Промяна в градусите
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
колега да не би този трипътник да стой отпред на двг и е пластмасов да има в него термостат и датчик за температура.това е едно от слабите места на двигателите.това че има един отвор повече не е от значение защото оригинален фабричен няма от къде да купиш моя го смених и температурата и при мен падна с няколко градуса но не е фатално разхода си е същия вървенето същота перката се включва нормално не пипай нищо просто карай и гледай да не прегрее лято по задръстванията!
- Blue
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 27 яну 2006 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Miki написа:Двигателя ми е 1.8 ABS. Моя фланец също беше протекъл и си купих от Ицо от ХЕЕД'91. Оригиналния беше с един отвор, новия с два. На мен също ми казаха, че с един вече не се произвеждат. Втората дупка е с тапа, след смяната на фланеца няма никаква разлика в отчитането на температурата.
На кой отвор сложиха термодатчика и на кой тапата?
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Моят двигател също е 1.8 ABS, сменях два пъти термостат. Първият път отваряше големия кръг на 92 градуса, сега на 86 или 84, непомня точно. Оказа се, че има различи модели, които отварят на различна температура. Обясниха ми, че това не е фатално, не е задължително да отваря точно на 90 градуса. VW са капризни на течности от всякакъв вид по принцип. Зная, че температура от порядъка на 90-100 градуса за VW не са фатални за двигателя, макар да е необходимо да се звемат мерки, когато има проблем. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi82, Google [Bot] и 81 госта