едно от слабите места на двигателите.това че има един отвор повече не е от значение защото оригинален фабричен няма от къде да купиш моя го смених и температурата и при мен падна с няколко градуса но не е фатално разхода си е същия вървенето същота перката се включва нормално не пипай нищо просто карай и гледай да не прегрее лято по задръстванията!




Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Чет 12 апр 2007 8:22


Благодаря на всички. Явно всичко си е наред!


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 12 апр 2007 12:01


Двигателя ми е 1.8 ABS. Моя фланец също беше протекъл и си купих от Ицо от ХЕЕД'91. Оригиналния беше с един отвор, новия с два. На мен също ми казаха, че с един вече не се произвеждат. Втората дупка е с тапа, след смяната на фланеца няма никаква разлика в отчитането на температурата.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Чет 12 апр 2007 12:10


Blue написа:Термостата е нов. До смяната на тройника работеше...неразбирам защо се промениха градусите? :(

Я сподели какъв е термостата/марка/ щото от куче марка съм си патил,1 месец и капълъ.


Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Чет 12 апр 2007 14:09


Miki написа:Двигателя ми е 1.8 ABS. Моя фланец също беше протекъл и си купих от Ицо от ХЕЕД'91. Оригиналния беше с един отвор, новия с два. На мен също ми казаха, че с един вече не се произвеждат. Втората дупка е с тапа, след смяната на фланеца няма никаква разлика в отчитането на температурата.

На кой отвор сложиха термодатчика и на кой тапата?


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 12 апр 2007 15:47


Датчика е на близкия до блока отвор. Външния е затапения, но едва ли има някакво значение.


Потребителски аватар
Blue
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот Blue » Пет 13 апр 2007 7:36


При мен тапата е на близкия до блока отвор, а термодатчика на външния. Може би в това е проблема. Благодаря все пак на всички! :D


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 13 апр 2007 7:47


Моят двигател също е 1.8 ABS, сменях два пъти термостат. Първият път отваряше големия кръг на 92 градуса, сега на 86 или 84, непомня точно. Оказа се, че има различи модели, които отварят на различна температура. Обясниха ми, че това не е фатално, не е задължително да отваря точно на 90 градуса. VW са капризни на течности от всякакъв вид по принцип. Зная, че температура от порядъка на 90-100 градуса за VW не са фатални за двигателя, макар да е необходимо да се звемат мерки, когато има проблем. :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 85 госта