
п.с. Чудех се дали старият притескателн диск става за нещо? Има няколко десети от мм потъване от търкането.
spa написа:Здравейте. Само споделям какъв проблем ми излезна тези дни. Ситуацията е следната при полусъединител още преди да е започнало релно зацепването се чува тракане/притропване. Нито колата се тресе нито педала вибрира. Видя се, че ще иска разглобяване. Какво искочи в крайна сметка. Оригиналният феродов диск е на люк с четери двойни пружини. Едната външна пружина и се беше счупила малка част от намотката и се беше изместила (застанала накриво). При което при приближаването започва да се търка някъде и съответно да трака. Аз рабира се реших да сменя целият комплект (не знам дали за добро или за лошо). Купих един комплект Закс и тези дни като я взема от мйасторите ще се види как е
п.с. Чудех се дали старият притескателн диск става за нещо? Има няколко десети от мм потъване от търкането.
andro_ написа:Направил си най-доброто - взел си комплект,от може би най-качествената марка на БГ пазара!Добре е,да се сменя винаги и притискателя - ламелите му се "изморяват",в средата,където е аксиалния вал и където стъпва лагерчето също се уморява.Браво,направил си най-доброто!
С обратния притискател ли си?Интересно ми е,затова питам всеки,сменил съединител.
spa написа:andro_ написа:Направил си най-доброто - взел си комплект,от може би най-качествената марка на БГ пазара!Добре е,да се сменя винаги и притискателя - ламелите му се "изморяват",в средата,където е аксиалния вал и където стъпва лагерчето също се уморява.Браво,направил си най-доброто!
С обратния притискател ли си?Интересно ми е,затова питам всеки,сменил съединител.
Доколкото разбрах съм съм с обърнат съеденител или там както се нарича правилноНа vento-to май повечето са такива.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта